Zamieszczone przez kaz13
[O1] Koło dwumasowe ?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez adamo64jednak ma -przy wymianie sprzęgła rozpina się sworzeń i po ponownym złożeniu należy sprawdzić i ew. skorygować zbieżność
Komentarz
-
-
lugab, nikt Ci jednoznacznie nie odpowie na to pytanie. Z ktorego roku masz auto?
Z poczatku w 90tkach wciskali kolo jednomasowe, jednak technologia poszla do przodu, zaczeto obawiac sie o synchronizatory i od tego momentu wsadzaja kola dwumasowe.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
lugab, no to widzisz, na 100 % masz kolo dwumasowe.
Mozesz zaryzykowac, zakupic kolo od silnika 1.9 1Z, tam jest jednomas, przetoczyc je ( tj zabielic ) dokupic odpowiednie sruby ( N101 010 01 6 sztuk oraz N902 061 03 rowniez 6 szt ) i sprzeglo SACHSA nr 3000 332 001 i wszystko zmontowac.
Chlopaki maja, jak narazie zero negatywnych odczuc oprocz tego, ze troszke glosniej auto pracuje na jalowym. Ja akurat sie tego manewru boje, sporo ludzi straszy tym, ze moga pasc synchronizatory skrzyni biegow. Jak jest naprawde to sie okaze. Wiem ze Jaro mial w swoim Leosku tak i nie narzekal.
Taka opcja sumarycznie Cie wyniesie kolo 800 zl z montazem na dzisiaj, a opcja z dwumasa+sprzeglem to spokojnie mozna liczyc 1450 zl. No chyba ze nie placisz za montaz, wtedy z 250-300 odejmij :PByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro , ja niestety musze liczyc ta drozsza wersję, moja Octa to wersja z kierownica z prawej strony, siedze na tej wyspie deszczowcow, i jedyną oszczędnościa jest to ze ściągne kpl sprzęgło +docisk+łozysko+dwumasa z polski i zaplace tylko za zamontowanie tego, niestety w Irlandii nie jest to tanie, a mam nastukane juz ponad 200kkm, wiec dodatkowo czekaja mnie gumy stabilizatora, końcówki drążków, tuleje wachacza....i pewnie jeszcze cos sie znajdzie.
ach, normalnie czas chyba wracac
pozdro z krainy deszczowców
Komentarz
-
-
lugab, nie prosciej umowic sie na serwis gdzies w PL i wrocic autem na wyspy ? Pewnie wyjdzie nawet z paliwem 2 razy taniej :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro myslalem tez o tym, paliwo to nie problem, najgorsze sa promy, winduja ceny jak tylko moga, jak ostatnio patrzylem to 380 euro w jedna strone, czyli jedna bardziej sie oplaca zaplacic tutaj za wymiane, a do domku smignac aeroplanem(2 godzinki turbulencji i jestem we wroclawiu
)
jeszcze nie sprawdzalem co i jak, ale w Corolli mojej zony za wymianke sprzegla dalem 170 jurasów, wiec moze jak dam hurtowo to dadza znizke (sprzeglo, klocki, tarcze hamulcowe, szczeki z tylu, amorki, gumy, koncowki..........itd, itp)
....wymienie to wszystko, a mojej Octy nie zamienie na zadne inne :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
" Koło zamachowe. Powierzchnia cierna koła zamachowego współpracuje z okładziną cierna sprzęgła o średnicach228/150"- tyle o kole zamachowym z kasiążki o Octavii I z moim silnikiem. Z tego wyciągam wniosek, że koło dwumasowe mnie nie dotyczy (98r). Czy dobrze dumam?
Moje watpliwości zrodziły sie , kiedy mechanik coś o nim wspomniał, bo silnik przy uruchamianiu dośc "podskakuje" (2 poduszki z trzech były wymienione jakieś 5tys km temu).
Pozdrawiam biegłych w temacie i Wszystkich innych wielbicieli OCTCioteczka
OCT I 1,9 TDI AGR Sedan
Komentarz
-
Komentarz