Dzisiaj gdy grzebałem pod maską zauważyłem, że to coś na zdjęciach poniżej jest całkowicie oderwane od tej grubej rury która idzie od przepływomierza, tzn musiało być to już wcześniej urwane i poprzedni właściciel przykleił to na butaprenie :evil: Co to jest i za co jest odpowiedzialne, bo teraz daje chyba lewe powietrze do silnika :?: Cy to może być przyczyna tego że przy gwałtownym wciśnięciu gazu jest dziura w mocy??? Na razie prowizorycznie to pokleiłem, żeby się jakoś kulało ale będę musiał w przyszłym tygodniu to wymienić. Może ktoś się orientuje ile taka cała rura od filtra powietrza do silnika może kosztować?? :?: :evil:
Ok. Tylko ten element jest całkowicie oderwany. Na zdjęciu tylko pozuje i udaje ze się trzyma. Czy to ma istotny wpływ na prace silnika jeśli jest w tym przypadku nie szczelne?
Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm
element ten powinień być szczelny. Końcówka węża gumowego powinna być zamocowana opaską zaciskową. W/g mnie nie ma to wpływu na pracę silnika. Wklej ten element na jakiś odpowiedni klej lub jakiś uszczelniacz (w sklepach motoryzacyjnych coś znajdziesz).
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Xan86, to miejsce musi być szczelne bo do układu dostaje się w sposób niekontrolowany powietrze za przepływką i będziesz miał zły skład paliwa do powietrza ( tego ostatniego będzie za dużo ) i ponadto paprochy się dostają co raczej silnikowi nie posłuży... :!:
albo porządnie wkleić na kleju epoksydowym albo wymienić rure.. :szeroki_usmiech
Komentarz