djczas, nie w wersji przed liftowej, przy odbiorze pół roku temu, coś mówili o automatycznym włączniku, ale odmówiłem - emocje W O2 FL podobają mi się te podświetlone wskazówki, ale rozumiem, że tylko tam tak to działa.
Moc i doladowanie tylko do pewnej wartosci obrotow
Zwiń
X
-
Moc i doladowanie tylko do pewnej wartosci obrotow
Czesc koledzy. Jak w temacie. Problem zaczal sie jakis czas temu. Dlugo go nie odkrywalem bo wystepuje tylko przy bardzo dynamicznym depnieciu na gaz. Dociskam do dechy - turbo swiszczy, czuje jak Octa zrywa sie do przodu ale tylko do pewnego momentu - pozniej juz nie przyspiesza i nie wgniata mnie w fotel, daje bieg wyzej - znowu sie zrywa przyspiesza i od pewnego punktu znowu nic, kolejny bieg i to samo. Co to moze byc? Czy jest jednoznaczna odpowiedz na tego typu problemy? Co sprawdzic? Pomocy koledzy!
-
-
search for notlauf, może to to, ale dziwne, że po zmianie biegu znowu ciągnie, może masz zły program i szybko ci spadają Nm wraz z wzrostem obrotów, masz kopa z niskich a później nic. Na początek poszukaj na forum o notlauf'ie, jeżęli nie to jest problemem to można też się przejechać na hamownie i zerknąć jak wygląda krzywa momentu obrotowegoByła 1.9 TDI AHF Elegance
190KM/395Nm
Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
277KM/561Nm
Perfect Service by DGW
Komentarz
-
-
maysee, sprawdź sprawność zaworu na sprężarce,
efekt taki jakby nie domykała się klapka upuszczająca spaliny która jest w turbinieNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz