Ssanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ryyder
    Classic
    • 2020
    • 32
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    Ssanie

    Mam pytanie w sprawie instalacji, montuje teraz wszystkie przewody i według schematu ze sterownika regulacji zasięgu pin 8 podłączam do złącza C pinu 52, w tym momencie ja już mam tam jakiś przewód podłączony. Nasuwa mi się pytanie czy ten przewód stary (nie wiem gdzie idzie ) ma zostać czy go usunąć (odłączyć). Analogicznie jest w CAN Geteway (pin 16 oraz pin 6 ) też coś jest tam podłączone.
  • Ryyder
    Classic
    • 2015
    • 10

    #2
    Ssanie

    Proszę o rozwiązanie problemu!!!
    Zazwyczaj ssania nie ma albo jest tylko takie słabe ponieważ obroty spadają delikatnie bez takiej różnicy ze jest to słyszalne (taki gwałtowny spadek obrotów.) Czasami po porannym zgaszeniu i wyjechaniu z garażu i ponownym uruchomieniu silnika ssanie sie pojawia obroty gdzieś w granicy 1150 obr/min
    po odłączeniu czujnika temperatury tego na 4piny(zielony) ssania dalej brak, gdzieś czytałem na forum że odłączenie tego czujnika powoduje że sygnał jest wysyłany do sterownika komputera że jest poniżej -40stopni i wtedy ssanie powinno się załączyć jeśli by to była wina czujnika. Dlatego mam pytanie co możne być przyczyna że ssania nie ma.
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Ryyder, Po mojemu ssanie jest w każdym benzyniaku
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • Ryyder
        Classic
        • 2015
        • 10

        #4
        Znaczy sie ssanie jest bo inaczej by nie odpalił tylko po nocy obroty są ok 1000 i spadają nie wyczuwalnie do około 700 a czasami jak się zgasi i odpali drugi raz to wskakują na te 1150 i po chwili widać i słychać jak spadają na 900 i dalej się obniżają gdzie przy około 90stopni na szafie maja już około 700

        Komentarz

        • misza_zabrze
          L&K
          • 2013
          • 1371
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BLR 2.0 FSI 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez aniol
          Ryyder, Po mojemu ssanie jest w każdym benzyniaku
          zalezy kto gdzie i kiedy

          [ Dodano: Sro 11 Mar, 15 15:08 ]
          Ryyder, a serio to tak ma byc Odpalasz idzie na ponad tysiak a potem powoli spadaja. W seju utrzymuja sie jakis czas dopoki nie osiagnie jakies tam temperetury.

          A poza tym podlacz pod komp moze cos wyjdzie w bledach.
          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
          Obecnie -> Seicento 900+LPG
          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
          Bylo ->GOLF 3 1.8

          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

          Komentarz

          • Ryyder
            Classic
            • 2015
            • 10

            #6
            w sumie muszę podłączyć pod kompa tylko trochę dziwi mnie to że raz jest inaczej a innym razem jeszcze inaczej. A jak te silniki znoszą nie oryginalne przepływomierze ponieważ w moim jest zamontowany firmy mapco a wiem że na pierwszy montaż szedł hitachi. Może on tu coś miesza. Zauważyłem ostatnio jakieś dziwne zachowanie silnika w czasie jazdy przestaje reagować na moment na gaz a jak się w ciśnie sprzęgło do gaśnie a jak się nie wciśnie sprzęgła to załapie i dalej jedzie . Dzieje sie to raz na jakiś czas. przewody swiece uszczelki kolektora wymienione sonda w sumie też. Jak macie jakieś pomysły to podajcie może się uda to wyeliminować

            Komentarz

            • Majonez69
              Classic
              • 2014
              • 34

              #7
              Mam podobny problem. Zbiorowa awaria? Ruski sabotaż? :roll:

              Komentarz

              Pracuję...