Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Brak mocy podczas przyspieszania??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Brak mocy podczas przyspieszania??

    Właśnie dlatego napisałem o dodatkowym pomyśle tzn o tym aby e-sklepie tej firmy była koszulka klubowa aby żadna prywatna osoba nie musiała się tym zajmować oraz aby była nieograniczona ilość <ile się zamówi tyle będzie> itd.
    OK Maru 123 nie czuje się zgaszony rozumiem doskonale .... i POZDRAWIAM

  • #2
    [O1] Brak mocy podczas przyspieszania??

    Witam.


    Przerabiam już ten temat dosyć długo i dalej nie umie znaleźć rozwiązania. Mianowicie, podczas przyspieszania i wkręcaniu silnika na obroty występuje dziura( albo inaczej robi się kompletny muł ) na 2 biegu w granicach 2 tys. - 2,7 tys obrotów. Dopiero po przekroczeniu tej granicy powoli wraca do normy, ale jeszcze trochę szarpie na 3 biegu, tak jak by nie dostawał paliwa lub by go coś dusiło.

    Jeździłem do mechaników, którzy podłączali go pod komputer, ale tam był tylko błąd z sondy lambda, która wymieniłem na nowa identyczna jaka była wcześniej z Boscha.
    Mówią, że niby nowa sonda musi się przepalić itp, a le już trochę długo się przepala bo mam ja 2 tydzień założoną. Gdy podłączyłem auto do VAG'a nic nie wykazało, a problem tej dziury nadal pozostaje nierozwiązany i już nie wiem co mam z tym zrobić lacze lacze lacze :zastrzelic


    Może ktoś miał z tym wcześniej problem i zna rozwiązanie tej zagadki :?: będę wdzięczny za jakieś wskazówki.


    To jest silnik 1.8 20V AGN i ma przejechane 120tys. km udokumentowane.
    Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
    Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

    Komentarz


    • #3
      miałem podobnie w Tdi, ciągnął jak szalony ale od 3000obr.
      Trochę to zaniedbałem i turbina do wymiany. Mieszek przy turbinie był lekko dziurawy, więc chyba to on źle sterował kierownicami.
      Nie wiem czy w 1,8 jest mieszek i kierownice, ale może coś podpowiem
      TDI ASV 140KM 300Nm

      Komentarz


      • #4
        to jest 1.8 ale bez turbiny ma 125 koni i oznaczenie AGN, ale teraz chodzi tak jak polowa by była zdęchnieta :evil:
        Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
        Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

        Komentarz


        • #5
          no to ja nie pomogę, a może przepływka do sprawdzenia
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz


          • #6
            jak sie to inaczej sprawdza skoro nie ma bledu na kompie??
            Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
            Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

            Komentarz


            • #7
              przepływkę sprawdza się Vagiem podczas jazdy, kanał chyba 3. wartość mierzona powinna być zbliżona do zadanej, jeśli jest poniżej to przepływka do wymiany
              poprawcie mnie jeśli się mylę
              TDI ASV 140KM 300Nm

              Komentarz


              • #8
                No i działa już dobrze :twisted: Przepływomierz jest dobry, porostu samo jakoś się naprawiło gdy przegoniłem trochę szkodnika na A4 i teraz jest OK, chyba komputer dostosował się do nowej sondy tylko trochę długo mu to zajmowało. :hura
                Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
                Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X