Zamek zacina sie przy zamykaniu. jak dorobic pilot!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • akmiecik
    Classic
    • 2009
    • 14

    Zamek zacina sie przy zamykaniu. jak dorobic pilot!!

    olgiert,

    Nagraj i wrzuć jako mp3 :lol: . Nie żartuję.

    SDI walą mocno jak jest zimniej na zimnym silniku. Po rozgrzaniu Ci cichnie?
  • maruss84
    Classic
    • 2008
    • 27

    #2
    Zamek zacina sie przy zamykaniu. jak dorobic pilot!!

    witam problem jest taki jak otwieram occtavke kluczykiem bo nie mam pilota to zacina mi sie kluczyk znaczy nieprzekreca plynnie i po po przekreceniu zapłonu mryga mi kontrolka samochód z kluczykiem jest to immobilayzer??no i gasnie idrazu po odpaleniu. musze czasami wysiaść i zamknac i otworzyc jeszcze raz a czamiami wyjac kluczyk ze stacyjkii ponownie wlozyc.

    czy jest to immobilayzer???

    Komentarz

    • Romekm76
      Rider
      • 2008
      • 392
      • Opel

      #3
      dokladnie tak symbol samochodu z kluczykiem to symbol immo. cos gdzies czytalem na temat immo. wpisz moze w szukajke cos wyskoczy
      Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
      Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
      A mówiła mama -
      "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
      http://campaign.scania.com/v8/

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Wsiadanie i wysiadanie to nic nie da. Gdzies nie ma styku z immo na odbiorniku w aucie. Sprawdzales na drugim kluczyku, ale to nie powinno miec znaczenia.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • maruss84
          Classic
          • 2008
          • 27

          #5
          moze nie miec styku jak zacina sie bo przekrecam i jak wraca obrotm to niedam razy przekrecic za jednym razem az szyby mi sie otwieraja. lekko porzuszam kluczykiem góra dol boki i idize. aha i jeszcze jedno puyanko chciałbym dorobic pilot to musze orginał kluczyk kupic ?? to chyba z 400 zł kosztuje tak mi kolo jakis mowil tam gdize klucze dorabiaja

          Komentarz

          • Tomek_dx
            Rider
            • 2008
            • 398

            #6
            Nie musisz kupowac oryginału w ASO za 400 PLN. Ostatnio przerabialem temat. Kup oryginał na allegro koszt ok 140 pln. Ja kupowałem od tego gościa: http://moto.allegro.pl/item442476144...rzyciskow.html polecam na emblemacie skody sa jeszcze folijki i potem wystarczy komputer z VAG'iem i adaptacja immobilizera (trwa to 30 sekund) i po pierwszym razie jest proste jak drut a ASO bierze za taka usługe 100 pln!!!. Nie daj się naciągnąć. Za stówę to juz lepiej kupić kabelek do VAG'a i ściągnąć soft z netu i juz wszystkim znajomym możesz robić usługi ale za browara

            Instrukcję wklejam poniżej. Wersja in eng jest bardzo przejrzysta:

            "PROCEDURA ADAPTACJI KLUCZYKÓW DLA SAMOCHODU VW

            Każdy nowy kluczyk służący do zapalania samochodu posiadającego immobilizer musi przejść procedurę adaptacji, czyli zarejestrowania w sterowniku immobilizera. Również w przypadku wymiany sterownika immobilizera niezbędnym jest przeprowadzenie tej procedury dla wszystkich kluczyków.

            Procedura adaptacji kluczyków:
            wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon,
            w programie wybieramy opcję [Immobilizer],
            jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],
            następnie z opcji wybieramy [Logowanie],
            jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr, które znajdują się na blaszce dołączonej do kluczyków. Jeśli te 4 cyfry nie są dostępne można posłużyć się numerem identyfikacyjnym sterownika (u dołu ekranu programu DeltaScan) i za jego pomocą wpisać brakujące 4 cyfry potrzebne do procedury logowania.
            po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje],
            podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału},
            w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik,
            chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż 8 ), którymi będziemy mogli uruchomić samochód,
            sprawdzamy poprawność wpisanej wartości przez wciśnięcie przycisku {Test wartości},
            jeśli po przeprowadzeniu testu, w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się nowa wartość, oznacza to, że wartość jest poprawna i można ją na stałe zapisać w pamięci sterownika - przycisk {Zapis wartości},
            po zapisaniu nowej wartości w pamięci sterownika, kluczyk który znajduje się w stacyjce został już zarejestrowany w sterowniku,
            następnie należy wyłączyć zapłon i zmienić kluczyk na następny, który ma być zarejestrowany w sterowniku,
            kluczyk można wymienić na następny dopiero wtedy gdy lampka kontrolna immobilizera zgaśnie,
            należy umieścić po kolei wszystkie kluczyki, które mają być zarejestrowane w sterowniku. Jest na to przewidziany czas 30 s. liczony tylko wtedy gdy jest włączony zapłon.
            Przyciskiem {Wyjdź} kończymy komunikację ze sterownikiem.
            Uwagi.
            procedura adaptacji kluczyków może być automatycznie przerwana gdy:
            przekroczony zostanie czas 30 s.
            zostanie osiągnięta ilość kluczyków wprowadzona w kanale 21 adaptacji,
            do stacyjki zostanie włożony ten sam kluczyk dwukrotnie,
            na zakończenie procedury adaptacji kluczyków należy sprawdzić, czy w pamięci sterownika nie zostały zarejestrowane kody błędów - opcja [Odczyt kodów błędów]."

            Procedure for matching keys to vehicles with Immobilizer in the Instrument Cluster:
            (includes many 1999+ Golf/GTI/Jetta/New Beetle/Passat, also Audi)
            1. [Select]
            [17 - Instruments]
            [Login - 11]
            Enter zero followed by the 4-digit SKC.
            For example, if your SKC is 1234, enter 01234.
            [Do It!]

            2. [Adaptation - 10]
            Enter 21 in "Channel Number"
            [Read]
            The "Stored Value" is the number of keys currently matched.
            Enter "new value" of 0
            [Test]
            [Save]
            This clears out the old key-matchings.
            Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys
            [Test]
            [Save]

            3. [Done, Go Back]
            [Close Controller, Go Back - 06]
            Switch ignition off and remove key

            4. Insert next key to ignition and switch ignition on again
            The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out
            Switch ignition off and remove key

            Na koniec jeszcze adaptacja pilota (też jest opisana na forum) ja osobiscie przełozyłem płytkę ze starego rozwalonego kluczyka bo była w bardzo dobrym stanie a i tak wymieniałem baterię.
            Tomek

            Komentarz

            Pracuję...