Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • alberts32
    Classic
    • 2020
    • 1

    Analiza logów

    Witam serdecznie.Posiadam skode octavie 2 1.6 mpi z 2005 roku silnik BGU.dzisiaj pojawił się problem...Auto "zamokło" a konkretnie syn wczoraj wtargnął w niemałą kałużę i dzisiaj po przejechaniu kilku kilometrów auto odmówiło posłuszeństwa.autko jest zasilane lpg i podczas jazdy najpierw silnik zaczął przerywać a potem zgasł.siłą rozpędu dotarłem do zatoczki i na tym koniec.centralka od przełączania gazu i na benzynę zgasła.Dzwoniłem do mechanika i powiedział on że padło zasilanie listwy wtryskowej i dlatego auto choć kręci rozrusznikiem nie zapali bo nie dostaje paliwa.Ta centralka od Benz/lpg nie świeci.możecie potradzić gdzie szukać przyczyny? jakiś przekażnik bąż też bezpiecznik pode maską?bo nie sądzę aby cośwewnątrz padło.....przy tych ulewach już kupę aut widziałem dzisiaj zalanych.....nie chciałbym szukać od razu elektryka.może jakoś mi pomożecie? z góry dziękuję za wszelkie sugestie i jakąkolwiek pomoc a póki co9 jak jutro słoneczko wyjdzie(a mam taka nadzieję) wystawię go z garażu na dwór może wyschnie i wróci do formy?czekam na podpowiedzi.przemek

    [ Dodano: Pią 15 Lip, 16 09:52 ]
    Witam ponownie.dzisiaj jak gdyby nigdy nic auto odpaliło ale chodziło tylko 2 minuty i znów zgasło oczywiście najpierw zgasła centralka od benz/lpg.zajrzałem do tej skrzynki z przekaznikami obok aku i są tam 2 przekazniki o numerze 433 jeden 458 i jeden 167.oczywiście są też inne bezpieczniki ale z przekażników tylko te 4 sztuki.po wyłączeniu się auta znów nie świeci centralka benz/lpg czyli brak zasilania na listwę wtryskową.po kilku minutach centralka znów świeci i można na moment samochód zapalić i tak w kółko.może teraz ktoś będzie wiedział w czym rzecz? który z przekażników wymienionych wyżej odpowiada za zasilanie listwy wtryskowej? bezpieczniki raczej ok.bo bezpiecznik albo jest uwalony albo działa więc tutaj raczej coś innego co po chwili nagrzewa się i wtedy odmawia posłuszeństwa.serdecznie proszę o pomoc.Przemek
  • alberts32
    Classic
    • 2015
    • 1

    #2
    Analiza logów

    Witam.
    Moja poprzednia turbina wyzionęła ducha i zapodałem przyzwoicie wyglądającą używkę plus nówka zawór N75. Przy okazji wyczyściłem kompletny układ dolotowy,zaślepiłem EGR i zamontowałem separator oleju na odmie. Po wymianie były problemy z mocą silnika-koniec jazdy przy ok 120km/h. Zanim podłączyłem vag-a odłączyłem na próbę przepływkę i co nieco się poprawiło,wzrosła dynamika i prędkość max do 150. Z vag-iem skasowałem błąd przepływki i nagle auto zaczęło normalnie ganiać jak na 110 przystało. Proszę kolegów o sprawdzenie moich logów po tych zabiegach i opinie czy autko coś jeszcze trapi.
    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      wykonaj te logi jak trzeba.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      Pracuję...