Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mam problem - max 120 km/hm - blondynka ma problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam problem - max 120 km/hm - blondynka ma problem

    pozdrowienia dla spotkanego na Konopnickiej w korku ok godz 17 czarna o2 kombi
    jechałem służbowym dlatego nie trąbiłem

  • #2
    Mam problem - max 120 km/hm - blondynka ma problem

    Witam,
    Kupilam octavie z 2002 roky 1.9 TDI, jezdzil dobrze.
    Jak zatankowalalam troche rozlalam olej kolo korka i w klapie automatycznego otwarcia wlewu paliwa wiec wytarlam naokolo korka, i pod korkiem jest wglebienie i mam wrazenie ze we wglebieniu byl jakis dzyndzelek ktory wcisnelam (ze to nie byl nadmiar ropy ale cos trwalego). Czy może coś jużpopsułam...
    Czy może tak włączyłam jakiś ogranicznik prędkości bo od tamtego czasu gdzies moja octavia jezdzi tylko 120 km / h i nic wiecej.

    Pomozcie mi... Ja sie nie znam na autach... Prosze...

    Komentarz


    • #3
      Re: Mam problem - max 120 km/hm - blondynka ma problem

      Zamieszczone przez Karolina
      Czy może tak włączyłam jakiś ogranicznik prędkości bo od tamtego czasu gdzies moja octavia jezdzi tylko 120 km / h i nic wiecej.
      z pewnością tak, ale niech sie jeszcze wypowiedza "spece" :lol:
      ~~ pozdrawiam ~~
      JaceK
      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
      Black eleganzze in combi
      President Johnny II ASC+ President MaryLand...


      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

      Komentarz


      • #4
        Karolina, pierwsze pytanie to czy na pewno zalałaś ropę a nie benzynę ( ile było w baku przed tankowaniem i ile dolałaś )? Dalej czy świeci jakaś lampka na wskaźnikach ( np. w kształcie silnika ), bo to co opisujesz ( max 120 km/h ) to typowe objawy tzw. "notlauf"-u ( silnik przechodzi w tryb awaryjny ); powodem jest najczęściej turbina ( np. zapieczone kierownice ) lub jej osprzęt...
        Pytanie jaki masz silnik ( chodzi o 3 literowe oznaczenie a nie pojemność 1,9 TDI ), albo chociaż jakiej mocy ( powinno być info w dowodzie rej. ).

        No i podstawowa sprawa od kiedy masz ten samochód ( tzn. ile czasu "jeżdził dobrze" ) ?
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz


        • #5
          Aż taka blondynka nie jestem, wlałam disla. A co to jest to wgłębienie pod korkiem paliwa. samochod 110 KM z 2002 roku innych oznaczen w dowodzie rejestracyjnym nie mam. Aha do 120 samochod ma moc i jest ok. tylko potem obroty sa niskie bo nie wysokie ale nie pojedzie szybciej.

          Komentarz


          • #6
            Na pewno nie ma tam żadnego ogranicznika prędkości, więc tym nie zawracaj sobie głowy.
            Po prostu to moze byc jedynie zbieg okoliczności.

            To co wcisnełaś (sądząc z opisu), to odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ono się zawsze dociska jak wkręcisz korek. Ewentualnie można sobie samemu naciskac w trakcie tankowania, żeby zmiescic więcej paliwa.

