wymiana filtra powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mcytrus
    Classic
    • 2010
    • 29

    wymiana filtra powietrza

    Ja mogę powiedzieć że tak i nie. Na razie drugi rok śmigam moto i nie zamienił bym go na nic innego. Na razie jeżdżę WSK 125 (nie można tego nazwać pełnowartościowym motorem ale fajnie się nią jeździ i uwielbiam zapach spalin, wsk zostaje na zawsze ) a w wakacje lub po kupuje MZ.
    Jak zrobię prawko to kupie sobie jakąś 500 i myślę że mi na dobry początek starczy.
  • bergson
    Drive
    • 2008
    • 82

    #2
    wymiana filtra powietrza

    Witam.Czy przy wymianie filtra w moim tolku trzeba zwrocic uwage na cos szczególnego?tzn trzeba zdemontowc przepływke?pytanie moze banalne ale w tym aucie filtra powietrza jeszcze nie wymienialem.wiec nie wiem jak to sie robi.

    Komentarz

    • kristo
      Rider
      S_OCP Member
      • 2004
      • 266

      #3
      bergson, wystarczy odpiąć wtyczkę od przepływki i wymiana bezproblemowa..
      Pink Floyd fan.

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #4
        Zamieszczone przez bergson
        pytanie moze banalne ale w tym aucie filtra powietrza jeszcze nie wymienialem.wiec nie wiem jak to sie robi.
        Być może banalne tak jak wydawać by się mogła wymiana jednak nie jest to do końca tak kolorowo.
        Zachowanie czystości to podstawa. Musisz zwrócić szczególną uwagę aby w na obudowie filtra, dolnej jak i górnej części nie znalazły się jakiekolwiek drobiny piasku lub innych ciał stałych. Osobiście przed rozkręceniem obudowy dmucham sprężonym powietrzem na aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia, potem rozkręcam, wyjmuję filtr i znów idzie w ruch sprężone powietrze we wszystkie możliwe szczeliny. Po wszystkim nowy filtr i zamknięcie obudowy.
        Zdecydowałem się napisać o niby tak banalnej czynności ponieważ w wielu przypadkach ludzie dziwią się dlaczego turbina im gwiżdże, mają sowę lub jeszcze inne odgłosy. To jest właśnie wina bardzo małych ciał stałych które wykruszają łopatki wirnika. W rezultacie wirnik staje się nie wyważony co prowadzi do szybszego zgonu turbiny.
        Może zagalopowałem się za daleko ale niestety taka jest prawda
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        Pracuję...