Róznica w siliniku ALH i AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dawidck
    Classic
    • 2010
    • 5

    Róznica w siliniku ALH i AGR

    To co do mnie w dużej mierze przemówiło jeśli chodzi o Roemera to to, że dostarcza do klientów OEM, a to oznacza, że te foteliki były milion razy testowane na wszystkie możliwe sposoby zanim trafiły do klientów.
  • wierztom
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    Róznica w siliniku ALH i AGR

    WItam,
    czy ktoś z Państwa wie jaka jest różnica pomiędzy silnikiem 1,9 tdi 90 km oznaczony literowo AGR a silnikiem 1,9 tdi 90 km oznaczony literowo ALH.
    Ja próbowałem coś znaleść ale wydajemi się, że to są te same silniki (oczewiście pomijając osprzęt).
    Napet gość w salonie skody nie był w stanie podać różnić (z wyjątkiem pomp)

    Czekam na Wasze sugestie.

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      ...nie wnikajac w szczegoly glowna roznica to turbina i jej sterownie( AGR z zaworem upustowym, ALH z zmienna geometria lopatek turbiny), ALH jest bardzo zblizony do 1,9tdi 110ps (AHF, ASV, AFN)od nich rozni sie tylko oprogramowaniem i koncowkami wtryskiwaczy.

      Zamieszczone przez wierztom
      Napet gość w salonie skody nie był w stanie podać różnić (z wyjątkiem pomp)
      ...to zmien goscia, bo moze ten zna sie na cenach ale nie na silnikach , w obydwoch silnikach akurat sa pompy 10 (chyba ze ALH to automat to 11), ta z ALH ma numer
      z koncowkami D/DX/K/KX, ta z AGR jest z koncowka D/DX, w 110 wystepuja pompy D lub DX.

      AGR ma identyczny blok jak 110 AHF (E), ALH ma inny numer zakonczony literka G

      Glowica, wal korbowy i rozrzadu jest we wszystkich identyczny (ALH,AHF,ASV,AGR)
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      Pracuję...