Ostatnio zauwazylem dziwny brak mocy w Octavii 1,9TDI ALH. Nie dalo sie jechac wiecej jak 120-130, jakis czas pozniej dalo rade 150 ale to jakby kres mozliwosci... dzis wzialem G-techa i pojechalem testowac. i znow bylo tak samo tyle ze przy 120 na 5 biegu zapalila sie kontrolka silnika i wiecej nie chcial pojechac. zatrzymalem sie, wylaczylem zaplon wlaczylem ponownie - kontrolka nie zgasla. wiec wykalibrowalem G-techa - wyplul 11,73 0-96 i 18,75 na 1/4 z V 73,9MPH wiec jak na seryjne auto wyniki IMO w normie, rozpedzil sie do 160... mimo swiecacej kontrolki silnika. Co sie moglo popsuc?
rozpedzil sie do 160... mimo swiecacej kontrolki silnika
Gratuluje pomysłów :|
Jesteś na forum 4 lata więc pownienyś wiedzieć że jest taka funkcja szukaj : wpisz notlauf , przeładowanie , tryb awaryjny :?
jestem 4 lata, ale malo sie czytam i malo pisze... szukajki uzywalem bo na innych forach tez o tym mowia, ale niestety obralem zle slowa kluczowe. spróbuje z tymi tu wspomnianymi THX
jestem 4 lata, ale malo sie czytam i malo pisze... szukajki uzywalem bo na innych forach tez o tym mowia, ale niestety obralem zle slowa kluczowe. spróbuje z tymi tu wspomnianymi THX
Ja mam podobnie z moim autkiem. Zaczęło się od tego ze miałem zwalony przepływomierz powietrza. Takie małe i cholernie drogie.
Teraz raz na jakiś czas (raz lub dwa razy w roku) mi się dzieje coś takiego. Szczególnie jak sie robi wilgotno. tylko, że w moim wypadku nic sie nie zapala i zawsze pomaga zjechanie na pobocze wyłączenie silnika, ponowne odpalenie.
Ja mam podobnie z moim autkiem. Zaczęło się od tego ze miałem zwalony przepływomierz powietrza. Takie małe i cholernie drogie.
Teraz raz na jakiś czas (raz lub dwa razy w roku) mi się dzieje coś takiego. Szczególnie jak sie robi wilgotno. tylko, że w moim wypadku nic sie nie zapala i zawsze pomaga zjechanie na pobocze wyłączenie silnika, ponowne odpalenie.
Ziomal, Twój ziomal i czytać nie umie cy co :lol: stepek, w drugim poście tego tematu masz wskazówki
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Temat co prawda kiepsko sie rozwija, a i moj problem troche niepodobny, ale jako ze topic jest swiezy i IMHO lepiej jest pisac w istniejacym niz zakladac nowy, to pozwolcie, ze sie uzewnetrznie z moim problem.
Od wczoraj auto nie jezdzi tak jak powinno - nie czuje i nie slysze efektow pracy turbiny.
Podpialem VAG-a wyszlo, ze turbina wogole nie pompuje, a przeplywka pokazuje za niskie wartosci
Podjechalem do znajomego mechanika - wypatrzyl jeden wezyk, ktory odpadl od rury doprowadzajacej powietrze do turbiny i odpial mi na chwile przeplywke
Turbina nie ozyla
Mam dwa pytania:
1. Jak otworzycie maske to w prawym gornym rogu - w okolicach zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodzacego (chyba powyzej) jest puszka z ktorej wychodza u mnie 2 wezyki, a sa 3 gwinty - czy ktos pamieta lub moze sprawdzic czy tam powinien byc 3 wezyk. Dla ulatwienia jest to puszka z gwintami wyprowadzonymi pionowo w gore
2. Na co zwrocic uwage i jaka obrac kolejnosc przeczesywania potencjalnych miejsc
Kojarze mieszek czy szczelny, sztange czy sie rusza i reaguje na podcisnienie
Nie pamietam jednak czy jest cos jeszcze z takich rzeczy i czy ktorys z czujnikow i zaworow jak sie biesi czy nie daje podobnych objawow
niewiem czy pomoge sciagam strone i probuje tobie przesłac caly uklad wezyków cisnieniowych szukaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=18712 jezeli pomoze to na zdrowie dla twojego i naszych aut
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
Podcisnienie okazalo sie w porzadku
Przewody byly szczelne, mieszek byl caly.
Za to sztanga od turbiny zatrzymala sie w pozycji poczatkowej na amen.
Nigdy nie przypuszczalem, ze to moze tac az takie dziwne objawy
Komentarz