[O1] metaliczne dzwonienie przy kolektorze wydechowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jelonek2523
    Ambiente
    • 2009
    • 180

    [O1] metaliczne dzwonienie przy kolektorze wydechowym

    Zamieszczone przez cybant
    1pierwsza sprawa to że w furze która ma 170km (tak jak masz w opisie) to moim zdaniem EGT jest Ci absolutnie nie potrzebne bo i tak zawsze będzie w normie, przy dobrze zrobionym sofcie absolutnie nie ma możliwości żebyś zagrzał silnik tak żeby coś spłynęło (chyba że pedał w podłogę i 30min po autostradzie ale nie podejrzewam Cię o taką głupotę)

    2 sprawa to że boost to też tylko bajer, nic Ci ta informacja nie daje w Twojej furze
    Zapewne masz rację, ale ja planuje dalsze mody (na początek większe wtryski i wydajniejsza pompa), więc wolę zacząć od dołożenia wskaźników

    [ Dodano: Pią 02 Sty, 09 14:43 ]
    Mam jeszcze jedną wątpliwość jeśli chodzi o zamontowanie wskaźników pod radiem - co z błędem paralaksy ? Mam wrażenie, że zamontowanie wskaźników tak nisko uniemożliwi prawidłowy odczyt wskazań bez położenia głowy na podłokietniku . Ktoś ma w tym temacie jakieś doświadczenia/przemyślenia ? Rozwiązaniem jest zamontowanie tych zegarów po kątem, a nie równolegle z deską rozdzielczą, ale nie widziałem takich ramek do montażu.
    Duz douch douces
  • arcam
    Classic
    • 2008
    • 3

    #2
    [O1] metaliczne dzwonienie przy kolektorze wydechowym

    Panowie może ktoś wie co jest powodem metalicznego dzwonienia w okolicy kolektora wydechowego a konkretnie elementu elastycznego mocowania wydechu,wiem że wiele osób w swoich 1.6aee ma ten sam problem ale nigdzie nie znalazłem nic na ten temat .
    Dzwonienie to ma miejsce w czasie dodania gazu przy przyspieszaniu.Proszę o pomoc.

    Komentarz

    • Matis68
      Ambiente
      • 2006
      • 195

      #3
      U mnie ten element ( zwany "portkami") zaczął wydawać dziwne odgłosy, a potem pękł.Ale to nie było dzwonienie..Najgorsze że jest połączony z katalizatorem w komplet. Ja wymieniłem same "portki"na 2 plecionki ( 280 zeta) i na tym sie skończyło.
      http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

      Komentarz

      • zgucio
        Rider
        • 2007
        • 691

        #4
        ja w swoim AEE nie mam elastycznego połączenia między kolektorem a katalizatorem

        przyczyną dzwonienia u mnie była poluzowana osłona od kolektroa a dokładnie przerdzewiało w miejscu śrub i latała. POd śroby dałem podkładki i jest juz dobrze.

        w 1.6 AEE pekają też kolektory ale to wydaje troche inny dźwiek

        sprawdź uszczelki na połączeniu może są już wydmuchane
        ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

        JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

        Komentarz

        • arcam
          Classic
          • 2008
          • 3

          #5
          U mnie ten element ( zwany "portkami") zaczął wydawać dziwne odgłosy, a potem pękł.Ale to nie było dzwonienie..Najgorsze że jest połączony z katalizatorem w komplet. Ja wymieniłem same "portki"na 2 plecionki ( 280 zeta) i na tym sie skończyło.

          Jak to zrobiłeś na plecionkach,oryginalnie to wisi na 2 śrubach po bokach elementu elastycznego,czy plecionki to wytrzymują?

          Komentarz

          • stasiol
            Classic
            • 2007
            • 19

            #6
            Zamieszczone przez Matis68
            U mnie ten element ( zwany "portkami") zaczął wydawać dziwne odgłosy, a potem pękł.Ale to nie było dzwonienie..Najgorsze że jest połączony z katalizatorem w komplet. Ja wymieniłem same "portki"na 2 plecionki ( 280 zeta) i na tym sie skończyło.
            Mam ten sam problem a mianowicie przepalone "portki" :cry: Napisał Pan, że zmienił je pan na plecionki i w związku z tym chciałbym wykorzystać Pana pomysł.

            Żeby nie zakładać nowego tematu pisze tutaj

            Chciałbym prosić o pomoc gdyż nigdy nie zdejmowałem tego elementu.

            Po:
            1. chciałem zapytać jak krok po kroku go zdjąć czyli jak wyciągnąć cały katalizator :?:
            2. to zdjęcie bardzo podobnego łączenia z przypadkowego zdjęcia z allegro. W Octavii jest niemal że identyczne.

            I tu pytanie, w którym miejscu wspawać plecionki :?: ?? Czy da się je wspawać jakoś w swoje miejsce (zaznaczone strzałką) nie odcinając całego elementu czy trzeba się go pozbyć tak żeby ta cała rura wisiała na samych plecionkach :?:

            Jeżeli ktokolwiek jest w stanie mi pomóc będę bardzo wdzięczny

            Komentarz

            • Matis68
              Ambiente
              • 2006
              • 195

              #7
              Tak, da sie to zrobić , ale najlepiej jak wyślę zdjęcia , może sie uda je zrobić po ściągnięciu osłony kolektora...

              [ Dodano: Nie 15 Cze, 08 21:54 ]
              Dodam jeszcze że właściwie wymieniłem już cały wydech, od kolektora ( pękł) do tłumika końcowego.Używane elementy możesz znależć na Allegro, pozdro..
              Załączone pliki
              http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

              Komentarz

              • stasiol
                Classic
                • 2007
                • 19

                #8
                Serdeczne dzięki za pomysł.

                Naprawiłem dokładnie w ten sam sposób. Co prawda z pomocą mechanika ale koszta i tak niewielkie i nieporównywalne do tego gdybym musiał wymienić cały element z katalizatorem na nowy.

                Jeszcze raz dzięki za pomoc

                Pozdrawiam

                Komentarz

                Pracuję...