[O1] Maglownica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • darooo
    Classic
    • 2007
    • 34

    [O1] Maglownica

    ..widuje się całkiem sporo malowanych lusterek do OII na allegro. Gdyby takie kupić w rozsądnej cenie i zamienić obudowy to nie wyjdzie taniej niż malować swoje ? Wkład ..odpukać może się przydać. Oczywiście raczej trzeba odebrać osobiście i poszukać ideału.
    superb 2.0 tsi
  • januszdg
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 263

    #2
    [O1] Maglownica

    Pociekło z maglownicy kilka kropel, i przez 3500km cisza nic nie cieknie. Co robic , wymieniac czy czekac jej konca?

    Komentarz

    • rekin
      Rider
      • 2008
      • 398

      #3
      mysle, że to kwestia czasu jak maglownica wyrzyga swoje wnetrzności.
      W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

      Komentarz

      • betoncjusz
        Drive
        • 2008
        • 47

        #4
        moja "wyrzygala" i musialem zaplacic 1200 za nową (zamiennik) 100 za zbieżność i 250 za robote. do tego 3 dni bez samochodu..

        Komentarz

        • bogusg
          Rider
          • 2007
          • 355

          #5
          Miałem to samo i wytrzymało mi ok miesiaca a później rzygneło w najmniej odpowiednim momencie cała swoja zawartością. Musiałem wracać do warszatu bez płynu aż pompa wspomagania dymiła i dobrze ze się nie zatarła. Maglownicę regenerowałem w firmie pod Toruniem z ok 600 PLN. Jeżdże juz półtora roku i jest ok
          Teraz xenony by krzynol

          Komentarz

          • januszdg
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 263

            #6
            Dzieki panowie więc biorę sie za robote!!!

            Komentarz

            • Arti23
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 892
              • Superb II combi (3T5)
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              u mnie wyrzygało i kupiłem od kolesia używkę od Seata Toledo. niby to samo a jednak nie to samo. po złożeniu okazało się że kierownica jadąc na wprost jest obrócona o ok 30 stopni w prawo winę za to ponosi wpust na łączeniu maglownica - kolumna kierownicy, trzeba było korygować ustawieniem drążków kierowniczych.
              Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

              Komentarz

              Pracuję...