Ja mam 10 prętów 10 mm z przyspawanymi prostopadle 4 cm poprzecznymi kawałkami pręta 10 wbite w ziemie na 60 cm tak ze zaczepiają podstawę garażu . Od 2 lat ani drgnęło a wiać u nas na południu nieźle potrafi
Witam.
Mam maly problemik tzn. po wymianie calego rozrzadu z pompa wody podczas ruszania z 1-szego biegu dochodzi stukanie, dodam, ze "plastykowe", od strony rozrzadu, jest ono rowniez slyszalne na 2 i 3 biegu przy dosc niskich obrotrach tak do 2 tys., a pozniej zanika.Czy mechanicy mogli czegos nie dokrecic lub zle ustawic pasek, bo jest on milimetr od bloku silnika?
Dzieki z gory za pomoc.
Dodam jeszcze, ze juz nie mozna tak plynnie ruszc bez gazu, bo troszke silnikiem trzesie no i te stuki
boozee, najprościej będzie pojechać do tych mechaników, którzy robili ci samochód i poprosić o sprawdzenie. Nie daj się zbyć i stanowczo żądaj sprawdzenia. Zdejmą pokrywę plastikowa rozrządu i może już wtedy uda się zlokalizować te stuki.
Co do stuków to jest milion powodów i każdy jest dobry.
czarny_wwa, wiesz wszystko brzmi latwo ale odkladalem to i odkladalem(rodzina, praca) i zebral sie grubo ponad miesiac, no coz sprobuje-nie zaszkodzi,a jak nie to moja wina i ubedzie z portfela
boozee, próbować zawsze trzeba, a może się uda.
Jeżeli nie chcesz do nich jechać to sam zdejmij plastikową pokrywę/osłonę rozrządu i zobacz czy coś tam nie "lata". Może już na pierwszy rzut oka coś zauważysz. Może leży tam jakaś śrubka lub coś innego luzem.
Równie dobrze może też być tak, że odgłos dochodzi z komory silnika ale tak naprawdę nie ma nic wspólnego z rozrządem. Najlepiej byłoby zobaczyć/posłuchać na żywo.
Powodzenia.
PS. jeżeli się jednak do nich wybierzesz to poproś ich żeby zdjęli osłonę przy tobie. Czasem jest tak, że coś poprawią (wyjmą tą śrubkę co luzem latała), dokręcą, itd., itp. i powiedzą że nic nie znaleźli i że to twój wymysł, czyli jednym słowem okaże się że nic nie robili (zdjęli tylko osłonę i założyli) i że się samo naprawiło i musisz za to zapłacić powiedzmy 200 zł bo im gitarę zawracasz.
No i miales racje probowac zawsze trzeba, tzn. dzwonilem i gosciu powiedzial, ze wie chyba co jest, wiec to oni pewnie cos spartaczyli, bo kazali szybko przyjezdzac ale ja moge dopiero we wtorek.Wiec jak zrobia to dam znac co sie stalo.dzieki!!!
A wiec bylem dzisiaj u mechanika, czekalem chyba z 2 godziny, a od auta nie odszedlem nawet na krok, co oni tam wyprawiali to ludzkie pojecie przechodzi, ale za cholere nie dali sobie wytlumaczyc,ze ten objaw jest po tym jak zmienili rozrzad.Ich teza to kolo masowe, bo ono stuka i przenosi drgania i powstaje rezonans-nie chce mi sie wierzyc w ich czarowanie, bo stuki sa tylko z prawej nstrony tam gdzie rozrzad.Ja juz sam nie wiem, co mam robic, chyba bede jezdzil az cos padnie.
:shock: chyba nie warto... nie lepiej wydrzeć gębę na mechaników? wkońcu to oni robili więc jak teraz naprawią to łaski nie zrobia, a tak chcą Ci jeszcze coś innego niepotrzebnie wymienić i naciągnąć cię na dodatkowe koszta tylko po co? dlaczego masz jeszcze im płacić z ich błędy? :?
Maru 123, qrcze zadnych szarpniec nie ma, wibracji na wysokosci ledzwi tez nie, tylko to piorunskie stukanie na 1,2, 3 biegu do max 2 tys obr.ale dziekuje.
ja miałem taki przypadek po wymianie rozrządu jak ruszałem albo zmieniałem bieg i dodawałem gazu coś stukało. Pojechałem do gościa kazał zostawić auto i zadzwonił po godzinie że już to zrobił. Nic nie płaciłem, powiedział że jakaś plastikowa rura obok rozrządu stukała. Podejrzewam że to ta od turbiny.
Była OI 1.9 tdi ALH, 6 lat eksploatacji bez większych problemów. Szukamy godnego następcy czyli OII FL
nie mam żadnego schematu, słyszałem też że jak się wymienia rozrząd to jak sie żle ustawi to koło od pompy wtryskowej to są stuki. Może to jest przyczyną?
Była OI 1.9 tdi ALH, 6 lat eksploatacji bez większych problemów. Szukamy godnego następcy czyli OII FL
Komentarz