low-raider, no to niezły głąb z tego "szybiarza" :shock:
Centralny zamek wariuje POmocy!
Zwiń
X
-
Centralny zamek wariuje POmocy!
Witam,otóż zwracam się do was z prośbą o pomoc z centralnym zamkiem ,a więc przejdźmy do sedna ,gdy zamykam pilotem to wszystkie drzwi się zamykają ,a od kierowcy otwierają ,a gdy otwieram drzwi to się wszystkie otwierają ,a od kierowcy zamykają .Byłem u mechanika i stwierdził ,że to siłownik ,ale rozmawiając ze znajomymi powiedzieli ,że dziwne to ,bo wszystko działa tylko na odwrót ...Więc kupiłem ten siłownik oddzielnie jakąś chińszczyzne pasującą do skody i do passata tylko ,że bez centralnego zamka ,a fabrycznie mam w zamku ten siłownik i teraz takie jeszcze pytanko czy sterownik mi ten nowy znajdzie???? czy muszę kupić oryginalny z centralnym zamkiem???? ,a i jeszcze ,gdy mechanik podłączył waga pokazało ,że usterka tkwi w drzwiach od kierowcy (tych co mi wariują) .Dodam też ,że sprawdzał mechanik kable przy drzwiach czy nie pękły ,ale nic nie znalazł więc wszystko dobrze z kablami ,Bardzo bym prosił jak najszybciej o pomoc ,pozdrawiam
-
-
zibi21, jest dużo tematów na twój ii kolegiMQ1977, problem nie ma konieczności wymiany zamka bo on mechanicznie będzie sprawny tylko do poprawienia są tzw zimne luty na płytce zamka bądź mikrostyki , natomiast co do przewodów to ten mechanik twój zibi21, nie sprawdzi tego tak dokładnie bez rozebrania drzwi i słupka przy nogach kierowcy bo tam jest złącze instalacji drzwi i wciągnięcia wiązki w drzwi i dokładnego obejrzenia w miejscu najczęściej zginanym, miałem tak u siebie tyle że mrygała mi lampka obrysowa w drzwiach ,niestety przewody załamują sie dość głęboko i bez rozbiórki nie ma szans na dokładną ocenę ,izolacja może być cała ale żyła w środku będzie pęknięta -przerwana .ok
A te chińskie zamienniki to długo nie po żyją ,dlatego jak najlepiej to jak najdłużej utrzymać ori zamek.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
zibi21, gdybyś wrzucił link tego sterownika co kupiłeś to by coś więcej sie wyjaśniło ponieważ obaj możemy mieć na myśli coś innego pod tą samą nazwą .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
zibi21, to znaczy że masz dokładany centralny a nie fabryczny .TAK :?:
a pilot jakiś masz przy kluczykach :?:Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Mam fabryczny ,powiedział tak mechanik ,a w sklepie sprzedali mi taki podnośnik i mechanik powiedział ,że nie jest w 100% czy będzie on działał ??A te zimne luty na płytce zamka bądź mikrostyki spróbuje tak jak piszesz,i jak to pomoże to ten siłownik oddam z powrotem do sklepu bo po co wydawać kasę w błoto ,a pro po pilota tak mam 2x i baterie wymienione w nich i łapią jak głupie tylko ten zamek od kierowcy na odwrót działa tak jak pisałem ; /
Komentarz
-
-
zibi21, wiesz jeśli piszesz że masz fabryczny a nie dokładany ,czyli mogłeś zamykać i otwierać za pomocą kluczyka wszystkie drzwi to ten siłownik możesz od razu jechać odwieźć i oddać bo to jest siłownik do uniwersalnych zestawów montażowych centralnych zamków w autach w których ich nigdy nie było (skoda favorit),ty masz podnośnik zintegrowany wraz z zamkiem o tak wygląda on w środku jak w poście poniżej :
w zamek wbudowany jest (zintegrowany) silniczek pełniący funkcję siłownika .ok
Jest również pokazane któe luty trzeba poprawić .
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Problem rozwiązany ,to co pisaliście to było wszystko ok i obeszło się bez prucia zamka ,by nikt nie pomyślał z was co w nim poszło zobaczcie sobie na linku :centralny zamek Tą strzałkę co oznaczyłem ,właśnie mi walnęła taka mała sprężynka ,skończyła jej się żywotność i dlatego zamek wariował od strony kierowcy ,bo była już nadpęknięta i widocznie się przewinęła jakoś ,dorobił mechanik 2 sprężynkę i jak na razie śmiga dobrze ,pozdrawiam i dzięki za porady.
Komentarz
-
-
zibi21, rzadko się to może przydarzyć ale są właśnie takie pojedyncze przypadki .
grunt że udało się naprawić .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz