Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem podczas dni mokrych i deszczu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem podczas dni mokrych i deszczu

    Witam. Potrzebuję ochronić zderzak, co możecie polecić naklejkę czy listwa ochronna. Jak macie jakieś sprawdzone możecie podesłać od razu linki. Są jakieś oryginalne patenty na ochronę zderzaka?

  • #2
    Problem podczas dni mokrych i deszczu

    Siemka znowu.
    Spawa wygląda tak że.. Moja skoda zaczęła świrować..
    Od początku zaczynając..
    Jechałem do Niemiec i podczas postoju na stacji i powtórnego odpalenia auta spalił się bezpiecznik od klimy (nr 5), problem już kiedyś się zdarzył ale po przeglądnięciu instalacji w miarę dokładnym problem minął.. jak widać nie do końca.
    Wczoraj wymieniałem podnośnik szyb od strony kierowcy,popatrzyłem na wiązkę w drzwiach i w harmonijce i wszystko było ok. Postanowiłem więc spróbować włożyć bezpiecznik no i auto nie chciało odpalić (tak jak by padł akumulator,ale bezpiecznik nie strzelił),po tym fakcie zaczęły palić się na szafie kontrolki od ABSu i Poduszek.Podpinałem auto i żadnych błędów nie było (poza sporadycznym spadkiem napięcia). Podjechał kolega podpięliśmy kable i auto odpaliło i kontrolki zniknęły. Dzisiaj jechałem w deszczu i znowu pojawiły się ww kontrolki na szafie,radio zgasło a wycieraczki zaczęły wolniej pracować (ewidentny spadek mocy).
    No i pytanie czy ktoś ma jakieś pomysły? Jestem w Niemczech i dość ciężko mi tutaj o mechanika bądź też inną pomoc. Wszelkie sugestie mile widziane
    "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

    "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

    www.zoltar.bielsko.pl

    Komentarz


    • #3
      Sprawdzałeś jakie masz ładowanie?

      Komentarz


      • #4
        a mi się wydaje, że gdzieś jakaś masa zgniła
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez utek
          Sprawdzałeś jakie masz ładowanie?
          Ładowanie na obciążeniu ok 13,7V.
          Przeglądałem kilka tematów w miarę podobnych i zastanawia mnie regulator napięcia?

          Zamieszczone przez krzynol
          a mi się wydaje, że gdzieś jakaś masa zgniła
          Jak mogę to zlokalizować?
          "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

          "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

          www.zoltar.bielsko.pl

          Komentarz


          • #6
            Też mi to brakiem masy śmierdzi :lol:

            Ciężko powiedzieć, gdzie może leżeć problem, ale ja bym zaczął od źródła, czyli aku-karoseria-silnik.

            A czy bezpośrednio przed tym:
            Zamieszczone przez bws34
            Dzisiaj jechałem w deszczu i znowu pojawiły się ww kontrolki na szafie,radio zgasło a wycieraczki zaczęły wolniej pracować
            również odpalałeś silnik czy po prostu samo z siebie po wjechaniu np. w dziurę :?:

            Jeszcze zobacz wiązkę do alternatora.
            13,7 to trochę mało podczas ładowania
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz


            • #7
              To pojawiło się podczas jazdy, ale raczej po prostej drodze bez żadnych dziur :?
              "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

              "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

              www.zoltar.bielsko.pl

              Komentarz


              • #8
                bws34, Sprawdził bym mase akumulatora i alternatora.Wygląda mi to na chwilowy spadek napięcia tym bardziej że ładowanie mierzyłeś i jest ok.iJeszcze jedno,może głupie pytanie ale jak wygląda pasek i sprzęgiełko alternatora
                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                Pozdrawiam ANIOL

                Komentarz


                • #9
                  A co do paska i sprzęgiełka to sie nie przyglądałem :P
                  Ok ale czy zwarcie może powodować wyładowanie akumulatora?
                  No i czemu pali bezpiecznik od klimy? Skoki napięcia?
                  "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                  "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                  www.zoltar.bielsko.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    bws34, Sprawdz gniazdo bezpiecznika oraz kable ten dochodzący i wyjściowy od bezpiecznika.Może gdzieś po drodze jest przetarty i dotyka jakiś element metalowy.Wtedy przy zwarciu może być spadek napięcia,przepalanie bezpiecznika no i akumulator może się rozładowywać.Jężeli się okaże że mam racje to zlokalizuj to jak najszybciej,bo zwarcie może sie różnie zakończyć.Tfu,tfu,odpukać w niemalowane drewno
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz


                    • #11
                      Tylko zmieni się tutaj pogoda to będę grzebał bo pod blokiem ciężko na powietrzu :P
                      A jak się dostać do skrzynki bezpieczników od tyłu żeby to wszystko posprawdzać? Co sądzicie o tym żeby jeszcze rzucić okiem na moduł komfortu?
                      Dziwna sprawa jeszcze dzisiaj rano się zdarzyła.. Wcześniej gdzieś zniknęła mi lampka od akumulatora, a dzisiaj rano sama wróciła..
                      "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                      "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                      www.zoltar.bielsko.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        Kolego takie cyrki z zanikiem ładowania i z brakiem kontrolki to robi raczej uszkodzony alternator. Dostęp łatwy - ja bym sprawdził czy się szczotki nie kończą. Do tyłów skrzynki bezpieczników możesz się dostać odkręcając ją oraz plastik do którego jest mocowana. 4 śrubki zobaczysz zdejmując ten dekielek który zasłania bezpieczniki - 2 trzymają plastik i 2 skrzynkę. Dodatkowo jedna śrubka jest ukryta pod włącznikiem świateł, a reszta na dole, znajdziesz je bez problemu.

