skoda octavia 2004r 131 km zaswiecil sie czek przy dodaniu gazu na 5 biegu ale nic sie nie dzialo po jakis 3 dniach zgasl sam i potemjeszcze raz tak samo a ostatnio 5 bieg kop 6 kop i czek spadek mocy max 120 km na godzine dojechalem 30 km tak sie meczac potem postal do rana czek zgasl moc jest co za cholerstwo moze czujnik zawor przy turbinie
momo05, wywala Ci jakiś NOTLAUF. Powodów może być pare (zapieczone kierownice w turbince-sam to przerabiałem jakiś miesiąc temu, zawór N75 itd.) Najlepiej sprawdzić VAG-iem błedy, tylko musisz to zrobić wtedy gdy nastąpi taka sytuacja bo zgaszenie silnika kasuje notlauf.
P.S.
Jeżeli nic Ci się nie dzieje na niższych biegach tylko na 5 lub 6 przy dużym obciążeniu silnika to pewnie kierownice w turbinie, trzeba spróbować je rozruszać, u mnie pomogło.
Pozdro!!!
Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Ja to zrobiłem w następujący sposób: dostałem się do tego od spodu,odkręciłem plastikową osłonę spod silnika a następnie kluczem nr 10 odkręciłem dwie śrubki którymi przykręcony jest zawór podciśnieniowy do turbiny (taka gruszka do której od spodu wchodzi mały gumowy wężyk) następnie całym zaworem poruszałem w górę i dół tak jak on pracuje jednocześnie pryskając ramie kierowniczek środkiem smarującym. Po wszystkim skręciłem to wszystko s powrotem i jak na razie wszystko działa!
Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
oki zrobie tak samo dzieki za porade zobacze jeszcze zamowilem te ZAWory CZUJNIK TURBINY bo podobno to czesto siada z tego co słyszlem dam znac jakie byly efektydzieki bardzo za porade i wskazowki
oki zrobie tak samo dzieki za porade zobacze jeszcze zamowilem te ZAWory CZUJNIK TURBINY bo podobno to czesto siada z tego co słyszlem dam znac jakie byly efektydzieki bardzo za porade i wskazowki
Lepiej udaj sie do kogoś kto postawi diagnozę na podstawie logów z Twojego ECU, bo w ten sposob to wymienisz różne rzeczy, a problem pozostanie.
Check swieci sie jesli jest za niskie cisnienie doladowania.
Mozesz też sprawdzic czy np. przewody sterowania podcisnieniem turbosprezarki gdzies sie nie odlaczyly, albo poprzecieraly.
jak by kto pytal problem ustail po zakupie czujnika pierburga zwie sie chyba N75
[ Dodano: Pią 05 Wrz, 08 23:21 ]
witam wszystkich
właśnie byłem u Pana Grzesia W ze swoim problemem człowiek rewelacyjny wie co robi zna sie na swojej pracy załatwił mi proglem w godzine i niedrogo nie bede opisywał co i jak robił bo się nie znam ale istotne ze problem został usuniety szybko i bezpowrotnie wszelkie sugestie z ASo byly błedne i oczywiscie nietrafne
jesli ktos bedzie mial podobny problem chetnie dam kontakt do tego człowieka
Komentarz