Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problemy turbina i nie tylko

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problemy turbina i nie tylko

    Wojciech,
    coś chyba nie za dobrze z Twoim autkiem. Moją czeszkę próbowałem
    do ok 190km/h (wtedy właśnie odpadła antenka od CB) i prowadziła się
    zupełnie normalnie. Tylko hałas paskudny...

  • #2
    problemy turbina i nie tylko

    witam Wszystkich. pilnie poszukuję dobrego i nie drogiego fachowca z okolic Bielska Białej.
    kupiłem OII 2(2005rok 140KM DSG) 2 tygodnie temu i mam problemy elektryczne i mechaniczne. słychać taki świst
    turbinki i świeci mi się kontrolka silnika. coś tam pisze po niemiecku ale nie kumam o co chodzi. druga sprawa to podczas jazdy zaczyna coś wyć w kole wygląda na łożyska lub coś podobnego może opona trudno powiedzieć. a za tydzień chciałem na urlop wyjechać. jeśli ktoś ma jakiś sprawdzony warsztat to proszę o pomoc

    Komentarz


    • #3
      Ten świst jest normalny w tdi

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez patryk_o2
        Ten świst jest normalny w tdi
        w granicach rozsądku :idea:
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          Dzis pojezdzilismy. No swist jest glosniejszy niz w innych BKD, ale nie jest jeszcze IMO taki, ze wskazuje na to iz turbina odleci za rogiem.

          VAG-COM wywala blad:

          Control Module Part Number: 03G 906 016 DS
          Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 7000
          Software Coding: 0000078
          Work Shop Code: WSC 73430
          1 Fault Found:
          16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
          P0234 - 000 - -
          Freeze Frame:
          RPM: 3423 /min
          Torque: 322.0 Nm
          Speed: 106.0 km/h
          Load: 100.0 %
          Voltage: 13.98 V
          Bin. Bits: 00001000
          Absolute Pres.: 2193.0 mbar
          Absolute Pres.: 2590.8 mbar


          Readiness: 0 0 0 0 1


          Co oznacza:

          16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
          Possible Symptoms

          * Boost pressure too high
          * Reduced power output

          Possible Causes

          * Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
          * Malfunction N75

          Possible Solutions

          * Check charge pressure control
          * Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

          N75 raczej dziala dobrze, bo przy normalnej jezdzie jest chyba spokoj. Chyba zaluzje przycinaja sie w turbinie i stad cyrki. Jakis blad co siedzial w sterowniku dotyczyl tego samego, ale przy nacisnieciu pedalu gazu na 48%

          A tu log z jazdy

          Monday,30,April,2007,18:32:05
          03G 906 016 DS,,R4 2.0L EDC G000AG 7000,

          Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
          ,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,Mass Air / Rev.,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Load,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle
          ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
          Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %


