Tony065, ja mam u siebie identycznie zamontowane siłowniki jak gmpl. Tylko ze ja mam siłowniki niemieckiej firmy tuningowej JOM. Miałem je na początku w passacie b4 taki sam montaż. Przed sprzedażą je wyjąłem i założyłem do skody tylko mi znajomy tokarz dorobił mocowanie przy masce bo nie było takiej śruby w zestawie. U mnie w sumie te siłowniki już prawie 3 lata działają
przepływomierz
Zwiń
X
-
zalezy co znaczy padnieta. Moze lekko ciąc wartosci a moze mega zanizac i bedzie calkiem odwrotnie. Odpiecie przeplywki to przejscie na wartosc zastepczą i tu zalezy jaki motor i w jakim stanie jest ta podejrzana przplywka. nie ma tak ze odpowiedz jest niednoznaczna gdy przeplywka nie jest sprawna. Zapodaj logi to bedzie wiadomo choc ja sie osobiscie nie orietuje w benzynowcach.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
nie kazdy motor ma tak ze odpiecie to odrazu przejscie na niska wartosc zastepcza. W tdi jest to 500 czy 550 jednostek. A jak wiemy przy pelnym bucie komp oczekuje wskazan na poziomie minimum 850. Ostatnimi czasy mialem kilka pryzpadkow gdzie przpelywka ciela odrobine ale od wysokich wartosci obrotowych jak 3000 a nawet 3500 obr. Zanizala mimo t i tak nieznacznie bo wskazania byly na poziomie 830 i tak do prawie odcinki bylo torszke ponad 810. To powoduje ze do tych 3000 obrotow auto jechalo poprawnie a juz powyzej brakowalo pare koników zaledwie co ciezko wykryc ot tak.
Poza tym w jednym przypadu okazalo sie bardzo male pękniecie na wezu dolotowycm od filtra powietrza do muszli turbo. Własnie peknieci ebylo pryz samej muszli i tak nieduze ze wlasnie nikt sie nie kapnął.
A znam tez silniki dieslowskie w ktorych odpiecie przelywki nie powduje obciniania dawki paliwa i auto jedzie jak ze sprawna przeplywką. To tez sie raczje wydaje byc normalne bo padanie przeplywki to zanizanie wartosci wiec dlateog tez sporo osob daje albo diode w kabelki albo wierci dziurkę w przeplywce.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
To nie tak. Mozna wywnioskowac jedynie ze sa jakies problemy z EGr na podstawie ilosci przeplywanego powietrza przez MAF. To nie sygnal a wypadkowa analizy sygnalów z tego co turbo pompuje i flow przez MAF.
Oczewiscie ECM moze wywalic blad na tej podstawie.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
Komentarz