Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pompa paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pompa paliwa

    Thundi, no dokładnie jak pisał mój przedmówca ten silniczek ma mieć 2,0-l-BiTDI, 132 kW (180 PS) a w podanym linku do artykułu piszą 2.0 TDI (190 KM, common rail)

    czyli nijak nie wychodzi 190 nawet korzystając z "zaawansowanych" kalkulatorów Kalkulator mocy - kW na KM, BHP

  • #2
    Pompa paliwa

    Witam wszystkich mam pytanie jak mogę sprawdzić pompę paliwa_ nie podaje paliwa zdjąłem dzisiaj wężyk od filtra paliwa zasilający pompę wtryskową (diesel)a tam susza rozrusznik kręci a paliwa ani śladu...proszę o pomoc.
    pozdrawiam Artur

    Komentarz


    • #3
      A filter kiedy wymieniany?Nie jest zapchany? Co do pompy dobry elektronik powinien Ci powiedzieć na podstawie Vaga w jakiej kondycji jest pompa o ile sie nie yle :roll:
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Tygrys01
        dzisiaj wężyk od filtra paliwa zasilający pompę wtryskową (diesel)
        oplulem monitor - a skad tam niby ma sie wziasc paliwo?????? w AHF nie ma pompy paliwa w baku

        Komentarz


        • #5
          Tak jak kolega marekzu pisze kręcenie rozrusznikiem kiedy przewod jest zdjety nie spowoduje ze nagle popłynie rzeka ropy Pytanie czy jak zdjąłeś ten przewod poleciało troche paliwa czy totalna susza?
          Elegance
          ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
          -------------------------------------------

          Komentarz


          • #6
            jak zdjąłem dekiel pod tylną kanapą to pompa jest może źle wpisałem model.
            pozdrawiam Artur

            Komentarz


            • #7
              to najpierw podaj co tam za silnik masz - bo szklanej kuli nie mam

              Komentarz


              • #8
                1,9 TDI 110km
                pozdrawiam Artur

                Komentarz


                • #9
                  jak 110 KM to nie ma pompy w baku i basta - oznaczenie silnika potrzebne jest

                  Komentarz


                  • #10
                    W profilu ma wpisane AHF, a paliwo nie poleci bo to pompa wtryskowa zaciaga wache. Takze, sposobem zdejmowania wezyka od filtra paliwa nie sprawdzisz czy pompa wtryskowa jest sprawna. Taki bajer stosuje sie w silnikach benzynowych do odpowietrzania ukladu paliwowego, w dieslu jest zupelnie inaczej.
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz


                    • #11
                      o.k narazie dzięki za pomoc

                      [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 22:18 ]
                      co to jest pod tylną kanapą wpuszczone w zbiornik dwa wężyki kostka i czarna duża zakrętka

                      [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 22:21 ]
                      w przezroczystym wężyku przy filtrze paliwa niema ani grama ropy a wachy pół zbiornika.

                      [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 22:26 ]
                      vag nie wskazał żadnego błędu
                      pozdrawiam Artur

                      Komentarz


                      • #12
                        no ktoredys ta ropa musi z zbiornika wedrowac do pompy wtryskowej i wraca przelew a kostak to czujnik poziomu - a co robiles ze nie ma ropy????????????

                        Komentarz


                        • #13
                          wróciłem z pracy rano a popołudniu już nie mogłem odpalić.

                          [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 23:56 ]
                          rozrusznik kręci a tu nic nawet nie zaskoczy.
                          pozdrawiam Artur

                          Komentarz


                          • #14
                            Tygrys01 tak jak kolega marekzu pisze w VP nie ma pompy w baku,
                            to co zobaczyles to obudowa smoka i czujnika poziomu paliwa z plywakiem.
                            Co do twojego problemu to sprawdz czy rozrzad jeszcze wisi, klape gaszaca czy jest otwarta, przekaznik 109, dobrze by bylo jak bys mial dostep do Vaga.
                            T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                            SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                            Zuzycie paliwa

                            Komentarz


                            • #15
                              No ale jak Ty robisz takie eksperymenty ze zdejmowaniem wezykow to zapowietrzysz pompe, rozladujesz akumulator a auto i tak nie zapali.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Dzisiaj odpaliła skodzinka uklad był zapowietrzony jak trochę postoi to ropa wraca do zbiornika zalałem filtr ropą i odpaliła od kopa.
                                pozdrawiam Artur

                                Komentarz


                                • #17
                                  No a tyle rabanu narobiłeś....
                                  Czyli sprawdzić nalezy szczelność połączeń!

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X