[O1] FALUJACE OBROTY+Gasniecie Silnika 1.6 benzyna

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukaszk8807
    Classic
    • 2010
    • 12

    [O1] FALUJACE OBROTY+Gasniecie Silnika 1.6 benzyna

    wszyscy na gotowca czekaja? :P

    Zamieszczone przez bobas
    bo są airbagi w fotelu itd
    po odlaczeniu aku nic sie nie stanie. wieksze prawdopodobienstwo ze wystrzela w trakcie jazdy.

    pozdr
  • Marcel
    Classic
    • 2008
    • 4

    #2
    [O1] FALUJACE OBROTY+Gasniecie Silnika 1.6 benzyna

    Koledzy pomóżcie !!!
    Problem dotyczy Octavii z 98r 1.6 55KW benzyna o przebiegu 55.000km
    A mianowicie po rozgrzaniu sie i uzyskaniu normalnej temperatury silnik zaczyna falować a nawet gaśnie.Byłem w serwisie Octavii i tam wymieniono: Aparat Zapłonowy,Świece,Sonde Lambda,Przepustnice,po podłączeniu pod komputer nie stwierdzono błędów,a silnik dalej faluje i od czasu do czasu gaśnie.
    Proszę wszystkich znawców tematu o opinie w tej sprawie.

    Komentarz

    • zurcio
      RS
      • 2008
      • 2046

      #3
      Marcel,




      tutaj 1.8T ale możesz poczytać
      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz

      • huwe
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2005
        • 976

        #4
        Re: FALUJACE OBROTY+Gasniecie Silnika 1.6 benzyna

        Zamieszczone przez Marcel
        Koledzy pomóżcie !!!
        .Byłem w serwisie Octavii i tam wymieniono: Aparat Zapłonowy,Świece,Sonde Lambda,Przepustnice,po podłączeniu pod komputer nie stwierdzono błędów,a silnik dalej faluje i od czasu do czasu gaśnie.
        Proszę wszystkich znawców tematu o opinie w tej sprawie.
        czyli wywaliłeś furę piniędzy na nieudacznika, który usuwa usterki drogą aliminacji.
        porzadne czyszczenie przepustnicy z, potem jej ponowna adaptacja VAG-iem, i powinno pomóc.
        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

        Komentarz

        • Agamek12
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 9935
          • Ford

          #5
          100% przepustnica. Miałlem identyczne objawy jak Twoje, ale po przeczytaniu kilku tematów na forum wywnioskowałem, że to rzeczona przepustnica. Po czyszczeniu (50zł) wszystko zaczęło pracować jak należy.
          Swoją drogą to szkoda paru setek, które niepotrzebnie wydałeś...
          Adam... Używam:
          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
          Passek: B6 175KM/366Nm

          Komentarz

          • Janinho
            Rider
            S_OCP Member
            • 2008
            • 390
            • Octavia II (1Z3)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            ale kolega napisał, że przepustnice też mu wymienili ...
            >>>Moja Octavka<<<

            Komentarz

            • Marcel
              Classic
              • 2008
              • 4

              #7
              Przepustnica była wymieniona i nie było rezultatu ,wiec pojechałem dodatkowo do warsztatu i elektryk podpiął swoja i było to samo,Sprobuję jeszcze ja przeczyścić może coś to pomoże.

              Komentarz

              • Gunship
                Classic
                • 2008
                • 18

                #8
                Miałem identyczny problem z moim poprzednim samochodem - VW Vento.
                W trakcie powrotu do Łodzi tuż za Lublinem zaczęły szwankować mi obroty. Dosłownie pływały pomiędzy 800 obrotów a 1500. Co jakiś czas spadały do 0 i silnik gasł. Po karkołomnym powrocie do domu udałem się do mechanika który zdiagnozował problemy z silnikiem krokowym przepustnicy. Środkiem doraźnym było wykąpanie silniczka w benzynie. Pomogło na jakiś czas lecz nie na długo - konieczna była wymiana.
                Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
                www.lodz-eksploracja.org

                Komentarz

                • thommeck
                  Drive
                  • 2008
                  • 49

                  #9
                  Mialem ostatnio podobny problem w podobnym silniku (AEE). Znajomy przyjechal z tymi samymi objawami. Wymienilismy caly uklad zaplonowy i troszke sie poprawilo, ale tylko na chwile. Cos nas podkusilo zeby zajrzec do zbiorniczka wyrownawczego i co? Olej:-) Jesli jest taka możliwość sprawdz olej i plyn, może być walnięta uszczelka pod głowicą. Ten znajomy mial wymieniana miesiac wczesniej - mechanik cos spartolil.

