Nie odpala.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mati160
    RS
    • 2009
    • 2453
    • Octavia III combi (5E5)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    Nie odpala.

    siemma

    имплантация зубов киев
  • magart
    Ambiente
    • 2008
    • 146

    #2
    Nie odpala.

    Pomocy!

    Wyjechałem dzisiaj z garażu, samochód odpalił normalnie od strzała.
    Zapomniałem coś z domu więc się wróciłem, przejechałem samochodem około 2 km.
    Zgasiłem samochód.
    Od tego czasu nie zapala, rozrusznik kręci normalnie.
    :cry:

    Przeszukałem całe forum, próbowałem ruszać egr, sprawdziłem przekaźnik n109.
    Błędów na VAGu nie ma wcale.

    Wczoraj zmieniałem co prawda filtr paliwa, ale zalałem go paliwem, był trochę tylko zapowietrzony układ, ale odpalał od tyknięcia, aż się zdziwiłem. Teraz nic, w wężyku jest bąbel ale go wciąga do pompy w trakcie kręcenia, powinno się odpowietrzyć jakby odpalił... potem wracają.


    Pomóżcie koledzy....
    a jednak GOLF...

    www.magaczewski.pl

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      ...w jaki sposob sprawdziles n109? (zastap go mostkiem z kabla), piszac o EGR masz na mysli klapke gaszaca, w jakiej pozycj jest normalnie? wezyki sa cale ?

      [ Dodano: Czw 24 Kwi, 08 12:33 ]
      ... no i bezpieczniki wszystkie sprawdziles(w aucie i komorze silnika) ?
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 11002
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        po zmianie filtru wieczorem pojeździłeś trochę czy odpalałeś silnik na dłuższą chwilę, żeby się na pewno odpowietrzył?
        Jak nie to IMHO masz zapowietrzony układ!
        Najszybsza metoda (ale najbrudniejsza): zdejmujesz pokrywę górną silnika, lokalizujesz wtryskiwacze i popuszczasz je po kolei. Pierwszy i próbujesz odpalić, paliwo tryska spod niego, jak nie da rady to drugi odkręcasz i tak dalej, najdalej trzy wtryski zdażyło mi się popuszczać i zawsze odpalał silnik
        Popuszczasz wtryski od około pół obrotu - 180 st.
        Jak zapali to gasisz zaraz jak będzie miarę równo pracował i dokręcasz wtryski.
        Ścierasz rozbryzganą ropę :x , zakładasz pokrywę i jazda.....
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • magart
          Ambiente
          • 2008
          • 146

          #5
          Zamieszczone przez dariuspolo
          ...w jaki sposob sprawdziles n109? (zastap go mostkiem z kabla), piszac o EGR masz na mysli klapke gaszaca, w jakiej pozycj jest normalnie? wezyki sa cale ?

          [ Dodano: Czw 24 Kwi, 08 12:33 ]
          ... no i bezpieczniki wszystkie sprawdziles(w aucie i komorze silnika) ?
          Bezpieczniki sprawdzone.
          n109 rozebrałem i wygląda dobrze, sprawdziłem pod napięciem i zamyka obwód wg schematu.
          klapka się rusza pod wpływem palca i wraca do pozycji, w której trzpień z gruszki wystaje maksymalnie
          a jednak GOLF...

          www.magaczewski.pl

          Komentarz

          • dariuspolo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1168

            #6
            magart, sprawdz zasilanie paliwem jak doradza krzynol, jak nie pomoze to zmostkuj 109 kablem (one lubialy robic klopüoty dopiero pod obciazeniem)
            T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
            SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
            Zuzycie paliwa

            Komentarz

            • magart
              Ambiente
              • 2008
              • 146

              #7
              Tak, zaraz będę odpowietrzał.
              Przy okazji zauważyłem że jeden wężyk się wypiął: w charakterystycznym miejscu, między dwoma zaworkami pod szybą jest taki krążek i to z niego był wypięty potem leci do trójnika i do zaworku przy egr? Jest teraz spięty i nic to nie dało
              Tak swoją drogą to kabelki liche są.

              P.S.
              dzięki za szybką reakcję na mój problem.

              [ Dodano: Czw 24 Kwi, 08 14:05 ]
              No i ruszyło, wg wskazówek krzynola, ale musiałem trochę się nakręcić.
              Sumarycznie odkręciłem wszystkie wtryski a i tak kręciłem i kręciłem.
              Potem jak zdawało mi się, że zaczął jakby bulgotać, to zakręciłem wtryski i znowu kręcenie.
              Po paru razach odpalił wreszcie.
              Latał przy tym jakby chciał wyzionąć ducha, aż mi szkoda się zrobiło - i to przecież z mojej winy, :cry:

              Mam nadzieję że się to nie odbije negatywnie na silniku, bo samo kręcenie na rozruszniku chyba dobrze nie służy ??... :roll: łącznie chyba z 15 min kręcił sie na aku.

              Problem wziął się chyba z tego, że od razu odpalił, pochodził kilka minut i pomyślałem sobie że jest ok. Najlepsze że normalnie jechał po drodze. Pewnie zbyt krótko.
              Wypalił sobie to co miał w pompie i klops.

              Nie przypuszczałem, że tak aż może się zapowietrzyć, a nie pierwszy raz zmieniałem filtr.

              P.S.
              Przy okazji okazało się że wężyki trzeba by powymieniać niektóre.

              Mam jeszcze pytanie żeby specjalnie nie zakładać tematu:
              Czyszcząc powietrzem pozostałości oleju, rzucił mi się nr na bloku silnika, trochę przyrdzewiały, ale zaczynający się na: ASV06 ...
              Czy to oznaczenie ma coś wspólnego z rodzajem silnika?
              a jednak GOLF...

              www.magaczewski.pl

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez magart
                Czyszcząc powietrzem pozostałości oleju, rzucił mi się nr na bloku silnika, trochę przyrdzewiały, ale zaczynający się na: ASV06 ...
                Czy to oznaczenie ma coś wspólnego z rodzajem silnika?
                U mnie jest tak oznaczony silnik :P
                Z ktorego roku masz auto ?
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  magart, to jest oznaczeenie silnika, porownaj co jest napisane na naklejce w bagazniku lub ksiazce serwisowej i/lub oslonie rozrzadu.

                  ...i popraw przy avantarze.
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • magart
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 146

                    #10
                    Rocznik 2001 (prawdopodobnie 2000/2001 bo szyby niektóre są .0) ale cały czas myślałem, że to AHF.
                    W rozmowie z poprzednim właścicielem ten skrót padł więc tak myślałem, do tej pory.
                    W sumie to dokładnie w tym miejscu gdzie jest ten numer to jest najbardziej skorodowane, że płatki odchodzą.
                    Czyli wychodzi, że mam ASV?

                    Porównać z naklejką w bagażniku nie bardzo się da bo pomarszczona i wypłowiała. Tak swoją drogą to prawdopodobnie mam przeróbkę wersji angielskiej, więc wszystko robili tak by nie było tego widać, począwszy od nr w bagażniku.
                    Na rozrządzie muszę sprawdzić bo chyba tam jest jakaś naklejka.
                    a jednak GOLF...

                    www.magaczewski.pl

                    Komentarz

                    Pracuję...