Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obroty na zimnym silniku 1,6 101KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Obroty na zimnym silniku 1,6 101KM

    Polecam warsztat na ul. Stawki 14
    Tel. 0 22 831 32 29
    Byłem u nich kilka razy i za każdym razem byłem zadowolony.

    Początkowe wrażenie jest dziwne, ale panowie znają się na rzeczy.
    Naprawiają szybko i mają dobre ceny.

    Wcześniej jeździłem do ASO na ul. Gruchacza.
    Widzę znaczącą róznicę w jakości usługi i cenie.
    A co najważniejsze, nie naciągają klienta na niepotrzebne naprawy i wymiany.
    Generalnie POLECAM.

    PS. Jedyny minus to płatność gotówką

  • #2
    Obroty na zimnym silniku 1,6 101KM

    Witam
    Mam problem z zimnym silnikiem 1,6 101KM po odpaleniu obroty falują i czasem gaśnie.
    Jak się uda że nie zgasnie to po dodaniu gazu gdy ruszam to czuje brak mocy i muszę ją kręcić wysoko by ruszyć. Jak już jadę na jedynce to zdarza się żę szarpie i nie przyspiesza
    po przejechaniu ok 1km zaczyna pracować normalnie. Silnik nabiera tęperatury i obroty się
    uspokajają i jest ok. Na ciepłym silniku jest ok.
    Wymieniłem takie rzeczy jak świece przewody WN czujnik tenperatury cieczy ostatnio przepustnicę na nową i jest to samo jak było pomocy.

    Proszę o pomoc
    [email protected]

    Komentarz


    • #3
      jak rozmumiem odpytałes jakie błedy sa? czy wymieniasz jak Ci ktoś powie co ma być wymienione? jeżeli nie odpytałes to podjedz do jakiegos warsztatu i napisz jaki są błędy może też sonda już się skonczyła
      jaki masz przebieg?
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz


      • #4
        lubyc, a masz gaz? zrób tak jak mówi S3 CHRIS, . mając błędy będzie wiadomo o co chodzi bo tak w ciemnow wszystko wymieniać to bez sensu
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz


        • #5
          Mam gaz sek. ale to raczej nie gaz. Błędy były odczytywane kilka razy i w zasadzie brak
          Dodatkowo była robiona kalibracja nowej przepustnicy i też nic nie pokazało.
          Rano przy -15C odpala normalnie i działa przez 3-4s normalnie po tym zaczyna falować i gaśnie po kilku odpaleniach przestaje gasnąc, ale mocno faluje. Po rozgrzaniu wraca do normy i jest ok.
          Po odpaleniu, gdy faluje to silnik chodzi jak traktor tu tu tu tu tu tu i kopci na biało a gdy dodam gazu to praca jest równa, ale czasem zakopci na czarno (nie pali na jakiś cylinder ?)

          Komentarz


          • #6
            A silniczek krokowy sprawdzałeś :?:

            Komentarz


            • #7
              A moje pytanko to takie: ubywa płynu chłodniczego? mi ubywal i wlasnie tak sie zachowywal no i wyszlo szydlo z worka okazala sie uszczelka głowicy i płyn w cylindrze(cylindrach) jak wywalił płyn z cylindra to chodził normalnie.

              Komentarz


              • #8
                Ja jeszcze proponował bym raz sprawdzić błędy pod kątem sondy lambda. on również odpowiada za skład mieszanki paliwowej
                http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Matis68
                  Ja jeszcze proponował bym raz sprawdzić błędy pod kątem sondy lambda. on również odpowiada za skład mieszanki paliwowej

                  I tu bym sie zgodzil z kolega to tez moze byc przyczyna

                  Komentarz


                  • #10
                    Płynu nie ubywa a po podłączeniu kompa brak błędów sprawdzałem dzisiaj.
                    Znajomy zaproponował Mi zalać preparat do czyszczenia wtrysków STP i nalać do pełna dobrego paliwa i wyjechać cały bak. Podobno zapiekają się wtryski jak się jeździ na gazie.
                    Zalałem Shell V-Power do pełna i wlałem ten preparat STP. Zobaczymy czy coś się zmieni.

