Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Problem z centralnym zamkiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Problem z centralnym zamkiem

    Reasumując panowie:

    Jeśli chcę zmierzyć tylko, czy akumulator daje radę to wystarczy mi multimetr proponowany przez alan`a111: DT9208A.

    Jeśli chciałbym dodatkowo zmierzyć co ile pobiera prądy to muszę mieć np.: Unit UT203 żeby miał cęgi.

    Jeśli jakieś głupoty napisałem to wybaczcie, w dziedzinie prądu przyswajanie wiedzy wchodzi mi wyjątkowo opornie (jest to dziwne bo z pozostałą częścią fizyki nie ma takiego problemu )

  • #2
    [O1] Problem z centralnym zamkiem

    Witam! mam problem z centralnym zamkiem od strony kierowcy. na pilota zamek normalnie zamyka się i otwiera. gdy jest zamknięty, drzwi są zablokwane i wszystko jest ok. ale gdy wejdę do samochodu i zamknę od środka (tym kluczykiem na drzwiach na panelu od sterowania szybami) wszystkie rygielki się chowają a po chwili z powrotem odbija do góry ten od strony kierowcy :| co może być tego przyczyną? wilgoć? latem nie miałem takich problemów ale pamiętam że tamtej zimy też miałem czasem podobne problemy :?
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz


    • #3
      Witam - mam to samo - autko mam już rok i nic z tym nie robiłem, jeśli zamknę z pilota to się zamykają wszystkie drzwi - a jeśli zamknę tym wyłącznikiem na drzwiach w środku to rygielek na drzwiach kierowcy odbija (jedynie mogę go palcem wepchnąć).

      Dodam jeszcze że z pilota zamyka mi wszystkie drzwi - ale jak chcę zamknąć kluczykiem z zewnątrz to zamyka mi tylko drzwi kierowcy. Dioda na drzwiach nie miga. Poprawnie działa tylko jak zamykam auto z tyłu - poprzez klapę bagażnika - i tam tylko mi działa otwieranie wszystkich okien - jak jest gorąco i chcę przewietrzyć środek zanim wejdę to muszę otworzyć z pilota i potem przytrzymać przekręcony kluczyk w klapie to się wszystkie okna otwierają.

      Jeśli ktoś może pomóc to z GÓRY WIELKIE DZIĘKI

      pozdrawiam
      Kolor: czerwień rajdowa
      Model: GLX
      Silnik: 1,6 AEE z LPG
      UPro520XL + A1500

      Komentarz


      • #4
        grzesio99, no tak jakbym czytał o swoim autku :szeroki_usmiech
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz


        • #5
          Maru 123 a jak szybko wciśniejsz 2 czy 3 razy zamykanie to sie zamyka?

          ja tak miałem i jak szybko zamykałem to rygiel się chował. Nie działo sie tak cały czas jeden dzień było dobrze a pnastepny już nie, ale że mało kiedy zamykałem od środka nie przeszkadzało mi to aż któregoś dnia przestała otwierać/zamykać się szyba. raz jak otworzyłem to po godzinie dopiero mogłem zamknąć.

          W moim przypadku przyczyna były popękane przewody w tej gumowej osłonie miedzy drzwiami a słupkiem. Wszystkie pekniecia zostały zlikwidowane i od tego momentu jest wszystko OK

          ostatnio zauważyłem tylko że jak zamnkne od środka to drzwi kierowcy nie mogę później otworzyć tym przyciskiem ale to jest wina zamka bo przy próbie otworzenia coś w nim zgrzyta a jakieś 4 miesiące temu go rozbierałem i coś musiałem źle złożyć.

          Więc przyczyna jest albo pekniety przwód albo zamek choć na 99% obstawiam przewody
          ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

          JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

          Komentarz


          • #6
            musicie sprawdzić przewody między drzwiami a słupkami, mogą tam być pęknięte i dlatego nie działają.lampeczka nie miga dlatego że któryś z zamków ma jakiś błąd.ja sczytałem błędy po podłączeniu komputera, usunąłem je i wszystko jest ok.
            Spartanie nie pytają jak wielu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X