ja tez jeszcze niie dostałem :cry:
Uszkodzona miska olejowa:/
Zwiń
X
-
jodloq,
Zamontuj tulejki podwyższające z pakietu na bezdroża (dostępne w ASO). Było to tym często i gęsto na forum - poszukaj.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
jodloq, proponuję osobiście jak nie rozwiązanie podane przez adaś, to na pewno solidną osłonę - a nie te "papierowe" plastiki. Sam trafiłem na kamlot wystający z drogi brukowej powyżej standardu przy zadoleniu ops: .....i po miseczce.... teraz mam taką, że iskry mogą walić .... nie zaszkodzi się dobezpieczyć.... 8)
Pzdr
Komentarz
-
-
Było o tym pisane wiele razy na forum.
Ja przystosowałem moją Octę do "polskich" dróg w sposób następujący:
- stage 1: przykręcenie dolnego rantu przedniego zderzaka do metalowego wspornika - dół zderzaka podnosi się wtedy o ok. 2-3cm do góry. Po tej modyfikacji minimalizujemy problem obcierania dołem zderzaka o krawężniki, progi itp. Koszta ok. 1zł, czas 10-20min.
- stage 2: podwyższenie przodu o 2cm poprzez wstawienie tulei dystansowych do kolumny amortyzatora. Koszt modyfikacji to ok. 80zł za 2 tuleje + robocizna. W celu ograniczenia kosztów modyfikację wykonałem przy okazji wymiany amorków. Tulejki bardzo ładnie wspólpracują z amorkami: Bilstein B4 (opinia serwisu na Syreny w Wawie)
Nr części: 1J0412311/O, do zakupienia TU
- stage 3: metalowa osłona pod komorę silnikową. Wybrałem osłony z firmy MROV (www.mrov.pl). Jest lżejsza od fabrycznych rozwiązań ale bardziej upierdliwa w montażu (konieczność montażu nitonakrętek). Koszt 518zł + montaż
Ten etap jeszce czeka na realizację, gdyż szukam machera w woj. mazowieckim który poradzi sobie z osadzeniem nitonakrętek
Komentarz
-
Komentarz