[O1] zablokowany zamek drzwi od strony kierowcy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemo_82
    Classic
    • 2009
    • 18
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    [O1] zablokowany zamek drzwi od strony kierowcy

    Problem zaczął się u mnie po wymianie przepływomierza oryg. Bosch 037 906 461 C - uszkodzony przy próbie czyszczenia - na AUTLOG LM1036. Na starej przepływce silnik dostawał drgawek pomiędzy 2500 a 3500 rpm. Na AUTLOGu ciiiągnie słabiej ale równiutko do 4000. Powyżej tych obrotów silnik się kończy, daje się wkręcić i do czerwonego, ale to nie to. Wygląda to na za ubogą mieszankę - "dzwonienie zaworami" i takie tam. Myślałem, że może turbina odrobinę przeładowuję. Jak znalazłem odpiety czujnik, to byłem pewny, że jestem w domu, a tu takie zdziwko. Kupuję teraz używany, ale oryginalny przepływomierz Boscha i dam znać jakie wrażenia.

    Swoją drogą to skoro ten MAP sensor już tam siedzi to może dałoby radę podłączyć jakiś wskaźnik. Myślę o jakimś prostym układzie z diodami LED. Może ktoś to już robił.
  • qw
    Classic
    • 2008
    • 9

    #2
    [O1] zablokowany zamek drzwi od strony kierowcy

    Witam kolegów.

    Moja Skoda nie ma pilota centralnego zamka.Na początku , od strony kierowcy zamek nie odbijał ale przekręcał się i otwierał drzwi,aż tu nagle,nie można przekręcić kluczyka a tym samym otworzyć drzwi(zamknąć zamknie ale z wyczuwalnym oporem).Chcąc dostać się do środka muszę otworzyć c.z od strony pasażera lub tylnej klapy,otwiera bez problemu.
    Czy uratuje zestaw naprawczy bębenka zamka?jeśli tak,to wystarczy tylko wyjąć bębenek zamka i wymienić elementy?

    Pozdrawiam i dziękuję.

    Komentarz

    • petras
      Ambiente
      • 2008
      • 171
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #3
      wyciągnij bębenek i zobacz jak wygląda. spróbuj go wyczyścić i przesmarować powinno pomóc.

      Komentarz

      • zgucio
        Rider
        • 2007
        • 691

        #4
        qw, u mnie też czasem tak sie dzieje ale pryskam smarem bez rozbierania i na rok - dwa jest dobrze
        ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

        JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

        Komentarz

        • qw
          Classic
          • 2008
          • 9

          #5
          Koledzy,problem rozwiązany.Rozebrałem bębenek zamka na elementy i oczom nie wierząc ujrzałem jeden z elementów roz...dolony na 4 kawałki.Na szczęście w zestawie naprawczym bębenka zamka za 10 zł(ASO)był ten element.

          Komentarz

          Pracuję...