                    Komentarz


                    • #11
                      Miałem dokładnie to co opisywałeś - diagnoza - zapieczony wtrysk.
                      Wtrysk był wyciągnięty,moczony w ropie przez 24h potem zalany płynem do czyszczenia wtrysków OneShot i oczywiście więcej jeździłem na benzynie.
                      Po ok.400kilometrach objaw ustał.
                      Silnik BFQ + sekwencja KME
                      CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                      Kenwood KDC-BT92SD
                      Hertz HSK 165
                      Hertz DBX 250
                      KICX Kap 45
                      KICKER ZX 200.2
                      Kable - Dietz, Caliber
                      Kondzio 1F
                      wygłuszenie drzwi

                      Komentarz


                      • #12
                        witam
                        przejechałem dopiero ok200 km tylko na paliwie i nadal jest jak było ale po odczytaniu błędów okazało się że pojawiło się to:

                        537 Regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna
                        i
                        516 Styki biegu jałowego - F60
                        przerwa lub zwarcie do plusa - błąd sporadyczny

                        skasowałem i po ponownym odpaleniu jest to samo 537 i 516 co to może byc?

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez lubyc
                          witam
                          przejechałem dopiero ok200 km tylko na paliwie i nadal jest jak było ale po odczytaniu błędów okazało się że pojawiło się to:

                          537 Regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna
                          i
                          516 Styki biegu jałowego - F60
                          przerwa lub zwarcie do plusa - błąd sporadyczny

                          skasowałem i po ponownym odpaleniu jest to samo 537 i 516 co to może byc?


                          kolego a co na to mechanik? ja mysle ze masz cos z sonda lambda moze gdzies upalony przewód (przypalony) ale to najlepiej mechanik powinien wiedziec widze ze jestes z bydgoszczy to dam ci namiar na dobrego elektryka on powinien ta sprawe rozwiazac

                          Warsztat Mechaniczny
                          "KUBAL"
                          Czesław Łopacki

                          -naprawy blacharskie, mechaniczne, elektryczne, wymiana oleju
                          -naprawa i wymiana tłumików

                          ul. Osiedlowa 7
                          tel. 502329007

                          to jest warsztat na rogu Wolna-Osiedlowa w Fordonie
                          gdybyś dzwonił to ten numer jest do mechanika i poproś elektryka

                          naprawiaja w naprawde przystepnej cenie i solidnie

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam ponownie
                            nadal jest tak jak było. Bak paliwa wyjechałem, wymieniłem jeszcze raz świece i przewody + nowa cewka. Nadal rano faluje i czasami gaśnie. Na ciepłym jest ok.
                            Zastanawiam się nad G40 - czujnik halla ale on nie generuje błędów. Jak go wypiąłem na chodzącym zimnym silniku to jakby lepiej ale niewiele. Dodatkowo czytałem że może to być G-28 (indukcyjny czujnik prędkości obrotowej silnika) ale nie wiem gdzie go szukać?
                            Zaobserwowałem też że po dodaniu gazu na ciepłym silniku i na luzie gdy trzymam go na 3000 tys to też falują obroty między 2500tys a 3000tys a pedał gazu trzymam nieruchomo.
                            Na zimnym silniku gdy dotykam pedału gazu ale go nie naciskam to odczuwam jego delikatne pulsowanie zgodne z falującymi obrotami.

                            Komentarz


                            • #15
                              Tak można samemu dochodzic co sie dzieje ale i tak czasami lepiej pojechac do mechanika ale nie do ASO bo tam Tobie nie pomoga a tylko kase z Ciebie zedra :roll:

                              Komentarz


                              • #16
                                Witam ponownie sprawdziłem czujniki G40 i G28 i nic.
                                nadal odpala i po czasie gaśnie. Link do filmkia z porannego odpalenia

                                dodam że nic nie dotykam obroty same tak falują

                                Komentarz


                                • #17
                                  albo mi sie wydaje albo nie slychac prawidlowo wszystkich garow albo sie myle ? jesli tak to masz cos z zaplonem :roll: dzwoniles do tego elektryka co ci napisalem ??


