Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Octavia 1.6 Obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda Octavia 1.6 Obroty

    Takie jest właśnie wykształcenie tych "bardzo mądrych" amerykanów( zapatrzeni w siebie, uznający się za najmądrzejszych i mieszkających w najwspaniajlszym miejscu na ziemi). Dla nich europa to jeden kraj - tośmy sobie wybrali sojusznika?!!!!
    Kiedyś sprzedali Nas - Stalinowi, a wczoraj też pokazali że mają Nas głęboko w ......

  • #2
    Skoda Octavia 1.6 Obroty


    Mam pewien problem z moim autem i mam pytanie, o diagnozę na podstawie mojego opisu//

    Skoda Octavia 1,6 benzyna. Utrzymujące sie wysokie obroty (2000 - 2500). Vag Com niczego nie pokazuje. Obroty sie utrzymuja minutę lub dwie i spadają. Nie ma reguły kiedy (czy przy zimnym czy przy gorącym. Napewno jeśli manipuluje sie pedałem gazu (np. ruszasz z jedynki, przed wbiciem na dwójke) Przy cieplym i zimnym silniku.

    Wymieniłem przepustnice na nową. problem jakby ustał przez chwilę i powrócił. Pedał gazu odbija prawidłowo.
    Po ściągnięciu filtra, widac przepustnicę, po lewej stronie znajduje sie czarna kostka (ta która łączy się potem z silnikiem krokowym). Wchodzi do niej wiązka kabli zakończona kostką (chyba z 6 bolcami). Zakładając że nie widac niczego złego na stykach...

    Sytuacja. Przy rozgrzanym silniku stojąc na postoju - obroty są rzędu 1500- 2000. Po wyciągnięciu tej kostki - obroty spadaja do 500-800. Podłączasz - obroty wzrastają do 2000, odłączasz spadają. Jeżdzilem 2 dni przy odłączonej kostce - działało wszytko bez problemu (oprócz oczywiście obrotów za małych).

    Moja diagnoza: Albo silnik krokowy zepsuty albo kabel (wiązka) podaje nieprawdziwy sygnał (i auto zachowuje sie jakby było cały czas na ssaniu). Albo (sonda lambda, czujnik temperatury silnika?)

    Czy ktos ma jakis schemat gdzie znajduje sie czujnik temperatury silnika? Jak sprawdzić czy jest on uszkodzony?
    Proszę o pomoc?
    Załączone pliki
    Przemek

    Komentarz


    • #3
      Czujnik temperatury jest w obudowie termostatu, pod aparatem zapłonowym po prawej stronie.
      Nie jest drogi ok.30 zł oryginał i profilaktycznie można go wymienić.

      Czy po wymianie była robiona adaptacja przepustnicy?
      Może i sonda lambda kończy powoli swój żywot, trzeba sprawdzić

      Zamieszczone przez kmiec80
      Sytuacja. Przy rozgrzanym silniku stojąc na postoju - obroty są rzędu 1500- 2000. Po wyciągnięciu tej kostki - obroty spadaja do 500-800. Podłączasz - obroty wzrastają do 2000, odłączasz spadają. Jeżdzilem 2 dni przy odłączonej kostce - działało wszytko bez problemu (oprócz oczywiście obrotów za małych).
      Oryginał czy chiński zamiennik.

      Ja stawiam na przepustnice, musi być błąd nastawnika przepustnicy...
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X