          ,,,,,,15.65,295.0,969.0,1152.6,100.0,15.90,2268,23 25.6,1203.6,67.7
          ,,,,,,16.06,740.0,969.0,1366.8,100.0,16.23,2310,23 25.6,1591.2,58.2
          ,,,,,,16.49,1065.0,969.0,1968.6,100.0,16.65,2373,2 325.6,2244.0,33.9
          ,,,,,,16.82,1275.0,969.0,2509.2,100.0,17.07,2457,2325.6,2601.0,9.2
          ,,,,,,17.23,1275.0,969.0,2601.0,100.0,17.40,2520,2315.4,2601.0,6.8
          ,,,,,,17.66,1275.0,969.0,2601.0,100.0,17.82,2604,2 305.2,2601.0,5.2
          ,,,,,,17.98,1275.0,969.0,2601.0,100.0,18.24,2688,2 295.0,2601.0,5.2
          ,,,,,,18.40,1275.0,969.0,2601.0,100.0,18.57,2751,2 284.8,2601.0,5.2
          ,,,,,,18.82,1275.0,969.0,2601.0,100.0,18.98,2814,2 274.6,2601.0,4.8
          ,,,,,,19.15,1275.0,969.0,2601.0,100.0,19.41,2898,2 264.4,2601.0,4.8
          ,,,,,,19.57,1275.0,969.0,2601.0,100.0,19.73,2961,2 254.2,2601.0,4.8
          ,,,,,,19.99,1275.0,969.0,2601.0,100.0,20.15,3024,2 254.2,2601.0,5.2
          ,,,,,,20.31,1275.0,969.0,2601.0,100.0,20.57,3108,2 244.0,2601.0,4.8
          ,,,,,,20.73,1275.0,969.0,2601.0,100.0,20.90,3150,2 244.0,2601.0,4.8
          ,,,,,,21.15,1255.0,969.0,2601.0,100.0,21.31,3213,2 233.8,2601.0,4.8
          ,,,,,,21.48,1240.0,969.0,2601.0,100.0,21.74,3276,2 233.8,2601.0,4.8
          ,,,,,,21.90,1220.0,969.0,2601.0,100.0,22.07,3339,2 223.6,2601.0,4.8
          ,,,,,,22.32,1210.0,969.0,2601.0,100.0,22.48,3402,2 223.6,2601.0,4.8
          ,,,,,,22.65,1180.0,969.0,2601.0,100.0,22.90,3444,2 203.2,2601.0,6.8
          ,,,,,,23.07,1165.0,969.0,2601.0,100.0,23.23,3465,1 428.0,2601.0,6.8
          ,,,,,,23.49,1135.0,969.0,2601.0,100.0,23.65,3465,1 397.4,2601.0,9.2
          ,,,,,,23.82,1085.0,969.0,2601.0,100.0,24.07,3444,1 397.4,2499.0,6.8
          ,,,,,,24.23,1040.0,969.0,2458.2,100.0,24.40,3444,1 397.4,2427.6,6.0
          ,,,,,,24.66,1030.0,969.0,2407.2,100.0,24.82,3423,1 397.4,2397.0,5.6
          ,,,,,,24.98,1025.0,969.0,2386.8,100.0,25.24,3423,1 397.4,2376.6,4.8
          ,,,,,,25.40,1025.0,969.0,2376.6,100.0,25.56,3402,1 397.4,2376.6,4.8
          ,,,,,,25.82,1030.0,969.0,2376.6,100.0,25.98,3402,1 397.4,2376.6,5.2
          ,,,,,,26.15,1035.0,969.0,2376.6,100.0,26.40,3402,1 397.4,2366.4,4.8
          ,,,,,,26.56,1025.0,969.0,2366.4,100.0,26.73,3381,1 407.6,2366.4,4.8
          ,,,,,,26.99,1030.0,969.0,2366.4,100.0,27.15,3360,1 407.6,2366.4,4.8
          ,,,,,,27.31,1025.0,969.0,2366.4,100.0,27.57,3360,1 407.6,2366.4,5.2
          ,,,,,,27.73,1040.0,969.0,2366.4,100.0,27.90,3339,1 407.6,2376.6,4.8
          ,,,,,,28.15,1035.0,969.0,2376.6,100.0,28.32,3339,1 407.6,2376.6,4.8
          ,,,,,,28.48,1045.0,969.0,2376.6,100.0,28.74,3297,1 407.6,2386.8,4.8
          ,,,,,,28.90,1040.0,969.0,2386.8,100.0,29.06,2499,1 448.4,2366.4,6.8
          ,,,,,,29.32,970.0,969.0,2264.4,100.0,29.48,2499,14 89.2,2264.4,6.8
          ,,,,,,29.64,970.0,969.0,2254.2,100.0,29.90,2478,14 99.4,2213.4,6.8
          ,,,,,,30.07,950.0,969.0,2203.2,100.0,30.23,2478,14 99.4,2193.0,6.8
          ,,,,,,30.48,950.0,969.0,2182.8,100.0,30.64,2478,14 99.4,2172.6,6.8
          ,,,,,,30.81,940.0,969.0,2172.6,100.0,31.07,2478,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,31.23,920.0,969.0,2162.4,100.0,31.40,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,31.65,930.0,969.0,2162.4,100.0,31.81,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,31.98,940.0,969.0,2162.4,100.0,32.24,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,32.40,930.0,969.0,2162.4,100.0,32.56,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,32.82,950.0,969.0,2162.4,100.0,32.98,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,33.15,935.0,969.0,2162.4,100.0,33.41,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,33.57,930.0,969.0,2162.4,100.0,33.73,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,33.98,950.0,969.0,2162.4,100.0,34.14,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,34.31,940.0,969.0,2162.4,100.0,34.57,2436,15 09.6,2162.4,6.8
          ,,,,,,34.73,940.0,969.0,2162.4,100.0,34.89,2457,14 99.4,2162.4,6.8
          ,,,,,,35.15,930.0,969.0,2162.4,100.0,35.31,2457,14 99.4,2152.2,6.8
          ,,,,,,35.48,905.0,969.0,2152.2,100.0,35.73,2877,14 38.2,2131.8,6.8
          ,,,,,,35.90,950.0,969.0,2142.0,100.0,36.06,3129,14 17.8,2182.8,4.8


