LEMUR_, dzięki za info Mógłbyś powrzucać linki do tego co kupiłeś/kupujesz? Głównie chodzi mi o oświetlenie LED + siłowniki?
Alarm fabryczny -problem - nie gasna kierunkowskaz
Zwiń
X
-
Alarm fabryczny -problem - nie gasna kierunkowskaz
Witam, szukałem po forum ale nie znalazłem odp. Jest taki problem że jeśli uzbroję alarm (fabryczny) 2003 r. i poczekam te 30 sek to pełnego uzbrojenia to dość często mam taką sytuację że po odryglowaniu (wszystkie drzwi działają) nie gasną kierunkowskazy. Musze kilka razy poklikać i wtedy zgasną. Co może być przyczyną? Może ktoś miał podobny problem. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
-
-
Od tego się u mnie zaczęły problemy, niestety przekaźniki w centralnce są tak nietypowe ze ciężko cos dobrać
Zrobiłemu uład ktory sterował kierunkami z impulsu z alarmu
Następnymetapem bbyło to ze samoczynnie Migaly kierunki
W końcu wywalilem ten tandetny alarm
Pisze tu oczywioscie o "fabrycznym" alarmie Meta
Bo to ona uzbrajala siępo 30 sek i domyslam się ze taki masz
Jeślimasz tylko fabryczny w sensie w module komfortu to masz zimne luty na przekaznikach mmodułu komfortu
Przerabialem temat w golfie 4jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
speede, zobacz czy masz dołozony dodatkowy przekaźnik - to on często powoduje problemy
a najlepiej podjedź do kogoś kto zajmuje się alarmamiprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez speedeTak mam Mete- standart. Czyli jaki przekaznik wymienic od kierunków czy w centralce alarmu? Po czym poznam czy mam w module komfortu (moduł komfortu chyba jest w drzwiach?)
[ Dodano: Nie 12 Kwi, 15 12:34 ]
a może byc winny przerywacz kierunkowskazów w kokpicie?
a jeśli pytasz czy moduł komfortu jest w drzwiach to szukaj tez fachowca ....
to meta uruchamia kierunki i to ona je zawiesza
a przekaźnik od nich znajduje se bezpośrednio w centralce alarmu , nie do naprawienia
i czytaj ze zrozumieniem bo wcześniej to już napisałem uprzedzając twoja odpowiedz na to czy masz Metę w auciejest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Witam.Mam problem z alarmem-tak mi się przynajmniej zdaje.O1 z 2006 silnik BFQ.Kupiona trzy lata temu i wszystko działało tzn.alarm bez zarzutu domykanie drzwi przednich (bo tylko te są elektryczne). W pierwszej kolejności przestało działać domykanie szyb następnie jak zamykałem auto z pilota to awaryjne mrugały chociaż auto było zamknięte.Następnie podczas otwierania awaryjne mrugały auto otwarte ale nie zapala.Dziś jadąc centralny zamknął się podczas jazdy awaryjne mrugają i auto zgasło.Od czego zacząć poszukiwania.Akumulator wymieniony w listopadzie.Alarm fabryczny (otwieranie i zamykanie z pilota)
Komentarz
-
-
Witam, wymontowałem moduł komfortu, centralki alarmu okazało się ze nie ma. Pod kierownicą są dwa moduły czarne , moim zdaniem jeden jest to czujnik uderzeniowy a drugi to moduł komfortu nr. 1C0 959 799. Pisaliście ze to przekaźniki, i tu okazało się ze klika tylko w module komfortu gdzie sa dwa przekaźniki, natomiast w tym drugim module nic nie klika. Jest jeszcze klikniecie w syrenie która jest pod klapa silnika. Czy właśnie te dwa przekaźniki modułu mogą odpowiadać za klejenie kierunkowskazów i nie rozłączanie w chwili rozbrojenia? Przekaźniki można wymienić
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
gdyby te dwa przekazniki byly winne to bys mial przy wlaczniu kierunku ten problem
a masz go tylko przy wlaczaniu badz wylaczniu alarmu
troche logiki , tak jak pisalem , wywal metę bedziesz mial spokoj ,
mialem w golfie 4 taki przypadek , czasami nie mialem kierunku i wina byl zimny lut na jednym z tych przekaznikow w module komfortu , lut poprawiony kierunki dzialaly , przy okazji wtedy kiedy nie bylo kierunku nie dzialalo tez oswietlenie wnetrza , ale to osobny przypadek nie majacy nic wspolnego z nieszczesna Metą i twoim problememjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz