ILE OBROTóW NA BIEGU JAłOWYM????????????????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czesiu1929
    Ambiente
    • 2009
    • 142

    ILE OBROTóW NA BIEGU JAłOWYM????????????????

    Maru 123, a mnie nie Auto ma jeździć a wygląd to dla mnie drigorzędna sprawa
    L&K
  • NEXAPATHI
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 10

    #2
    ILE OBROTóW NA BIEGU JAłOWYM????????????????

    witam MAM PYTANIE DO UZYTKOWNIKóW AHL ILE MACIE OBROTóW TZW WOLNYCH----------WALCZE ZE SWOJą SKODą JUZ CHWILECZKE PROBLEMEM BYłO ZłE PALENIE RANO------PROBLEM ROZWIAZANY, TERAZ CHCIAłEM USTAWIC DAWKE PALIWA I WOLNE OBROTY I POJAWIA SIE PYTANIE ILE ICH POWINNO BYć?

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez NEXAPATHI
      AHL
      ALH ? Bo widze o co innego pytasz a co innego masz w profilu.


      W 1.9 tdi obroty powinny być w okolicach 900 , gdy vaguje samochody to najczęściej widzę 903 obr/min
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • NEXAPATHI
        Classic
        S_OCP Member
        • 2008
        • 10

        #4
        TAK TAK TO POMYłKA OCZYWIśCIE CHODZI MI O AHF DODAWAłEM DAWKE BO CIEżKO RANO PALIł, JEDNAK POWODEM BYłO CO INNEGO, A CHCIAłEM POTWIERDZENIA WCZESNIEJ MIAłEM 903 I CHCIAłEM SIE UPEWNIC CZY TELE BYć POWINNO

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez NEXAPATHI
          WCZESNIEJ MIAłEM 903 I CHCIAłEM SIE UPEWNIC CZY TELE BYć POWINNO
          Tak
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • kozi1987
            Ambiente
            • 2007
            • 200

            #6
            Silnik AHF:
            Ustawienie dynamiczne pompy / za pomocą testera VAG 1551 lub VAG 1552
            Prędkość obrotowa biegu jałowego (nieregulowana) 875-950 obr/min
            Prędkość obrotowa maksymalna (bez obciążenia) 5000 plus-minus; 200 obr/min

            (Zaczerpniete z A3 forum)

            Komentarz

            • NEXAPATHI
              Classic
              S_OCP Member
              • 2008
              • 10

              #7
              co to znaczy "nieregulowana"/

              Komentarz

              Pracuję...