                                  jeszcze raz posluchalem tego i nie chce straszyc ale powiem tobie ze mozesz dostawac wode (plyn chlodniczy) do cylindrow (1 lub 2 cylindry) tez tak mialem ale najpierw sprawdzilbym modul zaplonu tam gdzie sa podlaczone kable , swieczki i generalnie caly ten uklad zaplonu bo ten dzwiek nie jest normalny :shock: gorzej jak traktor


                                  zaplon albo woda w cylindrach taka jest moja diagnoza

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    układ zapłonowy cały nowy świece kable cewka
                                    widok spalin na zimnym film

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      uuu to kolego masz wode w cylindrach jesli dobrze okreslilem kolor spalin a jest on bialy?

                                      mozliwe ze sie myle

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Upper Limit
                                        Possible Symptoms

                                        * No Lambda control
                                        * Engine running problems

                                        Possible Causes

                                        * Short to Ground
                                        * Injector defective (blocked)
                                        * Fuel pressure regulator defective
                                        * Fuel pump defective
                                        * Fuel tank empty

                                        Possible Solutions

                                        * Check Lambda probe and Lambda control
                                        * Check injectors (N30...N33)
                                        * Check fuel pressure regulator
                                        * Check fuel pump
                                        * Check fuel level in fuel tank

                                        ---------
                                        bialy dym moze tez oznaczac uboga mieszanke. duzo rzeczy do sprawdzenia (pompa, lambda..), dobrze zeby zabral sie za to ktos oblatany, nie wiem czy w bydgoszczy jest ktos taki...

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Ja bym sprawdził wtryskiwacze. Wymontuj listwę wtryskową odepnij wtryskiwacze a następnie podpinaj bezpośrednio pod akumulator każdego z nich i zmierz ich wydajność. Czyli ile mililitrów paliwa puszcza każdy w przeciągu 60sekund.
                                          Wartości na każdym powinny być bardzo zbliżone.
                                          I jeszcze jedno po sprawdzeniu każdego wtryskiwacza włączaj i wyłączaj zapłon żeby pompa uzupełniła paliwo w przewodach.
                                          Pozdrawiam
                                          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Witam, nie jestem mechanikiem ale miałem identyczny problem, obczytałem całe forum i brak rozwiązania tematu, było zaś kilka propozycji które się powtarzały, u mnie sytuacja była następująca:
                                            Skoda Octavia I 1,6SR AKL z gazem stag 300 z 98r. Samochód jak był zimny nie pracował stabilnie dusił się, obroty falowały i jak się chciało dołożyć gazu skutek był odwrotny a nawet czasem autko gasło, nie mówię już o szarpaniu i trzęsieniu całą budą. Dla odmiany jak tylko przełączyło się na gaz obroty stabilizowały się i autko reagowało na dodanie gazu. Na początek czyszczenie przepustnicy no i oczywiście wykasowanie wartości wyuczonych i adaptacja, nieco lepiej ale nadal brak ostatecznego efektu, więc w drugim kroku padło na czyszczenie przepływki i tu szczał w 10 Eureka!! Super efekt odczuwalny już od pierwszego odpalenia, autko zaczęło ładnie pracować na pedał gazu reagowała tak jak trzeba no jednym słowem SUPER!!! I na koniec jeszcze jedna uwaga co do zamienników przepływek, ponoć nie są najlepsze i niemożna na nich uzyskać dobrego efektu, a więc jeżeli wymiana to tylko na oryginał(nawet używany) ewentualnie podmianka z innego działającego poprawnie auta. Pozdrawiam i mam nadzieję że to co opisałem przyda się komuś, i efekt nierównej pracy zimnego silnika zostanie raz na zawsze rozwiązany , a my będziemy mogli się cieszyć z Przyjemności samej jazdy

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X