Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Zdjecie klem usunelo problem ze spadkiem mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Zdjecie klem usunelo problem ze spadkiem mocy

    dla tego wystarczy link do strony a nie litania na pół monitora.
    a po drugie założyłem ten wątek jako pytanie a nie jako pretensje. :P
    a ci co są na forum wiedzą o co biega i raczej nie potrzebny jest im podwieszony wątek na każdej stronie.

    ps. jestem wyluzowany a pifka jak najbardziej się napiję ale w domu :diabelski_usmiech

  • #2
    [O1] Zdjecie klem usunelo problem ze spadkiem mocy

    Witam

    Mialem problemy ze spadkiem mocy itd. Przeczytalem kilka postow i bogatszy o ta wiedze stwierdzilem ze mozna wymienic praktyczne wzystko, n75, przeplywke i inne pierdoly jakie tam jeszcze sa a i tak problem moze pozostac. Zdziwilem sie strasznie bo z czystej ciekawosci tylko zdjalem klemy z akumulatora. Zalozylem i auto smiga jak smigalo. Moge tylko powiedziec ze to juz 2 lub 3 taka sytuacja kiedy po sciagnieciu klem problem znika.
    Tylko nasuwa sie jedno pytanie...jaka jest tego przyczyna...
    Przy mocniejszym wcisnieciu gazu pojawia sie dosyc duzo szarego smogu, wie ktos jaka moze byc tego przyczyna? Do koncowek nie zagladalem od jakis 100kkm...moze to koncowki, ustawienie zaplonu?
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Mierzej
      Przeczytalem kilka postow i bogatszy o ta wiedze stwierdzilem ze mozna wymienic praktyczne wzystko, n75, przeplywke i inne pierdoly jakie tam jeszcze sa a i tak problem moze pozostac.
      Nie wiem co czytałeś , bo odpowiednia diagnoza powinna wyjaśnić problem.

      Co do usuwania błędów stary trick handlarzy , aczkolwiek w nowych autach nie jest już tak słodko. Po prostu resetuje się komputer ale nastawy powinny zostać takie jakie były.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        Mierzej, a może kwestia turbiny i zapieczonych łopatek? co prawda dieslem nie jeżdże więc to tylko taka mała podpowiedź
        RENT COMPLEX

        DACAR.team

        Komentarz


        • #5
          Witam,

          Jak slusznie zauwazyl kolega wczesniej diagnoza komputerem da odpowiedz co tam sie wogole dzieje - w piatek podjade i podepniemy to okaze sie co w trawie piszczy Poki co auto jedzie normalnie wiec ciesze sie i mam nadzieje ze to nic powaznego. Dam znac co wyszlo z diagnozy.
          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Podjedź do tune-up albo tuchołki i bedziesz wiedzieć
            Pozdrawiam Bartek.

            Current: Honda Civic
            Ex: O1

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Mierzej
              Poki co auto jedzie normalnie wiec ciesze sie i mam nadzieje ze to nic powaznego
              To już obstawiam ,że na 80 % to są zapieczone kierownice
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz


              • #8
                Chyba nie kierownice, AGR chyba nie ma kierownic Jak w piatek zrobie diagnoze to w sobote puszcze posta co wyszlo.
                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Ziomal
                  To już obstawiam ,że na 80 % to są zapieczone kierownice
                  Ziomuś no coś ty,AGR i kierownice :?
                  Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
                  Skoda Octavia Combi 2001 AGR
                  Skoda Superb 2004 AWX
                  Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez jelinskiartur
                    Ziomuś no coś ty,AGR i kierownice
                    Dzizas , nie spojrzałem nawet ops:

                    Trochę dziwne te objawy w takim razie.
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz


                    • #11
                      Po tescie VAG

                      Witam.

                      Jestem po testach z podpietym kompem...okazalo sie ze przeplywke mialem od innego modelu (taka zdiagnoze postawil kolega robiacy analize i powiedzial ze prawdopodobnie jest z modelu ASV) - po wymienie przeplywomierza problem zniknal - ciagnie rowno do odciecia. Mam wrazenie ze auto jakby troche zwolnilo ale to moze tylko wrazenie...

                      Wiec mam teraz przeplywke ktora jest troche zabrudzona, czy mozna ja jakos czyscic, jest jakis preparat czy cus? Jezeli tak to przeczyscilbym ja i za jakies marne klika groszy komus potrzebujacemu odstapil - moze sie jeszcze nada, jak pisalem wczesniej - przeplywka od ASV.
                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Mierzej
                        ciagnie rowno do odciecia
                        Diesel nie ma odcięcia :twisted:
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Mierzej
                          Wiec mam teraz przeplywke ktora jest troche zabrudzona, czy mozna ja jakos czyscic, jest jakis preparat czy cus?
                          Nie wiem jak wygląda przepływka w dieslu,ale myślę że podobnie jak w benzynie. :roll: Jeśli tak to wystarczy mały pędzelek, trochę spirytusu i dużo ostrożności.Wystarczy rozkręcić ,delikatnie oczyścić pędzelkiem z dużą ilością spirytusu i po sprawie.
                          Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
                          Skoda Octavia Combi 2001 AGR
                          Skoda Superb 2004 AWX
                          Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

                          Komentarz


                          • #14
                            Diesel nie ma odcięcia

                            Sie czepiasz...wszyscy zrozumieli i o to chyba chodzi...
                            Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • #15
                              Jakis czas temu te tu pisalem o moim, podobnym przypadku.
                              Skoda traci moc 1-2 razy w tygodniu, ale wystarczy tylko wylaczyc silnik i wlaczyc go ponownie i wszystko jest ok,

                              Bylem w serwisie Skody, podlaczali ja, testowali, czyscili - podobno, sprawdzali przeplywomierz, komputer - o dziwo - nie pokazywal zadnych bledow!
                              Podpowiedzialem Wasze sugestie i KICHA,

                              po wyjezdzie z salonu zrobilem 300km i znowu moc w skodzie ZDECHLA

                              serwis zaprosil mnie do siebie jeszcze raz...

                              Komentarz


                              • #16
                                kamillis, prawdopodopodobnie masz zacinające się kierownice lub mieszek do wymiany. Skoro Ci przemaglowali na kompie w aso to N75 wykluczam bo "chyba" by to zauważyli. Poczytaj tematy notlauf, zapieczone kierownice, mieszek i porównaj objawy. Jak coś to moge Ci wskazać gdzie ja czyściłem swoją turbawe. Od tamtej pory :szeroki_usmiech

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dzieki - podpowiem panom serwisantom,
                                  ciekawe, czy beda chcieli mnie sluchac...

                                  gdzie to naprawiales cysterniarzu?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    kamillis, poszło PW

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      cd mojego problemu ;|

                                      Forum - Octavia Club Polska

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X