gratki o2T najlepsza baza do zmian , dawaj jeszcze zdjęcia środka interesuje mnie ta zmieniona lampka oraz możesz zapodać zdjęcia jak przewód oraz montaż anteny wygląda na klapie
kontrolka esp / abs
Zwiń
X
-
kontrolka esp / abs
witajcie
świeci mi abs i esp od wczoraj rana
jak parkowałem 2dni wcześniej to nic nie świeciło...
wczoraj wpoiłem kompa w nadziei że to czujnik przy kole któryś
niestety :
01276 - abs hydraulic pump(v64) 012 - electrical fault in circuit
poczytałem poczytałem forum, wyczyściłem bezpieczniki / wymieniłem na nowe (te przy aku - 3 sztuki) to samo z bezpiecznikiem od abs w kabinie
jest lepiej - teraz jak skasuje błędy to nic nie świeci puki jadę do 20-25/h
jak przekraczam tę prędkość to znów abs/esp się zapala
ale teraz już
01276 - abs hydraulic pump(v64) 008 - implausible signal
oglądałem także wtyczkę na pompie abs(chyba) - taka długa wtyczka coś ja do ecu ? z prawej od pompy hamulcowej zwykłej ?
wyjąłem wtyczkę nie ma tam wody ani nic ogólnie wyglądała ok też przeczyściłem delikatnie gniazda /styki ale straszny dostęp :/
nadal to samo
zrobiłem też na wszelki loga z czujników abs żeby wiedzieć że śmigają ok
wygląda chyba nieźle odhyłki 1-2km między czujnikami max ?http://vaglog.pl/log_197430.html
macie jakieś pomysły ?
z góry dzięki
-
-
Gość
znalazlem cos takiego pierwszy blad http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01276
wyczysciles bezpieczniki czy gniazda bezpiecznikow bo to roznica, ja bym zrobil to drugie, dla mnie problem wyglada na elektryczny, bo raczej nie z pompa, posprawdzaj wtyczki przy czujnikach w kolach i obejrzyj pierscienie przy piastach, tyle moge podpowiedziec, ale zacznij od gniazd przy aku.
PS. Napewno nie czujnik?u mnie byly chyba takie bledy u czujnik byl uwalony.
Komentarz
-
Gość
-
hmm to jak w takim razie dojsć do tego który to czujnik ?
w logu w pierwszym poscie widać ze raczej wszystkie 4 działają ?
bezpieczniki / ich mocowania wyglądają ok na wszelki przeczyszczone wydrapane podoginane itp... wtyczka ta 3pinowa także wygląda wporządku.
i żeby było śmiesznie teraz znów cały czas tylko ten wczesniejszy błąd:/
01276 - abs hydraulic pump(v64) 012 - electrical fault in circuit
[ Dodano: Pon 22 Gru, 14 16:01 ]
generalnie dziwi mnie to że błąd wywala dopiero po przyspieszeniu/przejechaniu paru m
zrobiłem test rozpędziłem sie nstro od zapalenia do 30/h i ostro hamulec .... uwaga - abs działał
dopiero po przyspieszeniu bardziej wywala błąd/wyłącza abs
pomysły?
[ Dodano: Nie 28 Gru, 14 11:31 ]
widze że nikt :/
generalnie dorwałem schemat tej wtyczki od ABS
Octavia Mk1 > Skoda Workshop Service and Repair Manuals > Brake systems | ABS, ADR, TCS, EDL, ESP | Electrical test ABS/EDL/ TCS Mark 60 | Multi-pin plug connections with contact assignment for ABS, ABS/EDL/TCS
pomierzyłem ile mogłem i do pinu 32 ok przychodzi napięcie z bezpiecznika s163
ale do pierwszego pinu nie idzie prąd z s162 i to może być chyba problemem ?
generalnie dochodzi tam napięcie ale 0.3v mniejsze niż na pin 32 - pomysły ? może to byc to ?
na wyłączonym do pinu 1 idzie 12.1 a do 32 12.4 a na zapalonym do 1 idzie 14.2 a do 32 14.5 !
na-pewno nie idzie to z tego bezpiecznika 162 jak powinno może poprzedni właściciel miał już taki problem i jakaś monterka tu padła... ?
znajdę gdzieś schemat którędy idą KABLE fizycznie od tego bezpiecznika 162 ? tzn powinny?
myślicie że to moze byc to ?
[ Dodano: Pon 29 Gru, 14 14:18 ]
widzę że mało tu elektryków ?
w każdym razie problem rozwiązany napiszę dla potomnych
żeby ktoś się nie dał jak prawie ja nabrać na 300zł za nową pompę abs (już więcej nie pojadę do tego elektryka)
po nitce do kłębka zgnił kabel własnie od tego bezpiecznika s162
pod akumulatorem na szczęście zanim wchodzi w główną wiązkę
wszędzie pełno utlenionej miedzi
polutowane zabezpieczone błąd skasowany i abs śmiga jak nowy !
Komentarz
-
Komentarz