                  Komentarz

                  • Marcel
                    Classic
                    • 2008
                    • 4

                    #10
                    Panowie kupiłem nowa przepustnice Duńskiej firmy i nadal jest to samo,czyli znowu utopione pare stówek.

                    Komentarz

                    • Maru 123
                      RS
                      • 2008
                      • 4660

                      #11
                      Marcel, a byłeś u gaziarzy? sprawdzali instalację może to od tego?
                      1.8T AGU L&K

                      2.0TDI BKD ELEGANCE

                      TOYOTA LAND CRUISER J95

                      Komentarz

                      • Janinho
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2008
                        • 390
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Gunship
                        zdiagnozował problemy z silnikiem krokowym przepustnicy
                        tutaj silnik krokowy jest razem z przepustnicą więc jak kolega wymienił przepustnice to i silnik krokowy powinien być nowy no chyba że się mylę

                        Zamieszczone przez Marcel
                        kupiłem nowa przepustnice Duńskiej firmy i nadal jest to samo
                        to powinno rozwiązać problem. zrób adaptacje przepustnicy bo może tego nie zrobiłeś i już tylko to jest powodem falowania.

                        BTW: ile dałeś za przepustnice i gdzie kupowałeś ?
                        >>>Moja Octavka<<<

                        Komentarz

                        • Angel
                          Rider
                          • 2008
                          • 503
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Janinho
                          BTW: ile dałeś za przepustnice i gdzie kupowałeś ?
                          Mam fele 1.6 z AEE i zmienialem przepustnice. Nowa orginal kosztuje 1080 pln a ja zaplacilem 380 w Brzegu za nia u znajomego ktory ma hurtownie czesci. Po tym zabiegu czyli wymiany klopoty z falowaniem ustaly i nie bylem na wgraniu nastawow na przepustnice. Przejechalem juz 10000 km i spalanie srednio 7.4l/100km
                          Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                          Komentarz

                          • Janinho
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2008
                            • 390
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez Angel
                            Nowa orginal kosztuje 1080 pln
                            też właśnie mnie ostatnio straszyli że ponad 1000zł kosztuje :/

                            Zamieszczone przez Angel
                            a ja zaplacilem 380
                            też oryginał ?


                            i czy faktycznie silnik krokowy jest razem z przepustnicą ?
                            >>>Moja Octavka<<<

                            Komentarz

                            • Sebastian_M26
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1823
                              • Superb II (3T4)

                              #15
                              Zamieszczone przez Janinho
                              faktycznie silnik krokowy jest razem z przepustnicą ?
                              Jest to całość a ten silniczek znajduje się pod plastykowa obudową z boku.

                              Może warto pomysleć nad przepustnicą Siemens VDO, czyli to co jest w oryginalnym pudełku VW: 408-237-130-004Z
                              W Intercars cena detaliczna to 736 zł brutto minus rabat dla sklepu/warsztatu.
                              Reszta to chińszczyzna która może być importowana do Polski przez
                              firmy duńskie,niemieckie,ruskie itd,itp...
                              Seria 188KM/270Nm na 95RON

                              Komentarz

                              • Matis68
                                Ambiente
                                • 2006
                                • 195

                                #16
                                Dzisiaj byłem u mechanika na ul. Prandoty - czyszczenie tym płynem do przepustnic wyszło 20 zł, po wykasowaniu błędów VAG -iem chodzi super . A nowa VDO u Wadowskiego około 600 zł. VIKA ( czeski zamiennik) około 250 - 350 zł.
                                http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                                Komentarz