            Jesli auto nie jedzie, to znaczy, ze jest jakiś problem, który musisz zdiagnozować, bo tak to będzie lekka zgadywanka.
            TDI 205PS

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Karolina
              Aż taka blondynka nie jestem, wlałam disla. A co to jest to wgłębienie pod korkiem paliwa. samochod 110 KM z 2002 roku innych oznaczen w dowodzie rejestracyjnym nie mam. Aha do 120 samochod ma moc i jest ok. tylko potem obroty sa niskie bo nie wysokie ale nie pojedzie szybciej.
              - Karolinka moze ktos z troski o Ciebie ogranicznik Ci załozył.......a tak na poważnie to masz priwa
              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

              Komentarz


              • #8
                a ja stawiam na zapieczone kierownice

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez wojtass
                  a ja stawiam na zapieczone kierownice
                  moze sie uda wieczorkiem Vagiem sprawdzic....
                  Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez kowal 2002
                    Dalej czy świeci jakaś lampka na wskaźnikach ( np. w kształcie silnika ), bo to co opisujesz ( max 120 km/h ) to typowe objawy tzw. "notlauf"-u
                    przy notlaufie moze nic sie nie swiecic :P
                    President Johnny II + President Florida/ ML-145
                    O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                    OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez 2pac
                      Zamieszczone przez kowal 2002
                      Dalej czy świeci jakaś lampka na wskaźnikach ( np. w kształcie silnika ), bo to co opisujesz ( max 120 km/h ) to typowe objawy tzw. "notlauf"-u
                      przy notlaufie moze nic sie nie swiecic :P
                      Ale Vag prawde powie......
                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                      Komentarz


                      • #12
                        Wielkie dzieki chlopaki, ale na razie oddalam auto bratu ma gdzies pojechac i to ustalic. To chyba to co piszecie bo zrobilam test jak mi doradzil mechanik przez telefon:
                        Jak mi sie stalo cos tagiego, zatrzymalam autko i spowrotem ruszylam zmieniajac biegi przy 2000 obrotow i wtedy pojechal ponad 130,moze rewelacyjnie nie przyspieszal ale zawsze i niestetymusialam hamowac.... ehhh... nie sprawdzilam ilebym jescze wyciagnela...
                        Mamnadzieje, ze to nie turbina bo w aso powiedzieli ze jak turbina padla to koszt ze 2000 a jak padl steronik to 200 - 300 zeta.

                        a jak sprawdzic jaki mam silnik, to znaczy te 3 litery??? jest to gdzies zapisane??? przy nr silnika mam AHF ale... chyba nie to

                        i kolejny mam problem:
                        po ilu mam wymienic rozrzad zgodnie z przepisami

                        w ksiazce serwisowej jest napisane:
                        - wymiana paskarozrzadu i rolki napinajacej (silnik wysokoprezny ATD) co 90 000 km
                        - wymiana paska rozrzadu i rolki napinajacej (silniki wysokoprezne oprocz ATD) co 120 000 km

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Karolina
                          obroty sa niskie bo nie wysokie
                          a to taki fajny kawalek - a to wglebienie to chyba chodzi o odplyw do nadkola

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Karolina
                            ...
                            a jak sprawdzic jaki mam silnik, to znaczy te 3 litery??? jest to gdzies zapisane??? przy nr silnika mam AHF ale... chyba nie to
                            ...
                            To właśnie to, masz silnik AHF i taki ustaw sobie w profilu...
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Karolina
                              przy nr silnika mam AHF ale... chyba nie to
                              to jest właśnie to 8)

                              Zamieszczone przez Karolina
                              po ilu mam wymienic rozrzad zgodnie z przepisami
                              AHF - co 90 kkm
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz


                              • #16
                                Nexus6, dosłownie o sekundy :wink:
                                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                Komentarz


                                • #17
                                  no to wyjde na blondynke, a skoro pisze ze po 90 tylko atd to czemu z ahf tez? to chodzi o to ze silniki td ktore maja pierwsza litere na a???

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Karolina, Bo niestety tłumacz był nieco nierozgarnięty istnieje kilka wersji (przebiegu przy którym ma być zrobiona wymiana) pomimo, że czasami auta mają te same silniki. Więc przyjmuje sie zasadę że 1.9TDI obojętnie jakie oznaczenie co 90tyś.
                                    O ortografie dba FF.
                                    Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                    http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                    Skoda Octavia & Audi A6

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Dokładnie
                                      0 mandatów za prędkość

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X