Arti_r1, właśnie tak samo jak w tej lagunie
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
szarpniecia silnika przy gaszeniu
Zwiń
X
-
szarpniecia silnika przy gaszeniu
Witam
niestety z desperacji napisalem o swoim poblemie na innym formu, wiec chcialem sie tylko powtorzc. Moja swiezo zakupiona octavia 1,9 TDI (90koni) przy gaszeniu leko szarpie silnikiem. Wymienilem dzisiaj poduszke pod silnikiem (tylna-diagnoza warsztatu) i problem nie zniknal a nawet sie nasilil, teraz przy starcie tez jest delikatne szarpniecie.
Nie wiecie co moze byc przyczyna? Chcialbym pomoc mechanikom .
Autko ma spory przebieg (200 000) ale jest w dobrym stanie.
DziekiJohny II i sirio turbo 800
-
Maicroft, nie nie bylo, tez podejzewalem dwumase, ale narazi nie chialem sie tak strasznie wydatkowac. czy to sa typowe objawy dla sprzegla, jakie moga byc koszta? dzieki za szybki post
[ Dodano: Wto 03 Cze, 08 21:36 ]
dariuspolo,
nie jestem ekspertem i jeszcze sie nie zaglebialem w konstrukcje mojej octavki. jest jedna rzeczy ktora mnie intryguje, od przepustnicy do akumulatora puszczony zostal cienki kabelek, w innych skodach tego nie widzialem. a mielismy w firmie ze dwadziesic sztuk, ktos mi kiedys w serwisie powiedzial ze to najprostszy tuning z mozliwych (?). Druga sprawa silnik pracuje rowniotko i cicho po rozruchu, prz dodawaniu gazu tez jest spokojny i nie szarpie, tylko przy gaszeniu jest lekki stukot. Tak jakby nierowno opadal, czuc lekka wibracje w calym aucie.Johny II i sirio turbo 800
Komentarz
-
blumchen, jezeli chcesz tanie, pewne sprzeglo, to tutaj moje ogloszenie:
- Sprzęgło kompletne z dwomasa i silownikiem (nigdy nie ślizgało , przebieg 95kkm na dlugich trasach)
cena ok. 300pln + przesyłka
[ Dodano: Wto 03 Cze, 08 21:39 ]
Zamieszczone przez blumchenDruga sprawa silnik pracuje rowniotko i cicho po rozruchu, prz dodawaniu gazu tez jest spokojny i nie szarpie, tylko przy gaszeniu jest lekki stukot.
Komentarz
-
dariuspolo,
przypomnialem sobie ze bedac ostatnio u mechanika znalaz przypadkiem jakies przetarte kabelki i je zaizolowal, podobno to byly przewody od sterownia doplywem paliwa. Niestey nie znam sie na tyle na dieslach to moj pierwszy.
[ Dodano: Wto 03 Cze, 08 21:50 ]
dariuspolo, nie nie sprawdzalem auta wogole na kompie, podjade do serwisu jutro i spytam. Mam nadziej ze maja komputer, bo to serwis hundai
Szkoda ze wybulimem juz 200 za poduszke ,jest jakas mozliwos samemu to sprawdzic ?Johny II i sirio turbo 800
Komentarz
-
Niech ktoś zgasi auto , a Ty obserwuj czy się zamknie i po chwili otworzy klapka przy zaworze EGR. Tj. tuż przy wlocie do kolektora ssącego. Jeśli nie porusza się , gaszenie silnika będzie "twarde", z szarpnięciem. Przyczyna...przetarte przewody elektryczne sterujące takim małym elektozaworem ( z tyłu kolektora ssącego). Są osłonięte peszelem. Jest jeszcze inna możliwość...spadł lub przetarł się któryś z przewodów podciśnieniowych.
