Alarm fabryczny -problem - nie gasna kierunkowskaz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wendetter
    Drive
    • 2009
    • 57

    Alarm fabryczny -problem - nie gasna kierunkowskaz

    LEMUR_, dzięki za info Mógłbyś powrzucać linki do tego co kupiłeś/kupujesz? Głównie chodzi mi o oświetlenie LED + siłowniki?
  • speede
    Ambiente
    • 2007
    • 248

    #2
    Alarm fabryczny -problem - nie gasna kierunkowskaz

    Witam, szukałem po forum ale nie znalazłem odp. Jest taki problem że jeśli uzbroję alarm (fabryczny) 2003 r. i poczekam te 30 sek to pełnego uzbrojenia to dość często mam taką sytuację że po odryglowaniu (wszystkie drzwi działają) nie gasną kierunkowskazy. Musze kilka razy poklikać i wtedy zgasną. Co może być przyczyną? Może ktoś miał podobny problem. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      sklejony przekaźnik od kierunków
      sprawdź przekaźniki od kierunkowskazów i ew wymień
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • andru123
        Elegance
        • 2010
        • 783
        • Toyota
        • ATF 2.0 MPI 120 KM

        #4
        Od tego się u mnie zaczęły problemy, niestety przekaźniki w centralnce są tak nietypowe ze ciężko cos dobrać
        Zrobiłemu uład ktory sterował kierunkami z impulsu z alarmu
        Następnymetapem bbyło to ze samoczynnie Migaly kierunki
        W końcu wywalilem ten tandetny alarm

        Pisze tu oczywioscie o "fabrycznym" alarmie Meta
        Bo to ona uzbrajala siępo 30 sek i domyslam się ze taki masz


        Jeślimasz tylko fabryczny w sensie w module komfortu to masz zimne luty na przekaznikach mmodułu komfortu
        Przerabialem temat w golfie 4
        jest O1 RS 1.8T XENON
        była O1 1.9 TDI AGR

        Komentarz

        • speede
          Ambiente
          • 2007
          • 248

          #5
          Tak mam Mete- standart. Czyli jaki przekaznik wymienic od kierunków czy w centralce alarmu? Po czym poznam czy mam w module komfortu (moduł komfortu chyba jest w drzwiach?)

          [ Dodano: Nie 12 Kwi, 15 12:34 ]
          a może byc winny przerywacz kierunkowskazów w kokpicie?

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            speede, zobacz czy masz dołozony dodatkowy przekaźnik - to on często powoduje problemy
            a najlepiej podjedź do kogoś kto zajmuje się alarmami
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • speede
              Ambiente
              • 2007
              • 248

              #7
              oki. a gdzie moze byc umieszczony ten przekaznik?
              . jutro bede sprawdzac..dzieki za info.

              Komentarz

              • andru123
                Elegance
                • 2010
                • 783
                • Toyota
                • ATF 2.0 MPI 120 KM

                #8
                Zamieszczone przez speede
                Tak mam Mete- standart. Czyli jaki przekaznik wymienic od kierunków czy w centralce alarmu? Po czym poznam czy mam w module komfortu (moduł komfortu chyba jest w drzwiach?)

                [ Dodano: Nie 12 Kwi, 15 12:34 ]
                a może byc winny przerywacz kierunkowskazów w kokpicie?
                ja już napisałem ze jeśli masz MEte to wrozy jej koniec , szukaj nowego alarmu
                a jeśli pytasz czy moduł komfortu jest w drzwiach to szukaj tez fachowca ....

                to meta uruchamia kierunki i to ona je zawiesza
                a przekaźnik od nich znajduje se bezpośrednio w centralce alarmu , nie do naprawienia

                i czytaj ze zrozumieniem bo wcześniej to już napisałem uprzedzając twoja odpowiedz na to czy masz Metę w aucie
                jest O1 RS 1.8T XENON
                była O1 1.9 TDI AGR

                Komentarz

                • speede
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 248

                  #9
                  ok poszukam centralke i zobacze co da sie zrobic. Nie takie rzeczy sie naprawialo.

                  Komentarz

                  • ekipa112
                    Classic
                    • 2013
                    • 1

                    #10
                    Witam.Mam problem z alarmem-tak mi się przynajmniej zdaje.O1 z 2006 silnik BFQ.Kupiona trzy lata temu i wszystko działało tzn.alarm bez zarzutu domykanie drzwi przednich (bo tylko te są elektryczne). W pierwszej kolejności przestało działać domykanie szyb następnie jak zamykałem auto z pilota to awaryjne mrugały chociaż auto było zamknięte.Następnie podczas otwierania awaryjne mrugały auto otwarte ale nie zapala.Dziś jadąc centralny zamknął się podczas jazdy awaryjne mrugają i auto zgasło.Od czego zacząć poszukiwania.Akumulator wymieniony w listopadzie.Alarm fabryczny (otwieranie i zamykanie z pilota)

                    Komentarz

                    • speede
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 248

                      #11
                      Witam, wymontowałem moduł komfortu, centralki alarmu okazało się ze nie ma. Pod kierownicą są dwa moduły czarne , moim zdaniem jeden jest to czujnik uderzeniowy a drugi to moduł komfortu nr. 1C0 959 799. Pisaliście ze to przekaźniki, i tu okazało się ze klika tylko w module komfortu gdzie sa dwa przekaźniki, natomiast w tym drugim module nic nie klika. Jest jeszcze klikniecie w syrenie która jest pod klapa silnika. Czy właśnie te dwa przekaźniki modułu mogą odpowiadać za klejenie kierunkowskazów i nie rozłączanie w chwili rozbrojenia? Przekaźniki można wymienić
                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • andru123
                        Elegance
                        • 2010
                        • 783
                        • Toyota
                        • ATF 2.0 MPI 120 KM

                        #12
                        gdyby te dwa przekazniki byly winne to bys mial przy wlaczniu kierunku ten problem

                        a masz go tylko przy wlaczaniu badz wylaczniu alarmu

                        troche logiki , tak jak pisalem , wywal metę bedziesz mial spokoj ,



                        mialem w golfie 4 taki przypadek , czasami nie mialem kierunku i wina byl zimny lut na jednym z tych przekaznikow w module komfortu , lut poprawiony kierunki dzialaly , przy okazji wtedy kiedy nie bylo kierunku nie dzialalo tez oswietlenie wnetrza , ale to osobny przypadek nie majacy nic wspolnego z nieszczesna Metą i twoim problemem
                        jest O1 RS 1.8T XENON
                        była O1 1.9 TDI AGR

                        Komentarz

                        • speede
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 248

                          #13
                          zgadza się. ale zdarzyło mi się ze podczas jazdy i włączeniu lewego kierunku nie zgasł lewy kier. mi się wydaje ze cala winę odpowiedzialny może być ten przekaźnik w mod. kom. po prostu klei styki.

                          Komentarz

                          • andru123
                            Elegance
                            • 2010
                            • 783
                            • Toyota
                            • ATF 2.0 MPI 120 KM

                            #14
                            sprawdź w takim razie zimne luty na tych przekaznikach w module komfortu
                            jest O1 RS 1.8T XENON
                            była O1 1.9 TDI AGR

                            Komentarz

                            Pracuję...