Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szarpanie podczas przyspieszania asv

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Szarpanie podczas przyspieszania asv

    ArekBinek coś sie stało?? słyszałem że Audio wkładasz jak tam postepy?
    Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

  • #2
    Szarpanie podczas przyspieszania asv

    Prosze o pomoc :cry: moja skodowka podczas przyspieszania do 2,5 tys obr szarpie i pojawia sie dziwny dzwiek jakby cos obcieralo kiedy odlacze wezyk dochodzacy od n18 do egr to szarpanie zanika ale wyswietla sie blad i ten dzwiek jest nadal. Zmienilem n 18 i nadal to samo.Poza tym przy dodaniu gazu na postoju pow. 3 tys obr silnik wpada w dziwna wibracje tak jakby sie dusil.W serwisie nie wiedza co to jest bo nie wyskakuje zaden blad,a to szuranie(obcieranie) to jakies zawirowania powietrza.Prosze niech mi ktos pomoze jak to zlikwidowac.W szukajce sa opisane podobne problemy ale nie zostalo opisane rozwiazanie.Turbina po regeneracji(zapieczone kierownice)wymieniony mieszek ,n75,n18
    SLAWEK

    Komentarz


    • #3
      EGR out - wrazenia - Forum.VWGolf.pl
      Poczytaj sobie
      Zobacz czy nie masz pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym.
      Jeżeli wszystko z dolotem będzie ok to jeszcze jest nastawnik do czyszczenia.
      Ogólnie poszukaj na forum VW jest tam tego trochę.
      Pozdro

      Komentarz


      • #4
        Szarpanie podczas przyspieszania do 2 tys obrotów

        Wczoraj sprawdzilem i przy dodawaniu gazu pojawiaja sie pecherzyki powietrza w przewodzie paliwowym czy to moze byc przyczyna tego szarpania? dodam ze w momencie kiedy auto szarpie z wydechu idzie czarny dym,a jak wejdzie na obroty to jest wszystko ok.a ten nastawnik duzo kosztuje?
        SLAWEK

        Komentarz


        • #5
          Pęcherzyki powietrza w dolocie paliwa ma 70 % samochodów ( w tym mój) i nie daje to aż tak dramatycznych objawów.
          1)Po pierwsze sprawdziłbym czy masz szczelny dolot i IC, możliwe że to szuranie to po prostu syk powietrza z nieszczelności . Przepływka podaje iż poszła określona ilość powietrza, jeśli połowa ucieknie przez nieszczelny dolot lub IC to komputer dawkuje za dużo paliwa, które nie spala się całkowicie stąd sadza i kopcenie.
          2)EGR też nie zaszkodziłoby wyczyścić
          3)Pozdrawiam

          Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
          ________________________________________

          Komentarz


          • #6
            Ja u siebie miałem podobny problem aż wczoraj stanąłem na środku ulicy i koniec Okazało sie że:
            Układ paliwowy był zasyfiony a w szczególności smok w baku
            Czyszczenie pomogło.
            A co do pęcherzyków to najczęściej jest nieczelny zaworek na filtrze paliwa. Wymiana oringów pomaga.
            Pęcherzyki powietrza mogą się pojawić ale czasami. Za duża ich ilość jest niewskazana

            Komentarz


            • #7
              Mam zawsze wymieniane oringi na zaworze T przy filtrze i nigdy nie rozwiązało to problemu bąbelków. Ale nie powodują żadnych ujemnych objawów. U mnie powietrze pochodzi chyba spod opasek na wężach. Jak skręciłem je śrubowymi to przestało ale zaczęły niszczyć wężę dlatego zdjąłem

              Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
              ________________________________________

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X