Komentarz
-
dzieki wszystki wsiadam do autka i zasuwam do warsztatu, mam nadzieje ze mechanicy sie zaczerwienia dam znac co bylo przyczyna
[ Dodano: Sro 04 Cze, 08 07:21 ]
Thor, jak juz wczesniej pisalem, prz wymianie swiec przez przypadek mechanik wykryl przetarte przewody, ktore prowadzily do jakiego elektrozaworu, zaizolowal je dla bezpieczenstwa, ale widac ze trzeba bedzie sie temu bardziej przjzec.
[ Dodano: Sro 04 Cze, 08 13:39 ]
Thor, sluchaj diagnoze wystawiles dobra, to rzeczywiscie klapka gasząca, ne domyka sie po prostu. wymienili przewody, kable itp ale problem zostal, okazalo sie ze jakis steronik powinien miec 13 volt napiecia a dostaje tylko 10 i to moze byc przyczyna ze sie klapka nie domyka, druga sprawa, tam jest jakis chip wlozony ktory moze pwodowac te wachania, tak stwierdzil serwis skody, czy to możliwe?Johny II i sirio turbo 800
Komentarz
-
Ta klapka jest zamykana przez taki mały siłownik pneumatyczny , podcisnieniem. A otwierana jest sprężynowo. Jeśli się faktycznie nie domyka , to nie wiem ,trudno mi coś stwierdzić jedynie na podstawie opisu usterki. Może nie działa ten elektrozawór sterujący albo ktoś pomylił przewody podcisnienia. Co do chipa , to nie ma on wpływu na działanie tego urzadzenia. Jedynie na wysterowanie turbiny.
Komentarz
-
Thor, Wiec tak, bylem w serwisie skody i oczywiscie problem rozpoznali, niedomykajaca sie klapka, wymienili okablowanie i przewody ciśn. , skasowali mnie na 180 pln i nie naprawili. Co wiecej po wyjezdzie z serwisu przestala mi dzialac klima i obieg wewnetrzny, banalna sprawa wyciagneli bezpiecznik i oddali auto jakoby sprawne. (poza ta klapka) potem prz zapalaniu zimnego silnika lampka cisnienia oleju gasla dopiero po trzech blysnieciach! zbieg okoliczności (?) dolalem litr oleju, lamka yachowuje sie tak samo. Nie wierye ye mi nagle auto yacyelo ay tak olej brac, bo dopiero co byl wymieniany, jakies 2000 - 3000 temu ale ze jeżdżę dużo w miescie to może i to jest przyczyna, troch mi turbo sie "slini". Jutro jade na konfrontacje y serwisem, dam znać.
[ Dodano: Sro 04 Cze, 08 22:27 ]
henio, dyeiki ya post , sprawdye w swoim zaufanzm serwisie w moim miescie, w wawei narayie nikomu nie moge zaufacJohny II i sirio turbo 800
Komentarz
-
szkoda gadac, ciekawe jak mi jutro bajke wcisna, teraz martwi mnie ta migajac kontrlka cisn. oleju (3x) przy zapalaniu zimnego silnika, pewnie uszkodzili jakis czujnik lub cos innego, "fachowcy"pic2ek,
[ Dodano: Sob 14 Cze, 08 10:55 ]
Witam ponownie, bylem w kilku serwsiach skody i powiedzieli mi ze problem z gasnieciem to bląd sterownika. Zancie jakichs magików w Warszawei i okolicach ktorzy sie tym zajma, ASO chce 5 000 za wymiane steronwika
[ Dodano: Sob 14 Cze, 08 11:05 ]
dziękuje wszystkim za pomoc rzeczywiście nie zamyka sie klapka przy przepustnicy podczas gaszenia, okazalo sie (ASO - diagnoza) ze to błąd sterownika, szukam teraz magików w okolicahc warszawy lub w warszawie ktorzy sie takimi rzeczami parają. Skoda chce za to straszne pieniądze.
Pozdr. i DziękiJohny II i sirio turbo 800
Komentarz
Komentarz