Zamieszczone przez w.marek
[O1] 3 x pi podczas uruchamiania silnika ( pii pii pii)
Zwiń
X
-
[O1] 3 x pi podczas uruchamiania silnika ( pii pii pii)
Tagi: Brak
-
-
[O1] 3 x pi podczas uruchamiania silnika ( pii pii pii)
Na samym początku bardzo Was proszę, abyście na mnie nie krzyczeli. Temat sam kiedyś poruszałem, ale nie został rozwiązany. Dzisiaj zauważyłem kilka wskazówek, które może pomogą w rozwiązaniu problemu. Piszę nowy temat, ponieważ edycja tematu nie pozwala go wrzucić na początek forum. To może do rzeczy.
Czasami, jak zapalam silnik, słychać długie 3 x pii ( piii piii piii). Prawie za każdym razem, jak nie zawsze, towarzyszy tym sygnałom podnoszenie się wskazówki prędkościomierza do około 120 km/h ( !!!) . Przy tych sygnałach na chwilę zapala się kontrolka hamulca ręcznego. I teraz ciekawostka. Jak mam nawiew na 0 (zero) lub 1, to nic sie nie dzieje - odpala bez sygnałów i bez podnoszenia wskazówki prędkościomierza. Natomiast jak wezmę nawiew na 2,3,4 to wówczas wskazówka podnosi sie w górę. Gdy miałem nawiew na 4-tym położeniu, to wskazówka prędkościomierza wskoczyła prawie na 150km/h. Poradźcie coś. Aku mam wymieniony.
-
-
bary, Dobrze,że nawiew ma podziałkę tylko do 4.Dopiero by było jakby miał do 8.
MSPANC.
A tak naprawdę,to trzy pipnięcia sygnalizują niski poziom płynu h-cowego.Sam to miałem,gdy po odpowietrzaniu h-ców fachowcy nie założyli :shock: zakrętki na zbiorniczek płynu.
Pójdź może tym tropem.Sprawdź poziom płynu,wyjmij i włóż kilka razy wtyczkę w przykrywce zbiornika i psiknij styki kontaktem.Może tu jest błąd,ale pozycja regulatora nadmuchu to zbieg okoliczności.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Witam !
niestety trzykrotne piszczenie nie tylko oznacza problemy z płynem hamulcowym, odłącz przewód od czujnika oleju - i też bedzie piszczeć. Prawdopodobnie zawsze piszczy gdy sa problemy z układami sterującymi.
Osobiście mam ten sam problem w autku jak autor tego tematu ale nie wiem co jest tego przyczyną ...
Komentarz
-
-
a to pipczenie nie jest związane z niskim poziomem płynu chłodzącego ??
Ale związku z biegiem nawiewu i prędkością nie rozumiem!!
Może pokazuje jak szybko można jechać zimą na poszczególnych biegach :lol: :?: :?:NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
A może zwiazane to jest z obciążeniem. Czujnik pozimu płynu działa na zasadzie pomiaru rezystancji. Może druciki wchodzące do cieczy są już zaśniedziałe lub mają jakąś inną wadę (ewentualnie cos się dzieje z płynem - za duża zawartość wody?) i mierzona rezystancja jest już na granicy normy i w momencie, gdy włączasz nawiew (duże obciążenie dla aku - które także może być już słabe lub niedoładowane) powstaje pod wpływaem spadku napięcia błąd pomiaru, który powoduje wzbudzenie czujnika?
Teroria z rodzaju spiskowych, ale w sumie chyba logiki jej nie brakuje?
Aby ją potwierdzić lub wykluczyć musiałbyś wymienić płyn, przeczyścić/wymienić czujnik i sprawdzić/doładować/wymienić aku. Chce Ci się z tym walczyć?Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Na 100% masz problem ze spadkiem napięcia zasilania. Widać jak przygasają kontrolki.
Miernik uniwersalny w łapki i do roboty. Czy w momencie rozruchu napięcie nie spada poniżej 10V
Napięcie na akumulatorze, klemy, masy, bezpieczniki.....
Sprawdź błędy z ABSu.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Panowie aby nie zakładać nowego tematu piszę tutaj:
przy włączaniu też są takie 3 pipnięcia, ale oprócz tego cały czas mryga kontrolka hamulca ręcznego i w czasie jazdy tez się te pipnięcia odezwały...wie ktoś co z tym zrobić? można tak narazie jeździć? ale wkurza mnie bardzo jak mi coś na desce mryga :|
[ Dodano: Sro 18 Lut, 09 07:34 ]
Informacyjnie powiem, że zostawiłem dziś auto na ręcznym... i wydaje mi się że to przez to.. :|Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
U mnie jest dokładnie tak samo, ale do dnia dzisiejszego nie udało mi się rozwiązać problemu. U mnie są tylko 3 pipnięcia i wskazówka na 120, bez zapalania się kontrolki, no i oczywiście tylko przy włączonej dmuchawie na min. 2. Szukałem również opisu tych pipnięć (zapewne jest to gdzieś opisane), ale również bez rezultatu :cry:
Komentarz
-
-
ja dziś sprawdzę ile mam tego płynu, ale niedawno jak sprawdzałem było wszystko ok. A jeśli jest trochę za mało płynu to wymieniać cały czy dolać jakiegoś?Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
bary, wydaje mi się, że rację ma Krzych, gdy pisze o stabilizacji napięcia. Być może jest to początek usterki, która na forum znana jest jako "martwe zegary", a która właśnie jest powodowana przez problemy z zasilaniem.
Jeśli nie boisz się miernika i lutownicy, a poza tm potrafisz wyjąć szafę, to posprawdzaj napięcia, a przede wszystkim zerknij na tę jej część, która odpowiada za śmierć zegarów.
Zerknij na topic:
gdzie kolega schico odkrył całą prawdę o tej usterce.
Komentarz
-
-
gregor6, a skąd ja mam wiedzieć jaki tam jest zalany :?: :?:Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftU Ciebie piszczy o wode, a wiec trzeba sprawdzic czujnik, bo jak widac podaje ze silnik jest goracy nawet jak jest zimny :idea:
Zamieszczone przez lukasz3112a skąd ja mam wiedzieć jaki tam jest zalany :?: :?:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregor6Maicroft napisał/a:
U Ciebie piszczy o wode, a wiec trzeba sprawdzic czujnik, bo jak widac podaje ze silnik jest goracy nawet jak jest zimny :idea:
Nic z tego nie rozumiem :? A jaki to może mieć związek z włączoną dmuchawą na 2 :?:
Komentarz
-
Komentarz