moim zdaniem wymieniamy to co uszkodzone .... mozesz zerknac na poduszki stabilizatora, tuleje w wahaczach i tuleje w tylnej belce
a przy amortyzatorach warto sprezyny wymienic tez bo juz napewno troszke siadły
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
u mnie po 117 kkm (00 r.) na przyrządach był wynik 65-68% sprawności !!! a auto bujało się jak łajba na fali (inne elementy zawieszenia sprawne). Wymieniłem amortyzatory na KAYABA Excel G i ... nie to auto. Sprężyn nie wymieniałem.
Zawieszenie przyjemnie sztywne i dobrze się jeździ, 8)
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Endryu i Koja86 tak jak kolega napisał amorki już wymienione :idea:
Szkoda że jak miałeś już auto rozgrzebane to nie wymieniłeś od razu sprężyn bo przy tym przebiegu oczywiście nie muszą ale mogą być w kiepskim stanie a koszt niewielki.
Jeśli chodzi o resztę to standardowo końcówki drążków kier., wachaczy, stabilizatora, silentblock-i. Dobry mechanik wyczaji co trzeba wymienić bo jak nie ma niepokojących objawów to na siłe też nie ma co wymieniać no chyba że od nowości nic nie było robione ale w to nie wierzę.
Komentarz