ale to jest mocowy krok wstecz albo przynajmniej stanie w miejscu :idea:
jeździłeś 1,9 105KM w serii :?: :?: :?:
Mocowy tak ale moment obrotowy 1,9 TDI osiąga większy i to już od 1.900 obr./min. Miałem jedną jazdę próbną ale dane katalogowe wskazują na lepszą elastyczność 1,9 TDI.
Poza tym z mocą 1,6 FSI niewiele da się zrobić a z 1,9 TDI owszem
Witam,
Przedstawiam moj problem bo moze ktos miał taki albo bedzie miał taki (a moze ktos go rozwiaze...)
podczas wyprzedzania (na trasie) moc nagle spadla i samochod zaczal sie dławic, ale momentami było ok więc dojechałem do celu Silnik caly sie trzesie (tak jak by pracował na 3 garach) na wolnych obrotach ale czasem wskakuje na normalną pracę. Pojechałęm do mechanika pod komputerem wyszło ze przepływomierz (został wymieniony)
Ale problem nie zniknał momentami silnik nierówno pracuje ale tylko przy mniejszych predkosciach przy predkosci 60-110 nie ma problemu. 4 mechaników i nikt nic nie wie tylko musi pół silnika rozkrecic...:-( (jestem na urlopie i jestem skazany na jeden warsztat :-( i nie wiem czy nie chca $$$$$$$$$
czy ktos moze wie co i jak :-)?
:?: wpisz w szukajke restart silnika albo notlauf moze to jest to :?:
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
nie chce zle wyrokowac ale szarpanie na 3 gary nic dobrego nie wrozy - przy tym spadnieciu mocy nie bylo dziwnego odglosu?? byc moze ktorys zawor powiedział papa
nie chce zle wyrokowac ale szarpanie na 3 gary nic dobrego nie wrozy - przy tym spadnieciu mocy nie bylo dziwnego odglosu?? byc moze ktorys zawor powiedział papa
Komentarz