Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czerwona kontrolna oleju (octavia I 99 rok, diesel)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czerwona kontrolna oleju (octavia I 99 rok, diesel)

    szkoda A4 dolecisz do wschodniej obwodnicy GOP czyli1,na Warszawke i pozniej 94 na Olkusz ,Kraków!
    poszukuje......

  • #2
    Czerwona kontrolna oleju (octavia I 99 rok, diesel)

    Witam, zawsze gdy rano odpalam samochód zaczyna pipczeć czerwona kontrolka od oleju lub temperatury nie wiem jak sie to fachowo nazywa. Poźniej już w ciagu dnia nic. Nawet gdy stoi ponad 6 godzin. Mógł by mi ktoś wyjaśnić czy to normalne??

    Komentarz


    • #3
      Żadne miganie [glow=red:394f874c7c]czerwonych[/glow:394f874c7c] kontrolek nie jest ... normalne.
      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

      Komentarz


      • #4
        No właśnie.. Dlatego proszę o pomoc.. W książce pisze że może to być zbyt wysona temperatura silnika lub niski poziom płynu chłodzącego. Ale przecież tylko po nocy na zimnym tak jest a płynu jest powyżej połowy... Oczywiście w czasie odpalania samochód jest na równej powierzchni więc przechylenie nie wchodzi w gre

        Komentarz


        • #5
          No to albo oleju albo temp. Cos mi sie wydaje ze od wody, wiec poczytaj taki watek w ktorym pisze o tym. Wystarczy przeczyscic te dwie elektrody w zbiorniczku i mozna dolac swiezego plynu. Problem powinien juz sie nie pojawic.

          Z ciekawostek, nie dziala tez przez jakis czas wskaznik temp wody, dopiero po kilku minutach rusza szybko do przodu - tak bylo u mnie.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Jesien przyszla i elektryka rozne numery robi :wink:
            Sprawdz kabelki 8)
            miauuuuuuuuuuu!
            O1 SLX

            Komentarz


            • #7
              ja mysle ze za malo plynu bedzie po prostu

              tak OT Brt, jak O1 to nie silnik BJB

              Komentarz


              • #8
                Mam ten sam problem - poziom płynu zawsze musi być na maxa i wtedy jest ok. Chociaż jak nawet trochę spadnie to problem nie występuje za każdym razem, tzn co jakiś czas rano piknie kilka razy i za chwile kontrolka gaśnie. Narazie z tym jeżdżę, bo nic się nie dzieje :-). pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  nic innego jak wyczyścić dokładnie zbiornik płynu chłodzącego i dwie "sondy" ...
                  Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X