Brak zasilania w gnieździe zapalniczki, iskry

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • actchris
    Drive
    • 2014
    • 53

    Brak zasilania w gnieździe zapalniczki, iskry

    Właśnie znalazłem informację, że w ofercie Knechta do mojego ASZ mogę/powinienem pakować filtr (inny niż standard LX684 o wysokości 50,1 mm) o oznaczeniu LX1835, który ma 65,1 mm wysokości. Czy zatem jest sens pakować ten filtr (który jest droższy o 20 zł) czy pozostać przy tym co byłem? Co mi da wyższy filtr?
  • majuDJ
    Rider
    • 2012
    • 464

    #2
    Brak zasilania w gnieździe zapalniczki, iskry

    Mam problem z gniazdem od zapalniczki w swojej Skodzie Octavii 1
    Mam chyba "oryginalną" ładowarkę do Szajsunga i raz na kilka razy po wyciągnięciu jej wypada jej końcówka do dziurki gniazda od zapalniczki/ładowarki.
    Ostatnio chciałem sobie pomóc w wyciągnięciu jej śrubokrętem i zaiskrzyło 2 razy. Nic nie śmierdzi spalenizną, ale gniazdo prądu już nie daje. Jak myślicie co się zepsuło? Bezpiecznik? Czy może trzeba tunel środkowy rozkręcać i sprawdzać? Gdzie się mieszczą bezpieczniki w O1 FL i który odpowiada za gniazdo zasilania, który to bezpiecznik? Może ktoś podesłać foto z zaznaczonym bezpiecznikiem.
    http://www.euromove.pl

    Komentarz

    • bishop
      L&K
      • 2012
      • 1430

      #3
      Zrobileś zwarcie śrubokrętem, spaliłeś bezpiecznik , opis gdzie i który znajdziesz na forum, lub youtube.

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        majuDJ, Bezpieczniki masz z lewej strony,w bocznej części deski rozdzielczej(kokpitu).A który bezpiecznik to już musisz poszukać na forum lub w szukaj
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • andrzej1962
          L&K
          • 2010
          • 1306
          • Octavia III combi (5E5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
          • DADA 1.5 TSI 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez majuDJ
          Mam chyba "oryginalną" ładowarkę do Szajsunga
          No to masz szajsunga i nie mylić z oryginalnym szajsungiem. :P

          Komentarz

          • Romano123
            Classic
            • 2010
            • 33
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            #6
            Odgrzeje trochę temat. U mnie prąd w zapalniczce stracił się. Okazało się, że bezpiecznik się spalił i podczas wkładania nowego od razu zaiskrzyło i spalił się kolejny bezpiecznik. Co można zrobić żeby gniazdko działało? Gdzie mogę podpiąć się z zasilaniem żeby gniazdo zapalniczki miał prąd?

            Komentarz

            • mark711
              Rider
              • 2017
              • 267
              • Octavia I combi (1U5)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Rozkręć tunel i sprawdź czy kabel nie przycięty, chyba że w gniazdku coś zalega i zwiera.

              Komentarz

              • andru123
                Elegance
                • 2010
                • 783
                • Toyota
                • ATF 2.0 MPI 120 KM

                #8
                albo wyjmij monete z gniazda zapalniczki , czesto sie zdarza ze wpadaja tam jakies groszowe nominaly hehehe
                jest O1 RS 1.8T XENON
                była O1 1.9 TDI AGR

                Komentarz

                • Romano123
                  Classic
                  • 2010
                  • 33
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                  #9
                  Monety nie ma w gnieździe. Chciałbym podpiąć osobno na nowo gniazdo tylko niech ktoś mi napisze skąd wziąć "+" do zapalniczki? bo minus podepnę do śruby nad skrzynką z bezpiecznikami.

                  Komentarz

                  • Andrzej Ława
                    Ambiente
                    • 2017
                    • 120
                    • Octavia I (1U2)
                    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Romano123 Zobacz wpis
                    Monety nie ma w gnieździe. Chciałbym podpiąć osobno na nowo gniazdo tylko niech ktoś mi napisze skąd wziąć "+" do zapalniczki? bo minus podepnę do śruby nad skrzynką z bezpiecznikami.
                    Obok, pod przekaźnikami, jest cała "szyna" +12V. Tylko pamiętaj o bezpieczniku!

                    Komentarz

                    • andru123
                      Elegance
                      • 2010
                      • 783
                      • Toyota
                      • ATF 2.0 MPI 120 KM

                      #11
                      Ze skrzynki , zastosuj to
                      jest O1 RS 1.8T XENON
                      była O1 1.9 TDI AGR

                      Komentarz

                      • andru123
                        Elegance
                        • 2010
                        • 783
                        • Toyota
                        • ATF 2.0 MPI 120 KM

                        #12
                        Jak weźmiesz ze środkowego na samym dole będziesz miał po kluczyku . Do kamerki
                        jest O1 RS 1.8T XENON
                        była O1 1.9 TDI AGR

                        Komentarz

                        • Romano123
                          Classic
                          • 2010
                          • 33
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                          #13
                          Rozumiem, że w Octavii II tak samo są bezpieczniki? Nie chciałem zakładać nowego tematu i podpiąłem się pod Octavie I. A jeżeli chodzi o bypass to ten kabelek, który wystaje to jest "+" tak? A mase od gniazdka podpinam wtedy do masy samochodu (np.pod śrubkę) ? Nigdy tego nie robiłem dlatego się pytam.

                          Komentarz

                          • andru123
                            Elegance
                            • 2010
                            • 783
                            • Toyota
                            • ATF 2.0 MPI 120 KM

                            #14
                            Są inaczej , ale weź probówkę i sprawdź , czerwony oczywiście to plus
                            jest O1 RS 1.8T XENON
                            była O1 1.9 TDI AGR

                            Komentarz

                            Pracuję...