[O1] Dziwny brak mocy w TDI...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zorx
    Classic
    • 2004
    • 22

    [O1] Dziwny brak mocy w TDI...

    Cyferki za bardzo nie pamiętam coś 1870, coś koło tego .

    [ Dodano: Nie 08 Mar, 09 11:58 ]
    Mogę odłączyć przepływomierz?
  • Antoine
    Ambiente
    • 2004
    • 135

    #2
    [O1] Dziwny brak mocy w TDI...

    Ostatnio zauwazylem dziwny brak mocy w Octavii 1,9TDI ALH. Nie dalo sie jechac wiecej jak 120-130, jakis czas pozniej dalo rade 150 ale to jakby kres mozliwosci... dzis wzialem G-techa i pojechalem testowac. i znow bylo tak samo tyle ze przy 120 na 5 biegu zapalila sie kontrolka silnika i wiecej nie chcial pojechac. zatrzymalem sie, wylaczylem zaplon wlaczylem ponownie - kontrolka nie zgasla. wiec wykalibrowalem G-techa - wyplul 11,73 0-96 i 18,75 na 1/4 z V 73,9MPH wiec jak na seryjne auto wyniki IMO w normie, rozpedzil sie do 160... mimo swiecacej kontrolki silnika. Co sie moglo popsuc?
    Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez Antoine
      rozpedzil sie do 160... mimo swiecacej kontrolki silnika
      Gratuluje pomysłów :|

      Jesteś na forum 4 lata więc pownienyś wiedzieć że jest taka funkcja szukaj : wpisz notlauf , przeładowanie , tryb awaryjny :?
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Antoine
        Ambiente
        • 2004
        • 135

        #4
        Zamieszczone przez Ziomal
        Zamieszczone przez Antoine
        rozpedzil sie do 160... mimo swiecacej kontrolki silnika
        Gratuluje pomysłów :|

        Jesteś na forum 4 lata więc pownienyś wiedzieć że jest taka funkcja szukaj : wpisz notlauf , przeładowanie , tryb awaryjny :?
        jestem 4 lata, ale malo sie czytam i malo pisze... szukajki uzywalem bo na innych forach tez o tym mowia, ale niestety obralem zle slowa kluczowe. spróbuje z tymi tu wspomnianymi THX
        Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez Antoine
          jestem 4 lata, ale malo sie czytam i malo pisze... szukajki uzywalem bo na innych forach tez o tym mowia, ale niestety obralem zle slowa kluczowe. spróbuje z tymi tu wspomnianymi THX
          Fajnie , że wziąłeś to do siebie


          Powodzenia
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • stepek
            Classic
            • 2007
            • 22

            #6
            Ja mam podobnie z moim autkiem. Zaczęło się od tego ze miałem zwalony przepływomierz powietrza. Takie małe i cholernie drogie.
            Teraz raz na jakiś czas (raz lub dwa razy w roku) mi się dzieje coś takiego. Szczególnie jak sie robi wilgotno. tylko, że w moim wypadku nic sie nie zapala i zawsze pomaga zjechanie na pobocze wyłączenie silnika, ponowne odpalenie.
            OI, AHF

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              Zamieszczone przez stepek
              Ja mam podobnie z moim autkiem. Zaczęło się od tego ze miałem zwalony przepływomierz powietrza. Takie małe i cholernie drogie.
              Teraz raz na jakiś czas (raz lub dwa razy w roku) mi się dzieje coś takiego. Szczególnie jak sie robi wilgotno. tylko, że w moim wypadku nic sie nie zapala i zawsze pomaga zjechanie na pobocze wyłączenie silnika, ponowne odpalenie.
              Ziomal, Twój ziomal i czytać nie umie cy co :lol:
              stepek, w drugim poście tego tematu masz wskazówki
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • Zibi
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 491

                #8
                Hello

                Temat co prawda kiepsko sie rozwija, a i moj problem troche niepodobny, ale jako ze topic jest swiezy i IMHO lepiej jest pisac w istniejacym niz zakladac nowy, to pozwolcie, ze sie uzewnetrznie z moim problem.
                Od wczoraj auto nie jezdzi tak jak powinno - nie czuje i nie slysze efektow pracy turbiny.
                Podpialem VAG-a wyszlo, ze turbina wogole nie pompuje, a przeplywka pokazuje za niskie wartosci
                Podjechalem do znajomego mechanika - wypatrzyl jeden wezyk, ktory odpadl od rury doprowadzajacej powietrze do turbiny i odpial mi na chwile przeplywke
                Turbina nie ozyla
                Mam dwa pytania:
                1. Jak otworzycie maske to w prawym gornym rogu - w okolicach zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodzacego (chyba powyzej) jest puszka z ktorej wychodza u mnie 2 wezyki, a sa 3 gwinty - czy ktos pamieta lub moze sprawdzic czy tam powinien byc 3 wezyk. Dla ulatwienia jest to puszka z gwintami wyprowadzonymi pionowo w gore
                2. Na co zwrocic uwage i jaka obrac kolejnosc przeczesywania potencjalnych miejsc
                Kojarze mieszek czy szczelny, sztange czy sie rusza i reaguje na podcisnienie
                Nie pamietam jednak czy jest cos jeszcze z takich rzeczy i czy ktorys z czujnikow i zaworow jak sie biesi czy nie daje podobnych objawow

                Pozdrawiam
                Zibi

                Komentarz

                • Romekm76
                  Rider
                  • 2008
                  • 392
                  • Opel

                  #9
                  niewiem czy pomoge sciagam strone i probuje tobie przesłac caly uklad wezyków cisnieniowych szukaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=18712 jezeli pomoze to na zdrowie dla twojego i naszych aut
                  Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
                  Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
                  A mówiła mama -
                  "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
                  http://campaign.scania.com/v8/

                  Komentarz

                  • TSJ
                    Drive
                    • 2008
                    • 70

                    #10
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=307055#307055 :P
                    Pzdr

                    Komentarz

                    • Zibi
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 491

                      #11
                      Podcisnienie okazalo sie w porzadku
                      Przewody byly szczelne, mieszek byl caly.
                      Za to sztanga od turbiny zatrzymala sie w pozycji poczatkowej na amen.
                      Nigdy nie przypuszczalem, ze to moze tac az takie dziwne objawy

                      Dzieki za schematy

                      Pozdrawiam
                      Zibi

                      Komentarz

                      Pracuję...