Ja nie chce nic sciagac chce kupic w pl bo wiadomo gwarancja. A z tamtad to do 3miesiecy. I szukam na allegro wlasnie cos. Mozecie jeszcze cos polecic?
zaryglowane prawe przednie drzwi 1u
Zwiń
X
-
zaryglowane prawe przednie drzwi 1u
witam
mam octavie 1 z 2003 r. z fabrycznym centralnym zamkiem , który obecnie szwankuje.
chodzi o to, że prawe przednie drzwi nie reagują ani na sterowanie z pilota ani na sterowanie z podłokietnika prawych drzwi. Dodatkowo ww. drzwi nie można otworzyć klamką ani od zewnątrz ani od wewnątrz są zaryglowane.
Pozostałe drzwi w najlepszym porządku.
Podłączyłem vag-a do auta i moduł komfortu zarejestrował błąd "929 siłownik zamka centralnego prawy przód-f221 nieprawidłowy sygnał"
Miałem podobny problem w przeszłości z zamkiem drzwi kierowcy z tą różnicą, że te drzwi wyposażone są w wkładkę dzięki, której udawało mi się otwierać drzwi kluczykiem. Powodem niedziałających drzwi kierowcy był skorodowany pin w wielo-pinowym złączu elektrycznym znajdującym się pod tapicerką drzwi .
Zdjęcie tapicerki z obecnie uszkodzonych drzwi wydaje się prawie nie możliwe ze względu na brak możliwości ich otworzenia, dodatkowo nie mam pewności czy to aby ww. drzwi są powodem awarii, równie dobrze sygnał otwierania może ginąć już znacznie wcześniej np. przy drzwiach kierowcy.
potrzebuję opis przewodów (kolor funkcja ) i miejsce ich rozprowadzenia co pomoże mi prześledzić drogę sygnału. Mam zamiar inicjować pilotem otwieranie drzwi i sprawdzić miernikiem sygnał przy prawych drzwiach ok przepustu przewodów z kabiny do drzwi.
obecność ww. sygnału zmotywuje mnie do bardzo trudnego demontażu tapicerki zaryglowanych i uszkodzonych drzwi a jego brak pozwoli mi zaniechać tego karkołomnego zadania.
proszę o pomoc wszystkie sugestie mile widziane.
-
-
szymko200, spróbuj włączyć w module komfortu funkcje "auto-unlock" czasem pomaga i drzwi się odryglują. Jeżeli nie to musisz dobrać się do słupka koło nóg kierowcy lub do drzwi przez głośnik.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
problem rozwiązany
wczoraj zabrałem się do naprawy...
1.Zacząłem od sprawdzenia przewodów w przelotce między drzwiami a kabiną tam znalazłem 2 przewody pękniętą izolacją oczywiście zaizolowałem je dodatkowo w kabinie rozłączyłem wiązkę i wtyczkę potraktowałem kontaktem.
2. Zdemontowałem tapicerkę drzwi u ku mojemu dziwieniu piny i wtyczka wchodzące w skład mechanizmu podnoszenia szyb byłe w bardzo dobrym stanie, brak śladów ingerencji wody, prewencyjnie całość wyczyściłem sprężonym powietrzem i zabezpieczyłem preparatem kontakt
3. demontaż zamka przebiegł bez problemów jedyną anomalią była woda we wtyczce połączonej z zamkiem. Całość jak wcześniej prewencyjnie wyczyściłem sprężonym powietrzem i zabezpieczyłem preparatem kontakt .
po ww zabiegach zamek odzyskał pełną sprawność.
dzięki za podpowiedzi
Komentarz
-
-
Witam, u mnie problem dotyczy klapy bagażnika. Pilotem zamknę wszystkie 4 drzwi oprócz klapy bagażnika. Aby zamknąć klapę bagażnika muszę ją podnieść i opuścić i wtedy auto jest zamknięte. Po wciśnięciu przycisku otwierania w pilocie otwiera wszystkie 4 drzwi w tym klapę bagażnika.
Pytanie jaka jest przyczyna ,że z pilota otworze wszystkie 5 drzwi ale zamknąć mogę tylko 4?Moja strzałka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RyszardFWitam, u mnie problem dotyczy klapy bagażnika. Pilotem zamknę wszystkie 4 drzwi oprócz klapy bagażnika. Aby zamknąć klapę bagażnika muszę ją podnieść i opuścić i wtedy auto jest zamknięte. Po wciśnięciu przycisku otwierania w pilocie otwiera wszystkie 4 drzwi w tym klapę bagażnika.
Pytanie jaka jest przyczyna ,że z pilota otworze wszystkie 5 drzwi ale zamknąć mogę tylko 4?
Zamknij auto i doduś klape i zobacz czy wtedy działa.Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
Komentarz