kopci na czarno

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hivision5
    Drive
    • 2009
    • 40

    kopci na czarno

    Jak to za wcześnie?? Ja myślę że 10 osób to i tak może być fajna wycieczka, nawet do samego muzeum :szeroki_usmiech

    Potem jakieś afterparty itd itp ;]
    hivision5
  • meo14
    Ambiente
    • 2007
    • 111

    #2
    kopci na czarno

    No właśnie taki mam problem ,czytałem tematy podobne ale nic jednoznacznie z nich nie wynika ,ja mam taki problem:
    podczas ostrego przyspieszania zakopci mi na czarno w granicy około 3000 obrotów ,kopci bardziej jak jest zimny i zostawia dużą chmurę , ale nawet jak sie rozgrzeje silnik kopcenie pozostaje lecz mniejsze .Nie mam błędów na VAG ,pali mi około 5,5litra ,nie jest słaby ,wkręca się dość dobrze na obroty ,do tego zauważyłem jeszcze że zaczął tak jakby głośniej i twardziej pracować silnik ,nie wiem od kiedy kopci bo dopiero kilka dni temu zwróciłem na to uwagę. Proszę o jakieś wskazówki czym się zainteresować, co sprawdzić ,co może być przyczyna i co konkretnie sprawdzić vagiem .
    260 kkm ,nalatane

    Komentarz

    • TOM67
      Drive
      • 2008
      • 88
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Re: kopci na czarno

      Zamieszczone przez meo14
      podczas ostrego przyspieszania zakopci mi na czarno w granicy około 3000 obrotów ,kopci bardziej jak jest zimny i zostawia dużą chmurę , ale nawet jak sie rozgrzeje silnik kopcenie pozostaje lecz mniejsze . .
      W ciągnikach URSUS takie objawy wskazywały na wymianę wtryskiwaczy i regulację pompy wtryskowej.
      + LPG

      Komentarz

      • Andja
        Rider
        • 2006
        • 596

        #4
        kopci jak jezdzisz normalne czy np: przy redukcji i mocnym wcisnieciu pedalu przespieszenia?

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #5
          meo14, objawy nie ciekawe, ale to kopcenie to jakis baczek, czy jest trwale i dosyc dlugo w czasie trwa?

          Jak odpalasz auto po nocy i stoi na jalowym to slychac dzwonienie?
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • meo14
            Ambiente
            • 2007
            • 111

            #6
            to kopcenie to jest jak zimny silnik BĄK :lol: a jak ciepły to baczek i występuje podczas redukcji trwa chwile potem nie widać dymu ,tak mi się wydaje bo nie mogę patrzeć ciągle w tylna szybę ,ale na postoju jak prze gazuje to tez puszcza chwilowego baczka na wyższych obrotach.
            260 kkm ,nalatane

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #7
              Kat fabryczny, wymieniony, czy wyciety ?
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • A3
                Ambiente
                • 2008
                • 107

                #8
                Ja miałem prawie identyczną sytuacje.
                Pojechałem do Witka stwierdził zły kąt wtrysku i korekte programu.
                Umówiłem się zrobił korekte i jest ok nie dość że autko nie dymi to jezdzi owiele lepiej

                Tylko że ja miałem auto po programie i wina dymienia była z powodu źle napisanego programu.
                www.adrenalinemotorsport.pl

                Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy

                Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E

                Komentarz

                • meo14
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 111

                  #9
                  katalizator nie wiem chyba fabryka ,gdy kupowałem moja Octe to gość mówił coś że jest czip czy coś dokładnie nie pytałem bo to handlarz był,ale robiłem testy VAGiem i tu kąt pokazuje że jest chyba nie właściwy ,nie jestem specjalista ale wydaje mi się ze powinno być miedzy tymi liniami : ,

                  [ Dodano: Sob 20 Wrz, 08 12:38 ]
                  Dorzucę jeszcze logi ,mam jeszcze inne kanała jak potrzeba ,proszę o analizę.:

                  [ Dodano: Sob 20 Wrz, 08 13:08 ]
                  i jeszcze takie kanały ,testy były robione na 3-ci biegu:

                  260 kkm ,nalatane

                  Komentarz

                  • misiek^wro
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 8321

                    #10
                    meo14, sprawa prosta, nalezy ustawic imho kat wtrysku, a przed tym sprawdzic korekcje :roll:
                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                    Komentarz

                    • meo14
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 111

                      #11
                      czy odczyty z kanału 008 są ok ,bo porównywałem logi innych użytkowników i tam maja ciut inne odczyty ?
                      260 kkm ,nalatane

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        A czy ten rozjazd kata wtrysku na wykresie nie jest akceptowalny ? :roll:
                        Programu raczej zrobionego nie masz, bo na kanale 11 doladwanie jest ponizej 2barow.

                        U mnie praktycznie identyczne objawy byly od EGRu, po zaslepieniu te kopcenia znikly
                        Jest to nie duza robota, proponuje zaslepic ustawic parametry na vagu. Jak nie pomoze to dalej grzebac. Czas operacji to z 1h z wycieciem blaszki :wink:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • meo14
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 111

                          #13
                          więc tak zrobiłem logi każdego kanału osobno oceńcie to,:



                          260 kkm ,nalatane

                          Komentarz

                          • bielinek
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 157

                            #14
                            na wykresie kąta wtrysku masz Warning - engine not warm enough. Rozgrzej mocniej silnik, żeby odczyt kąta był miarodajny.

                            Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                            ________________________________________

                            Komentarz

                            • misiek^wro
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 8321

                              #15
                              meo14, mi niestety obrazki z IS nie dzialaja, ale sluchaj kolegow, wiedza co mowia
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz

                              • meo14
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 111

                                #16
                                czy ktoś jeszcze może na to spojrzeć, na logi te ostatnie moje z tych trzech kanałów ,co można z nich wyczytać ?,w kanale 008 nie podobają mi się wartości w przed ostatniej kolumnie ,porównywałem z innymi logami na tym forum i tam maja mniejsze wartości od moich co to może być ? co sadzicie o turbo i o przepływce ?
                                260 kkm ,nalatane

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez meo14
                                  czy ktoś jeszcze może na to spojrzeć, na logi te ostatnie moje z tych trzech kanałów ,co można z nich wyczytać ?
                                  Mnie zastanawia w kanale 3cim wartos zadana przeplywki raz jest 850 po chwili 820 potem znow rosnie do 850 u mnie i praktycznie u wiekszosci logow jakie widzialem to przy pomiarze wartosc ta byla stala 850 i sie nie zmieniala. :roll:
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  Pracuję...