Witamy w gronie szkodnikow ;]
[O1] TDI AGR - ciezko pali
Zwiń
X
-
[O1] TDI AGR - ciezko pali
prosze panow, ostatnio moja skoda ciezko pali, tzn dobrze kreci ale nie lapie od razu tylko tak po kawalku. stopniowo w obroty wchodzi. akumulator jest nowy, swiece zarowe byly wymienione rok temu filtry tez. moze to byc pompa paliwa? moze przebieg dal juz o sobie znac? z tego co wiem to jest to oryginalna pompa a przebieg to 396 000km.
-
-
jest kilka możliwości. bez vaga to będziemy czarować. jak od początku to znaczy, że również 'na ciepło' słabo pali a to raczej wskazuje na złe ustawienie rozrządu. zacząłbym od vaga i sprawdzenia dynamicznego ustawienia rozrządu i błędów o ile są jakiekolwiek. potem dopiero czarne scenariusze ;-)
świec się nie wyciąga do sprawdzenia, odpinasz tylko kabel zasilający ściągając go (taki rodzaj 'fajki') i sprawdzasz prostą metodą podając + z aq na świeczkę - jak ostro iskrzy to powinno być ok - ale lepiej 'profesjonalnie' miernikiem opór sprawdzić bo iskierki nie powiedzą czy świeczka nie jest zwarta (chyba ~1600Ohm każda powinna mieć)
Komentarz
-
-
Kąt wtryskuwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Do poprawy program w komputerze
www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Kilka stówekZamieszczone przez ZiomalIle kosztuje taka zabawa ?Zamieszczone przez ZoltarDo poprawy program w komputerze
Warto zrobić od razu programwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Rozumiem , powiedz mi tylko jedno. Czemu tak się dzieje ? Auta wyjeżdżają z fabryki na ustalonej dawce rozruchowej a po jakimś czasie to się zmienia ? :roll:Zamieszczone przez ZoltarKilka stówek
Warto zrobić od razu programByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Osprzęt się zużywa, a dawka zostaje taka sama, i okazuje się z biegiem czasu za maławww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Miałem to samo, bujałem sie z tym problemem z pół roku, sprawdziłem wszystkie propozycje podawane na forum, ale zmiana programu i drobny wirus sprawiły że Octa pali na dotyk i niema znaczenia czy ciepła czy zimna.
Polecam zmiane dawki rozruchowej
a resztę można doczytać na innych postach:
kilka linków z opisanym problemem:
to tylko kilka postów w których uczestniczyłem , ale jest więcej (opcja "SZUKAJ" )
Powodzenia chudy
Komentarz
-
-
jesteś pewny że motor ATD bo wydaje mi się że w 2002 roku nie montowali jeszcze tego silnika :?:Zamieszczone przez OLMAPIrocznik '02 motor ATDNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Montowali montowaliZamieszczone przez dobrygrzeswawajesteś pewny że motor ATD bo wydaje mi się że w 2002 roku nie montowali jeszcze tego silnika :?:Zamieszczone przez OLMAPIrocznik '02 motor ATD
www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
Komentarz