Kontrolka ABS i ASR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paolom86
    Classic
    • 2010
    • 8

    Kontrolka ABS i ASR

    Jesli chodzi o ciezarki na AF, to maja byc klejone od srodka. Oponiarze zakladaja zwykle, bo sa po prostu tansze i jak klient sie nie upomina, to bija tanie i do widzenia. Mialem taki przypadek u siebie. Ojciec pojechal zmienic opony z zimowych na letnie no i podjezdza pod dom, ja patrze i widze ordynarne ciezarki na pieknych AF. Zabralem samochod pojechalem do oponiarza, zrabalem go i jeszcze raz wywazal AF i kleil ciezarki tak jak maja byc placzac przy tym ze doplaca do interesu, bo ile to one nie kosztuja i takie tam. Na co ja ze mogl od razu kleic, a nie wala z mojego ojca robic.

    Swoja droga ja bym ubil oponiarza nawet za sam pomysl przybijania od zewnatrz ciezarkow do AF na ktorej pieknie lezy niski profil
  • Artur371
    Classic
    • 2008
    • 20

    #2
    Kontrolka ABS i ASR

    Witam
    Ostatnio podczas odpalania mojej octavki zaświeciła mi się kontrolka ABS i systemu kontroi trakcji ASR. Jaka może być tego przyczyna? HELP

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Ile jeszcze razy mam to samo napisac.


      TAK MA BYC.


      Jest slaby akumulator, tzn moze jeszcze nie jest to jego agonia, ale w momencie kiedy spada napiecie w instalacji podczas krecenia rozrusznikiem to wlasnie system zaswieca te dwie lampki. Nie ma sie czym martwic.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Artur371
        Classic
        • 2008
        • 20

        #4
        ABS i ASR nie działa!! Kontrolki świecą się podczas jazdy. Napomnę że niedawno wymieniałem komputer. Wszystko było OK. Przejechałem 250km i te 2 kontrolki mi się zapaliły. Możliwe że z kompa się te systemy wyprogramowały?

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Zamieszczone przez Artur371
          Ostatnio podczas odpalania mojej octavki zaświeciła mi się kontrolka ABS i systemu kontroi trakcji ASR. Jaka może być tego przyczyna? HELP
          Tu piszesz to...


          a tu
          Zamieszczone przez Artur371
          ABS i ASR nie działa!! Kontrolki świecą się podczas jazdy. Napomnę że niedawno wymieniałem komputer. Wszystko było OK. Przejechałem 250km i te 2 kontrolki mi się zapaliły. Możliwe że z kompa się te systemy wyprogramowały?
          Wiec trzeba bylo w pierwszym poscie napisac do konca co sie dzieje :!: Objaw z pierwszego posta jest normalny, objaw z drugiego posta juz nie.

          Trzeba podlaczyc VAG-a i zobaczyc mozliwe bledy w ABS-ie
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Artur371
            Classic
            • 2008
            • 20

            #6
            Maicroft Sorry zapomniałem napisać że podczas jazdy też się świecą:P SORRY

            Komentarz

            • konkon
              Rider
              • 2008
              • 667
              • Octavia I (1U2)
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              mam to samo, VAG stwierdzil uszkodzenie czujnika obrotu kola (ABS) u mnie akurat w prawym tylnym.. zapewne wina mechanika ktory kiedys zmieniajac cos przy kole uszkodzil jakze delikatny sensor
              Konrad
              OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

              90 konny AGRessor
              PerfectServiceBy DGW
              WhitePride :smokedevil

              Komentarz

              • Artur371
                Classic
                • 2008
                • 20

                #8
                Byłem na podłączeniu pod VAGA. Wykazało są uszkodzone czujniki ABS w przednich kołach.

                Komentarz

                • bielinek
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 157

                  #9
                  czyli standard. 99% tych lampek to albo słabe aku albo czujnik

                  Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                  ________________________________________

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    No i po sprawie
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Glaniu
                      Classic
                      • 2006
                      • 16

                      #11
                      To ja sie dolacze . Dodam ,ze mnie sie zaczelo od zapalenia kontrolki ładowania zmierzyłem napiecie było 13.80V wiec chyba zamalo ,ale mysle ładuje to jutro podjade do jakiegos mechesa ..... i nie dojechalem . Zapalily sie kontrolki ASR ABS i obrotomierz stanał na 1,5 obr predkosciomierz na 30 km/h i zaczelo cos byc glosno w silniku ,wiec stanalem zgasiłem i juz nie odpalilem poniewaz aku nie krecil

                      Co moze byc?

                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • Romekm76
                        Rider
                        • 2008
                        • 392
                        • Opel

                        #12
                        moze cały alternator umarł tzn. zatarł sie na łożyskach a możliwe ze złamała się szczotka i narobiła rajbanu w alternatorze ?!
                        Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
                        Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
                        A mówiła mama -
                        "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
                        http://campaign.scania.com/v8/

                        Komentarz

                        • Klauzero
                          Rider
                          • 2008
                          • 575

                          #13
                          Zamieszczone przez konkon
                          zapewne wina mechanika ktory kiedys zmieniajac cos przy kole uszkodzil jakze delikatny sensor
                          Niekoniecznie, znane są przypadki, gdy sensory odmawiały współpracy po wizycie w myjni ręcznej, po dokładnym czyszczeniu alufelg myjką wysokociśnieniową. W każdym razie nie ma co popadać w paranoję, są to sporadyczne przypadki.

                          Glaniu, ja też stawiałbym na uszkodzony alternator. Wyładowałeś resztki energii z akumulatora podczas jazdy bez alternatora i auto nie miało prawa potem odpalić "o własnych siłach". Czasem szczotki mogą się "zawiesić", ale to przejściowy problem.
                          Mądry Polak po ©kodzie...

                          Komentarz

                          Pracuję...