o 1 asv w mojej skodowce wysteuje dziwny dzwiek (szuranie obcieranie) podczas schodzenia z obrotow na niskim biegu .szukalem na forum rozwiazania tego problemu ale nigdzie niema opisanego rozwiazania .Pozdjeciu wezyka z gruszki sterujacej kierownicami w turbinie dziwny dzwiek znika.turbine mam po regeneracji ,ale podczas sprawdzenia cisnienia doladowania cisnienie do 2000 rosnie od2000 do 2500 spada i od2500 znow rosnie czy moga zacinac sie w momencie spadania cisnienia kierownice.prosze o jakas porade,pomoc .turbo i gruszke sterujaca mam na gwarancji
A skąd dokładnie ten odgłos dobiega? Bo ja mam coś takiego również przy schodzeniu z obrotów i u mnie jest to problem ze skrzynią biegów, o czym dowiedziałem się zaledwie kilka dni temu. Wcześniej spodziewałem się, że to łożysko albo tarcze hamulcowe, ale niestety jest gorzej. Nie jestem specem, ale ponoć wciśnięcie sprzęgła daje pewną wskazówkę czy odgłos pochodzi ze skrzyni. Tzn. jeżeli odgłos milknie na sprzęgle i po wyrzuceniu podczas jazdy na luz, to wskazuje to na skrzynię. Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę, powtarzam tylko to co słyszałem i co jest niestety u mnie...
Odglos dochodzi z okolic filtra powietrza i jest slyszalny nawet na biegu jalowym po przygazowanu kiedy silnik schodzi z obrotow.
AREK Ty masz ASV czy u ciebie jest lub byl taki odglos jezeli miales i pozbyles sie jego prosze napisz jak.
Norma w ASV u mnie po czyszczeniu kierownic po odpuszczeniu gazu na luzie słychać taki dźwięk jakby coś się zwijało ale nie biorę do głowy dobrze , że w ogóle świszczy :szeroki_usmiech
Ziomal ale u mnie auto oprocz tego dzwieku jeszcze szarpie podczas przyspieszania tak do 3tys obr .jak zdejme wezyk od egr lub go zaslepie to nie szarpie ale swieci notlauf .dzwieku niema kiedy zdejme wezyk od sterowania turbo.o co tu chodzi?turbo po regeneracji i wszystko od tego sie zaczelo.jest na gwarancji chyba je wymontuje i zawioze do sprawdzenia i ewentualnej regulacji gruszki sterujacej kierownicami,moze to cos pomoze.doradz.
Komentarz