                                • Janinho
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2008
                                  • 390
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                  #17
                                  Matis68, a miałeś może tak, że przy zimnym silniku oraz na niskich obrotach autu brakuje mocy ? albo występuje szarpanie przy przyśpieszaniu?
                                  >>>Moja Octavka<<<

                                  Komentarz

                                  • Matis68
                                    Ambiente
                                    • 2006
                                    • 195

                                    #18
                                    Szarpanie i falowanie obrotów na zimnym silniku miałem ..poza tym nie mogłem ustawić wolnych obrotów. I na gazie i na benzynie miałem 400obr/min i auto często gasło. To czyszczenie pomogło , ale bez VAGA nic by z tego nie było bo wykasowali mi nim błędy nastawnika.Z tym że zdaje sobie sprawę że niedługo i tak czeka mnie zakup przepustnicy, bo ta ma już ponad 250 000km. Cudów nie ma - widać :szeroki_usmiech w polityce.
                                    http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                                    Komentarz

                                    • Janinho
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2008
                                      • 390
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                      #19
                                      czyli w czasie jazdy/przyśpieszania wszystko było ok? bo u mnie na benzynie przy niskich obrotach brakuje mocy, auto ledwo przyśpiesza lub przyśpiesza szarpiąc
                                      >>>Moja Octavka<<<

                                      Komentarz

                                      • Matis68
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 195

                                        #20
                                        Ale to wina zapieczonych wtrysków.Jeśli masz instalacje I lub II generacji , to emulator symulował że podczas jazdy na gazie wtryski pracują. A tak nie jest - pracują " na sucho".Dlatego tak ważne jest od czasu do czasu przegonić zagazowane auto na etylinie.Jak nie pomoże to dodaj do benzyny płyn STP do czyszczenia wtrysków. Temat był poruszany na forum.
                                        http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                                        Komentarz

                                        • Janinho
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2008
                                          • 390
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Matis68
                                          Jeśli masz instalacje I lub II generacji
                                          ja już mam sekwencje przegonienie na benie nic nie daje


                                          jutro wlewam specyfik do czyszczenia wtrysków ...
                                          >>>Moja Octavka<<<

                                          Komentarz

                                          • huwe
                                            Elegance
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 976

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Matis68
                                            Jeśli masz instalacje I lub II generacji , to emulator symulował że podczas jazdy na gazie wtryski pracują. A tak nie jest - pracują " na sucho".
                                            nie wprowadzaj w błąd - nic nie pracuje na sucho. emulator ma za zadnie odciąć impuls sterujący otwarciem wtryskiwacza, ewentualnie jeszcze w niektórych układach wtryskowych zasymulować dla komputera obciążenie generowane przez wtryskiwacz. tyle i tylko tyle. wtryskiwacz nie pracuje na sucho. zapieka się przez to, że nie pracuje, lub pracuje bardzo rzadko.
                                            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                            Komentarz

                                            • Janinho
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2008
                                              • 390
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez huwe
                                              zapieka się przez to, że nie pracuje, lub pracuje bardzo rzadko.
                                              a jak sprawdzić czy faktycznie się zapiekł czy nie ?
                                              >>>Moja Octavka<<<

                                              Komentarz

                                              • huwe
                                                Elegance
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 976

                                                #24
                                                w domowych warunkach raczej ciężko. warsztat posiadający przyrząd do tego. w zasadzie w domu mozesz s[prawdzić, czy podaje paliwo, czy nie. ale to ciut za mało - to paliwo ma być podane w określonych parametrach - ciśnienie.
                                                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                                Komentarz

                                                • Matis68
                                                  Ambiente
                                                  • 2006
                                                  • 195

                                                  #25
                                                  [quote="Janinho"]
                                                  Zamieszczone przez huwe
                                                  zapieka się przez to, że nie pracuje, lub pracuje bardzo rzadko.
                                                  huwe - ja nie jestem jak Ty mechanikiem i pisze to co wiem z praktyki , a mam gaz w 3 -cim aucie. Może wysil się trochę i pomóż koledze , bo to że potrzebuje specjalisty to chyba on sam wie.
                                                  pozdrawiam.
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...