wjechałem w kałuże i brak iskry

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DK
    Classic
    • 2010
    • 1

    wjechałem w kałuże i brak iskry

    blackrs, pokaz jakie fele kupiłes ? Mam namiar na goscia który bawi sie polerką.
  • edimax
    Classic
    • 2008
    • 7

    #2
    wjechałem w kałuże i brak iskry

    Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum i ju mam problem dziś wjechałemw kałużę silnik zasł - i brak iskry.
    Jest jakiś domowy prostysposób sprawdzenia cewki??
    Albo co może być przyczyną takiego zachowania??

    Komentarz

    • Sebastian_M26
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1823
      • Superb II (3T4)

      #3
      Zobacz czy na przewodzie WN wyjściowym z cewki jest iskra.
      Jeśli jest to trzeba zobaczyć palec-kopułke, jeśli nie to cewka do wymiany.
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz

      • edimax
        Classic
        • 2008
        • 7

        #4
        Sprawdzałem na głównym przewodzie nie ma iskry, sprawdzałem podłączając swiece pod główny przewód od cewki. Zastanawiam sie czy może to być też komputer, własnie się wybierałem do garażu żeby go obejrzeć czy nie jest mokry, ale chyba nawet gdyby byłwilgotny jakaś iskra na głównym przewodzie powinna być?????????

        Komentarz

        • Sebastian_M26
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1823
          • Superb II (3T4)

          #5
          Pracą cewki steruje włoszczyzna Magneti Marelli, jeśli nie poda sygnału nie ma iskry.
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz

          • edimax
            Classic
            • 2008
            • 7

            #6
            Zamieszczone przez Sebastian_M26
            Pracą cewki steruje włoszczyzna Magneti Marelli, jeśli nie poda sygnału nie ma iskry.
            a gdzie tego szukać i jak to sprawdzić

            Komentarz

            • Sebastian_M26
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1823
              • Superb II (3T4)

              #7
              Zamieszczone przez Sebastian_M26
              Pracą cewki steruje włoszczyzna Magneti Marelli, jeśli nie poda sygnału nie ma iskry
              Miałem na myśli sterownik silnika tzw. "komputer"
              Jest w podszybiu.
              Seria 188KM/270Nm na 95RON

              Komentarz

              • edimax
                Classic
                • 2008
                • 7

                #8
                Dzięki okazało sie że poszła cewka, wymieniłem i jest ok. 150zł.

                Komentarz

                Pracuję...