Uszkodzona miska olejowa:/

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • retman
    Classic
    • 2010
    • 4

    Uszkodzona miska olejowa:/

    ja tez jeszcze niie dostałem :cry:
  • jodloq
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    Uszkodzona miska olejowa:/

    Witam!
    Mam octavie 1.9 TDI z 2003r. i problem z miska olejowa, bo juz drugi raz zostala peknieta:/ Sa jakies sposoby zeby zaradzic temu problemowi, jakies podwyzszenie czy cos, bo ta miska jest tak nisko ze jakis kraweznik czy wystajacy kamien to peknieta miska?

    Komentarz

    • adaś
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2006
      • 876
      • Volkswagen

      #3
      jodloq,
      Zamontuj tulejki podwyższające z pakietu na bezdroża (dostępne w ASO). Było to tym często i gęsto na forum - poszukaj.
      Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
      a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
      Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
      O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

      Komentarz

      • wojtek841
        Drive
        • 2008
        • 45

        #4
        jodloq, proponuję osobiście jak nie rozwiązanie podane przez adaś, to na pewno solidną osłonę - a nie te "papierowe" plastiki. Sam trafiłem na kamlot wystający z drogi brukowej powyżej standardu przy zadoleniu ops: .....i po miseczce.... teraz mam taką, że iskry mogą walić .... nie zaszkodzi się dobezpieczyć.... 8)
        Pzdr

        Komentarz

        • rogoz
          Rider
          • 2006
          • 397

          #5
          Było o tym pisane wiele razy na forum.

          Ja przystosowałem moją Octę do "polskich" dróg w sposób następujący:
          - stage 1: przykręcenie dolnego rantu przedniego zderzaka do metalowego wspornika - dół zderzaka podnosi się wtedy o ok. 2-3cm do góry. Po tej modyfikacji minimalizujemy problem obcierania dołem zderzaka o krawężniki, progi itp. Koszta ok. 1zł, czas 10-20min.

          - stage 2: podwyższenie przodu o 2cm poprzez wstawienie tulei dystansowych do kolumny amortyzatora. Koszt modyfikacji to ok. 80zł za 2 tuleje + robocizna. W celu ograniczenia kosztów modyfikację wykonałem przy okazji wymiany amorków. Tulejki bardzo ładnie wspólpracują z amorkami: Bilstein B4 (opinia serwisu na Syreny w Wawie)
          Nr części: 1J0412311/O, do zakupienia TU





          - stage 3: metalowa osłona pod komorę silnikową. Wybrałem osłony z firmy MROV (www.mrov.pl). Jest lżejsza od fabrycznych rozwiązań ale bardziej upierdliwa w montażu (konieczność montażu nitonakrętek). Koszt 518zł + montaż


          Ten etap jeszce czeka na realizację, gdyż szukam machera w woj. mazowieckim który poradzi sobie z osadzeniem nitonakrętek

          Komentarz

          • szpal
            Drive
            • 2005
            • 88

            #6
            No i też mnie dopadła dziura w misce.
            W sumie to na własne życzenie- jak się dziurawą drogę "przelatuje" to istnieje ryzyko że zapelęta się jakiś kamień który wyrwie dziure w misce.
            A mówili abym tą drogą nie jechał - bo nawet tiry z żwirem ją omijają.
            Octavia 00' 1,9 TDI SLX

            Komentarz

            Pracuję...