dokladnie za 300 zł za sztuke to kupiszchinczyka co sie bedziegialmocno kupuj jakiejsdobrej firmy albo oryginalne skodowskie lub inne. jak cos ja mam do spzredania ale 16 wiec nie wiem cyz sie interesuja i sa uzywane ale po pomalowaniu beda jak nówki
[O1] Wzrost Spalania w OGRZE przy bucie.
Zwiń
X
-
[O1] Wzrost Spalania w OGRZE przy bucie.
Ok sprawa ma sie tak.
Vagowalismy auto w zeszlym tygodniu. Padlo na przeplywke, wiec poszla do wymiany, jest nowa, spalanie na postoju na jalowym spadlo z 0.8/0/7 na 0.5 rowne.
Teraz problem jest tylko, kiedy ruszam srebrna. Otoz jak jade w trasce trzymam rowno predkosc spalanie jest ok. 4.4 czy 4.2 jest ciezko co prawda wyorac, ale te 4.7 do 5.5 na usrednionym jestem w stanie bez problemy wyorac i przejade na baku kolo 1200km.
Jednak u mnie problem jest dwojaki. Po pierwsze slychac delikatna nieszczelnosc w ukladzie dolotowym do turbo. To mam zamiar zlokalizowac i zrobic jeszcze jutro.
Inna sprawa naglaca jest to, ze Octa żłopie 2 krotnie prawie wiecej paliwa podczas buta i startu. Tj nie wazne jaki bieg, ale jak np z 1 jade i ciagne od 1 do 4krpm, pozniej przerzucam na 2ke i znow ciagne do 4ech. Ciagle to samo, żłopie jak pijaczyna i to mnie dobija, bo po miescie nie jestem w stanie zrobic swoim OGRem wiecej niz 500 km na baku. Styl jazdy mi sie nie zmienil, nawet oponki zmienilem z 225 na 215 plus dowalilem lzejsze alu i ... cholere nie wiem co sie dzieje. Ktos ma jakies pomysly, co w AGRze moglo pasc i dlaczego srebrna ostatnio ma podwyzszony apetyt na ONek ?Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
-
Komentarz