                        W 2.0AQY nie ma sprzęgiełka alternatora z tego co widziałem.

                        Komentarz


                        • #13
                          No i znowu jaja.. Wczoraj pogrzebałem, popatrzyłem na kable masowe,na wtyczki przy alternatorze itp. Tam gdzie był nalot psikałem "kontaktem". Bezpiecznik od klimy wsadziłem i się nie spalił. A dzisiaj stanąłem pod sklepem i auto już nie odpaliło,znowu to samo, zegary się resetują podczas próby zapłonu.. Alternator już kaput?
                          Wziąłem akumulator do domu i ładuję go pod prądem 5A do rana i zobaczymy co to będzie :shock:
                          "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                          "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                          www.zoltar.bielsko.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            bws34, naladuj akus, wez pod pache do warsztatu niech ci sprawdza czy dobry. Jak beda mieli cyfrowy tester to wydrukuja parametry jakie powinny byc a jakie sa.

                            Jesli akus dobry to nastepnie na testy idzie alternator, oczywiscie po uprzednim dokladnym przegladzie instalacji. Odkrec sruby, nakretki przeczysc co sie da i do dziela.
                            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                            Obecnie -> Seicento 900+LPG
                            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                            Bylo ->GOLF 3 1.8

                            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                            Komentarz


                            • #15
                              Problem taki że jestem w Niemczech i ciężko jest z jakimś mechanikiem.. :?
                              "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                              "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                              www.zoltar.bielsko.pl

                              Komentarz


                              • #16
                                bws34, domyslam sie ze jak zagadasz to spokojnie Ci sprawdza. To jest 1 min roboty zeby sprawdzic akus.

                                Inaczej mozesz to zrobic w ten sposob jak pokazano na filmie. Jest to malo dokladne ale daje jakis obraz.

                                Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                Bylo ->GOLF 3 1.8

                                Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                Komentarz


                                • #17
                                  Wczoraj jak podpiąłem pod kompa auto to takie błędy wywaliło:
                                  Silnik:
                                  16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
                                  P0134 - 35-00 - -
                                  16946 - System Voltage Too Low
                                  P0562 - 35-10 - - - Intermittent
                                  Klima:
                                  1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
                                  uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY

                                  [ Dodano: Nie 25 Sty, 15 15:34 ]
                                  Pomyślałem o wymianie regulatora napięci i pytanie mam takie, czym one się różnią..

                                  Link

                                  Link
                                  "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                                  "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                                  www.zoltar.bielsko.pl

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    bws34, a spróbuj sprawdzić aku w taki sposób zmierznapięcie na aku przy wyłączonym samochodzie a później pod obciążeniem, później przy odpalonym aucie też zmierzyć napięcie na aku(ładowanie)... Może aku już się kończy i nie trzyma napięcia
                                    Może wystarczy go porządnie naładować

                                    филип
                                    Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Aku na wyłączonym aucie 12,41V,na włączonym silniku napięcie jest 14,3V.. pod obciążeniem od ok 14V do 13,8V więc niemalże wzorcowo (mierzone zarówno na klemach jak i na alternatorze), podczas odpalania silnika aku nie spada poniżej 10,5V .. Jak sprawdzić zawieszanie szczotek w alternatorze? No i ewentualnie czym różnią się te regulatory napięcia które podałem 2 posty wyżej? :?
                                      "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                                      "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                                      www.zoltar.bielsko.pl

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez bws34
                                        czym różnią się te regulatory napięcia które podałem 2 posty wyżej?
                                        Jak dla mnie wyglądem :P
                                        A tak poważnie to najlepiej looknij na nr części i będziesz wiedział dokładnie.

                                        филип
                                        Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          bws34, ja bym alternatora nawet nie ruszał bo nie ma się do czego przyczepić , co do regulatorów to będziesz miał zapewne ten 1szy ,bo ten 2gi był w felkach i favoritkach .ok
                                          A próbowałeś zmienić kostkę stacyjki :?:
                                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            A co ma kostka stacyjki wspólnego?
                                            "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                                            "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                                            www.zoltar.bielsko.pl

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              bws34, przenosi napięcia na poszczególne obwody ,może sa podpalone styki które powodują spadki napięć, rozłączanie obwodów ,a później może dochodzić do zwierania się jakiś styków co powoduje upłyność prądu koszt nie wielki a może jednak.
                                              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Dzisiaj rano znowu to samo czyli po przekręceniu kluczyka dioda od akumulatora jest ale delikatnie się żarzy tylko a nie świeci,sprawdziłem napięcie ładowania na wolnych obrotach i było 13,99V-14,02V na włączonych światłach i dmuchawie na 3.. WTF?! :shock:
                                                "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                                                "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                                                www.zoltar.bielsko.pl

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  bws34, a więc moze dmuchawa robi zwarę :?:
                                                  wyjmij bezpiecznik od dmuchawy i obserwuj.
                                                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X