Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

kontrolka esp / abs

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kontrolka esp / abs

    gratki o2T najlepsza baza do zmian , dawaj jeszcze zdjęcia środka interesuje mnie ta zmieniona lampka oraz możesz zapodać zdjęcia jak przewód oraz montaż anteny wygląda na klapie

  • #2
    kontrolka esp / abs

    witajcie
    świeci mi abs i esp od wczoraj rana
    jak parkowałem 2dni wcześniej to nic nie świeciło...
    wczoraj wpoiłem kompa w nadziei że to czujnik przy kole któryś
    niestety :
    01276 - abs hydraulic pump(v64) 012 - electrical fault in circuit
    poczytałem poczytałem forum, wyczyściłem bezpieczniki / wymieniłem na nowe (te przy aku - 3 sztuki) to samo z bezpiecznikiem od abs w kabinie
    jest lepiej - teraz jak skasuje błędy to nic nie świeci puki jadę do 20-25/h
    jak przekraczam tę prędkość to znów abs/esp się zapala
    ale teraz już
    01276 - abs hydraulic pump(v64) 008 - implausible signal
    oglądałem także wtyczkę na pompie abs(chyba) - taka długa wtyczka coś ja do ecu ? z prawej od pompy hamulcowej zwykłej ?
    wyjąłem wtyczkę nie ma tam wody ani nic ogólnie wyglądała ok też przeczyściłem delikatnie gniazda /styki ale straszny dostęp :/
    nadal to samo
    zrobiłem też na wszelki loga z czujników abs żeby wiedzieć że śmigają ok
    wygląda chyba nieźle odhyłki 1-2km między czujnikami max ?http://vaglog.pl/log_197430.html

    macie jakieś pomysły ?
    z góry dzięki
    czipek by me >140 kucy
    OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

    Komentarz


    • #3
      znalazlem cos takiego pierwszy blad 01276 - Ross-Tech Wiki

      wyczysciles bezpieczniki czy gniazda bezpiecznikow bo to roznica, ja bym zrobil to drugie, dla mnie problem wyglada na elektryczny, bo raczej nie z pompa, posprawdzaj wtyczki przy czujnikach w kolach i obejrzyj pierscienie przy piastach, tyle moge podpowiedziec, ale zacznij od gniazd przy aku.

      PS. Napewno nie czujnik?u mnie byly chyba takie bledy u czujnik byl uwalony.

      Komentarz


      • #4
        jak czujnik to by nie mierzył predkości
        i błąd pokazywał odrazu z nr uwalonego czujnika - przerabiałem coś takiego u kumpla
        ide zobaczyć te gniazda jeszcze w sumie bezpieczniki tylko 'drapalem' a potem wymieniałem
        czipek by me >140 kucy
        OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

        Komentarz


        • #5
          u mnie przy czujniku byl ten pierwszy blad

          Komentarz


          • #6
            hmm to jak w takim razie dojsć do tego który to czujnik ?
            w logu w pierwszym poscie widać ze raczej wszystkie 4 działają ?

            bezpieczniki / ich mocowania wyglądają ok na wszelki przeczyszczone wydrapane podoginane itp... wtyczka ta 3pinowa także wygląda wporządku.
            Link
            Link
            i żeby było śmiesznie teraz znów cały czas tylko ten wczesniejszy błąd:/
            01276 - abs hydraulic pump(v64) 012 - electrical fault in circuit


            [ Dodano: Pon 22 Gru, 14 16:01 ]
            generalnie dziwi mnie to że błąd wywala dopiero po przyspieszeniu/przejechaniu paru m
            zrobiłem test rozpędziłem sie nstro od zapalenia do 30/h i ostro hamulec .... uwaga - abs działał
            dopiero po przyspieszeniu bardziej wywala błąd/wyłącza abs
            pomysły?

            [ Dodano: Nie 28 Gru, 14 11:31 ]
            widze że nikt :/
            generalnie dorwałem schemat tej wtyczki od ABS
            Skoda Workshop Service and Repair Manuals > Octavia Mk1 > Brake systems | ABS, ADR, TCS, EDL, ESP | Electrical test ABS/EDL/ TCS Mark 60 | Multi-pin plug connections with contact assignment for ABS, ABS/EDL/TCS

            pomierzyłem ile mogłem i do pinu 32 ok przychodzi napięcie z bezpiecznika s163
            ale do pierwszego pinu nie idzie prąd z s162 i to może być chyba problemem ?
            generalnie dochodzi tam napięcie ale 0.3v mniejsze niż na pin 32 - pomysły ? może to byc to ?
            na wyłączonym do pinu 1 idzie 12.1 a do 32 12.4 a na zapalonym do 1 idzie 14.2 a do 32 14.5 !
            na-pewno nie idzie to z tego bezpiecznika 162 jak powinno może poprzedni właściciel miał już taki problem i jakaś monterka tu padła... ?
            znajdę gdzieś schemat którędy idą KABLE fizycznie od tego bezpiecznika 162 ? tzn powinny?
            myślicie że to moze byc to ?

            [ Dodano: Pon 29 Gru, 14 14:18 ]
            widzę że mało tu elektryków ?
            w każdym razie problem rozwiązany napiszę dla potomnych
            żeby ktoś się nie dał jak prawie ja nabrać na 300zł za nową pompę abs (już więcej nie pojadę do tego elektryka)
            po nitce do kłębka zgnił kabel własnie od tego bezpiecznika s162
            pod akumulatorem na szczęście zanim wchodzi w główną wiązkę
            wszędzie pełno utlenionej miedzi



            polutowane zabezpieczone błąd skasowany i abs śmiga jak nowy !
            czipek by me >140 kucy
            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X