No właśnie taki mam problem ,czytałem tematy podobne ale nic jednoznacznie z nich nie wynika ,ja mam taki problem:
podczas ostrego przyspieszania zakopci mi na czarno w granicy około 3000 obrotów ,kopci bardziej jak jest zimny i zostawia dużą chmurę , ale nawet jak sie rozgrzeje silnik kopcenie pozostaje lecz mniejsze .Nie mam błędów na VAG ,pali mi około 5,5litra ,nie jest słaby ,wkręca się dość dobrze na obroty ,do tego zauważyłem jeszcze że zaczął tak jakby głośniej i twardziej pracować silnik ,nie wiem od kiedy kopci bo dopiero kilka dni temu zwróciłem na to uwagę. Proszę o jakieś wskazówki czym się zainteresować, co sprawdzić ,co może być przyczyna i co konkretnie sprawdzić vagiem .
podczas ostrego przyspieszania zakopci mi na czarno w granicy około 3000 obrotów ,kopci bardziej jak jest zimny i zostawia dużą chmurę , ale nawet jak sie rozgrzeje silnik kopcenie pozostaje lecz mniejsze . .
W ciągnikach URSUS takie objawy wskazywały na wymianę wtryskiwaczy i regulację pompy wtryskowej.
to kopcenie to jest jak zimny silnik BĄK :lol: a jak ciepły to baczek i występuje podczas redukcji trwa chwile potem nie widać dymu ,tak mi się wydaje bo nie mogę patrzeć ciągle w tylna szybę ,ale na postoju jak prze gazuje to tez puszcza chwilowego baczka na wyższych obrotach.
Ja miałem prawie identyczną sytuacje.
Pojechałem do Witka stwierdził zły kąt wtrysku i korekte programu.
Umówiłem się zrobił korekte i jest ok nie dość że autko nie dymi to jezdzi owiele lepiej
Tylko że ja miałem auto po programie i wina dymienia była z powodu źle napisanego programu.
katalizator nie wiem chyba fabryka ,gdy kupowałem moja Octe to gość mówił coś że jest czip czy coś dokładnie nie pytałem bo to handlarz był,ale robiłem testy VAGiem i tu kąt pokazuje że jest chyba nie właściwy ,nie jestem specjalista ale wydaje mi się ze powinno być miedzy tymi liniami : ,
[ Dodano: Sob 20 Wrz, 08 12:38 ]
Dorzucę jeszcze logi ,mam jeszcze inne kanała jak potrzeba ,proszę o analizę.:
[ Dodano: Sob 20 Wrz, 08 13:08 ]
i jeszcze takie kanały ,testy były robione na 3-ci biegu:
A czy ten rozjazd kata wtrysku na wykresie nie jest akceptowalny ? :roll:
Programu raczej zrobionego nie masz, bo na kanale 11 doladwanie jest ponizej 2barow.
U mnie praktycznie identyczne objawy byly od EGRu, po zaslepieniu te kopcenia znikly
Jest to nie duza robota, proponuje zaslepic ustawic parametry na vagu. Jak nie pomoze to dalej grzebac. Czas operacji to z 1h z wycieciem blaszki :wink:
czy ktoś jeszcze może na to spojrzeć, na logi te ostatnie moje z tych trzech kanałów ,co można z nich wyczytać ?,w kanale 008 nie podobają mi się wartości w przed ostatniej kolumnie ,porównywałem z innymi logami na tym forum i tam maja mniejsze wartości od moich co to może być ? co sadzicie o turbo i o przepływce ?
czy ktoś jeszcze może na to spojrzeć, na logi te ostatnie moje z tych trzech kanałów ,co można z nich wyczytać ?
Mnie zastanawia w kanale 3cim wartos zadana przeplywki raz jest 850 po chwili 820 potem znow rosnie do 850 u mnie i praktycznie u wiekszosci logow jakie widzialem to przy pomiarze wartosc ta byla stala 850 i sie nie zmieniala. :roll:
Komentarz