          Jak widac ma byc 1.2(3) bara, a laduje 1.6 i jest zonk. I teraz pozostaje problem, jak dlugo ktos z czyms takim jezdzil. Bo jak dlugo to turbina moze faktycznie uleciec w ciagu kilku miesiecy :evil:
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Wrzuć na "nastawy podstawowe" , kanał "boost" (nie pamiętam numeru) i najlepiej jakby ktoś wsadził rękę i zobaczył jak chodzi sztanga na turbinie. Jeśli w ogóle będzie chodzić to pewnie będzie czuć zacięcia.
            Moim zdaniem kierowniczki ale trzeba zdjąć mieszek żeby to stwierdzić na 100%
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz


            • #7
              Witam kolegów!

              w Związku z zastanawiąjącymi mnie drobymi problemami z Moją O1 chciałbym się spytać czy ktoś byłby w stanie umożliwić mi podłączenie VAG-a do mojego auta. Generalnie zastanawia mnie jedna rzecz po włączeniu silnika i dodaniu gazu obrotu spadają i nie chcą się podnieść tak jakby się obroty zawiesiły, nawet niezauważanla jest próba pracy silnika na większym obrotach pomino trzymania nogi na gazie. Dopiero po zjęciu nogi z pedału i po powrocie obrotów do stanu pierwotnego przy kolejnej takie próbie auto się nie "dusi". Dodatkowo chciałbym wiedzieć co z resztą mojego auta i czy wszystko jest ok.

              jeśli byłby ktoś taki uprzejmy i poswięciłby mi troszke czasu byłoby super. Piszcie na priva. Generalnie od 21.07 do 03.07 mam czas żeby się spotkać.

              Pozdrawiam
              Damian

              Komentarz


              • #8
                a wystarczy podpiąć pod kompa i wyszstkowidaj jak na dłoni. Skoro kontrolka pali się to wykaże na pewno jakąś usterkę.
                Mi zamulał ostatnio i załączał sie po jakimś czasie. Podpołem i padło na przepływkę. Teraz idzie jak rtakieta.

                Komentarz


                • #9
                  Maicroft, chciałbym CI podziękować za pomoc w przetestowaniu mojej OII i wyrazić wdzięczność za bezinteresowność. to rzadki przypadek w tych czasach.
                  dzisiaj auto stało na warsztacie i mieli przejrzeć turbinę jak sugerowałeś. jutro będę wiedział coś więcej to się podzielę informacjami. dzięki wszystkim za pomoc i zainteresowanie

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez dare.k
                    a wystarczy podpiąć pod kompa i wyszstkowidaj jak na dłoni.
                    Nie zawsze
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz


                    • #11
                      witam w sobotę została rozebrana turbina i wyczyszczone łopatki kierownicy. auto chodzi jak brzytwa.koszt 300 zł. jeśli ktoś jest zainteresowany mogę podać namiar

                      Komentarz


                      • #12
                        slodzik, Heh, czyli mialem racje Tak mi sie zdawalo, ze ktos rozruszal sztange, ale turbiny nie rozlozyl :?

                        Grunt, ze jezdzi. W takim razie satysfakcji z zakupu juz teraz mozna tylko zyczyc.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X