zgrzytanie przy sprawdzaniu łożyska przód

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kurczak1985
    Rider
    • 2009
    • 300

    zgrzytanie przy sprawdzaniu łożyska przód

    Big, różnica 10Nm to nie jest odczuwalna na ulicy różnica. a tekst "
    Zamieszczone przez piotrekpruszcz
    Mam OI z silnikiem 75KM i druga OII z silnikiem 102 KM i powiem Wam że OI lepiej się zbiera od tej drugiej
    nie jest do końca nieprawdziwy. Jeżeli silnik osiąga maksymalny moment obrotowy i moc max. przy niższych obrotach daje wrażenie zrywniejszego. jeżeli moc max jest dostępna przy wysokich obrotach - podczas przyspieszania przez długi czas nic się nie dzieje.
    jeżeli ktoś wie przy jakich obrotach ten 100konny silnik ma moc i moment max. proszę o info
  • opaluch
    Drive
    • 2008
    • 44

    #2
    zgrzytanie przy sprawdzaniu łożyska przód

    Witam!
    Zabrałem się za sprawdzenie które łożysko mi szumi, podniosłem jedną stronę opaliłem silnik włączyłem bieg i zaczełem dodawać gazu koło zaczeło sie obracać jednak zaczęło się skokowo obracać strasznie rzęziło i zapalała sie kontrolka ASR, nawet po wyłączeniu ASR to samo się dzieje na każdym biegu i na obydwu kołach. Dodatkowo piszczy przerywanym głosem z komputera.
    Czy to usterka czy działają systemy bezpiecznej jazdy?
    http://cnc4you.cba.pl

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No i normalnie dziala ABS z EDS-em i takie maja byc dzwieki
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • opaluch
        Drive
        • 2008
        • 44

        #4
        Dzięki wyszperałem też na forum parę tematów związanych z tym objawem.
        Ale jak tu teraz sprawdzić które łożysko?
        Czy podniesienie obu kół pomoże?
        http://cnc4you.cba.pl

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Tez nie pomoze. Trzeba podniesc auto dac na luz i krecic recznie tak jak sprawdza sie tylne kolo
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • adamo64
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2008
            • 177

            #6
            Jeżeli np. podczas jazdy na zakręcie w prawo jest głośniej to prawe łożysko do wymiany.Poprostu wtedy bardziej obciążasz to łożysko i będzie go wyraźnie słychać.

            Komentarz

            • zurcio
              RS
              • 2008
              • 2046

              #7
              Zamieszczone przez adamo64
              Jeżeli np. podczas jazdy na zakręcie w prawo jest głośniej to prawe łożysko do wymiany.Poprostu wtedy bardziej obciążasz to łożysko i będzie go wyraźnie słychać.
              A czy przypadkiem nie jest odwrotnie ?? Jak kręcisz w prawo to obciążasz lewe

              U mnie w O1 jak skręcałem w prawo i wyło to wymienili lewe, po kilku tysiącach zaczęło wyć przy skręcie w lewo to wymieni prawe łożysko i od tamtej pory święto lasu, gites do dzisiaj

              [ Dodano: Pią 13 Cze, 08 18:56 ]
              acha, oryginał wytrzymał ok. 70 tys.
              Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

              Komentarz

              Pracuję...