Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Szarpanie...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Szarpanie...

    Witam! Mam dwa problemy w Octavii 1.9 TDI z 1999 roku. Gdy pryskam płynem na przednią szybę nie załączają się wycieraczki, do tej pory samoczynnie się włączały w momencie pryskania. Dzieje się tak niezależnie od poziomu szybkości wycieraczek. Poza tym wycieraczki działają bez zarzutu na każdym poziomie szybkości. Drugi problem, z którym różni mechanicy borykają się od dość długiego czasu to centralny zamek. Jest to zamek na kluczyk. Pewnego razu zaczął sam na parkingu zamykac się i otwierać, padł wtedy moduł komfortu, podobno. Został on wymieniony, wszystko było w porządku jakieś 2 - 3 dni. Po tym czasie zamek znowu oszalał, ale teraz działo się zupełnie co innego. Po przekręceniu kluczyka, zamek natychmiast sam się zamykał. By dostać się do samochodu należało w momencie przekręcenia kluczyka ciągnąć za klamkę. Wstawiłam do innego mechanika, stwierdził, że było jakieś zwarcie, usunął je i znów wszystko było w porządku, do wczoraj Ponownie po przekręceniu kluczyka (bez różnicy czy zamek kierowcy czy pasażera) wszystkie drzwi automatycznie się zamykają. Już mam dość tego auta, miało chyba wszystkie usterki typowe dla O1 Do tego padła maglownica, napinacz paska, moduł sterujący zamkiem bagażnika i czujnik temperatury (wszystko już naprawione, ale dużym kosztem). Jeśli ktoś miał podobną sytuację i jakoś sobie z tym poradził, proszę o pomoc. Z góry wielkie dzięki

    [ Dodano: Pią 30 Sty, 09 15:36 ]
    Podbijam!

    [ Dodano: Sro 18 Mar, 09 19:18 ]
    Tak dla potomności napiszę, jak rozwiązano mój problem. Za to wariowanie centralnego zamka odpowiedzialny był sterownik podnoszenia szyb w tylnych drzwiach...Wycieraczki nie działały poprawnie, bo "ktoś" zagiął jeden pin od przekaźnika, nie wiadomo po co. Teraz wszystko gra i buczy, a Ocia dostała w prezencie nową roletę bagażnika

  • #2
    [O1] Szarpanie...

    Witam...
    Mam problem, mianowicie autko przy przyspieszaniu (obojetnie na jakim biegu) szarpie, tak jak by nie dostwal paliwa... Jaka moze byc tego przyczyna ??

    Komentarz


    • #3
      Ciezko w ten sposob zdiagnozowac co to moze byc, musialbys podac wiecej informacji typu:
      - Czy dzieje sie to na zimnym/cieplym silniku?
      - Czy podlaczales VAGa i zczytywales bledy?
      - Jaki jest przebieg auta?
      - Czy szarpanie odbywa sie zawsze przy tej samej ilosci obrotow?

      Komentarz


      • #4
        Obojetnie czy silnik jest zimny czy cieply autko szarpie... Bledow na kompie nia ma, przebieg to 208 tysi, szarpie tak w granicach 2.000-3.000 obrotow lecz roznie to bywa zdazylo sie ze na 5 biegu powyzej 3.000 autko nagle szarpnelo tak na ok. 1,5sek wskazowki opadly
        W czwartek wymienilem czujnik temp. bo wskazowka wariowala i teraz temp jest ok., ale nie wiem co z tym szarpaniem...

        [ Dodano: Wto 24 Cze, 08 20:31 ]
        Pomoze ktos ?? Zona jezdzi autkiem do pracy, a wyprzedzanie w takiej sytuacji staje sie niebezpieczne...

        Komentarz


        • #5
          Witam

          U mnie szarpanie spowodowane było pompowtryskiwaczem, ale przynajmniej błędy pokazało na kompie. Po wymianie pomogło.
          Poldek Caro 1.6+gaz 1997
          VW Golf III 1.8+gaz 1997
          a obecnie:
          Skoda Octavia II 2.0 TDI
          VW Passat B5 FL 1.9 TDI

          Komentarz


          • #6
            Witam.

            Właśnie pisałem o tym z zapytaniem parę dniu temu ale do tej pory nie było jakoś zainteresowania moim tematem;/ Otóż miałem to samo co Ty i po podłączeniu do kompa wyszedł jeden błąd , ale po kasacji go jak ręka odjął. Żadnego szarpania. Tu jest link do tego postu:

            Forum - Octavia Club Polska

            Ps. jak ktoś by mi mógł powiedzieć przy okazji czy ten błąd oznacza że sonda jest do wymiany??
            Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
            Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

            Komentarz


            • #7
              jamer, skrzynie miałeś robioną? bo mi jak padała skrzynia to miałem właśnie takie objawy że zaczynał szarpać między 2,5 a 3 tyś obr a potem już luzik

              jeszcze jedna sprawa jeździsz na gazie czy na benzynie
              ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

              JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X