Zamieszczone przez aronus
Pomoc w rozszyfrowaniu logów Octavia I 1.6 102 KM z LPG
Zwiń
X
-
Pomoc w rozszyfrowaniu logów Octavia I 1.6 102 KM z LPG
Hej,
Będę bardzo wdzięczny za pomoc w interpretacji logów z grupy 000 zrobionych na wolnych obrotach. Logi opublikowane są tu:
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Auto to Octavia 1.6 MPI silnik BFQ 102 KM z LPG.
Ponadto, czy ktoś mi podpowie, czy ładowanie akumulatora na wolnych obrotach na poziomie 13,64v - 13,86v jest OK?
Z góry dzięki i pozdrawiam,
Marcin
-
-
Zamieszczone przez luckdTen pomiar ładowania odczytałeś z vaga? Z tego co pamiętam też na vagu miałem ładowanie 13,8-14v a jak sprawdzałem miernikiem na akumulatorze było 14,4v.
Potwierdzam słowa luckd.
Byłem dziś wieczorem u elektryka samochodowego spytać o i sprawdzić to niskie ładowanie. Tester podłączony do "dużej" nakrętki alternatora (pod plastikowym dekielkiem) pokazywał między 14,0 a 14,2v na wolnych obrotach przy średnim obciążeniu instalacji (światła, radio, dmuchawa na połówkę). Natomiast 14v tester pokazał przykładając kable do klem akumulatora na takim samym obciążeniu silnika. Elektromechanik twierdzi, że jego zdaniem alternator i akumulator jest OK i nie muszę się obawiać mrozów.
Wniosek dla potomnych:
Jak oprogramowanie diagnostyczne pokazuje trochę za niskie ładowanie to najlepiej to potwierdzić jeszcze testerem badając alternator i akumulator zamiast od razu wymieniać części alternatora lub akumulator.
Czy ktoś może powiedzieć coś jeszcze o logach opublikowanych w pierwszym poście?
Komentarz
-
Komentarz