Zamieszczone przez Dachu
[O1] zgrzyty w skrzyni
Zwiń
X
-
Pierścień synchronizatora I II biegu zużyta powierzchnia cierna lub pęknięcie
Zgrzyt następuje przy szybkiej zmianie biegu,synchronizator nie zdąży wyrównać
obrotów koła i kły synchronizatora uderzają w kły koła zębatego stąd ten zgrzyt.
Albo wymiana albo wolna zmiana biegu ( obroty zdążą się wyrównać)
II Sprzęgło nie rozłącza całkowicie
III Zła praca wybieraka biegów (zbyt krótki skok wodzika) regulacja.
pzdr.pryncypal
Komentarz
-
-
u mnie ASO zrobiło z tym porządek i (odpukać) przestało
Podobnież wyszła jakaś nowa specyfikacja i zalewają jakimś nowym olejem te skrzynie, po wymianie chodzi wyraźnie lepiej (nie mam problemu z wrzuceniem jedynki).
Dodatkowo powiedziałem im o tych zgrzytach (1-->2). Musieli coś poprawić bo już zaliczam 2-gi tydzień śmigania bez zgrzytów skrzynią.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dropsu mnie ASO zrobiło z tym porządek i (odpukać) przestało
Podobnież wyszła jakaś nowa specyfikacja i zalewają jakimś nowym olejem te skrzynie, po wymianie chodzi wyraźnie lepiej (nie mam problemu z wrzuceniem jedynki).
Dodatkowo powiedziałem im o tych zgrzytach (1-->2). Musieli coś poprawić bo już zaliczam 2-gi tydzień śmigania bez zgrzytów skrzynią.
Komentarz
-
Komentarz