Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"siadanie tylu"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • "siadanie tylu"

    Zamieszczone przez Ziomal
    Zamieszczone przez kowal 2002
    Wyczyściłem tylko klapkę, bo na EGR-a zabrakło mi Wurth-owego zmywacza,
    Środek jest dobry ale do klapki , z EGR ciężko będzie Ci gruby syf , ogólnie szkoda kasy bo jednak 15 zł kosztuje płyn ...
    Chyba 12,cośtam pln...
    Używam tego przeznaczonego do odtłuszczania tarcz hamulcowych i rozpuszcza naprawdę nieźle ( ale ostatnio robiłem hamulce z przodu i poszło na to prawie pół opakowania ). Z EGR-a wymyłem szmatką i Wurth-em tyle ile się dało dosięgnąć palcem i poszło całkiem fajnie, na drugie podejście zostało tylko trochę takiego cienkiego nagaru na ściankach i popychaczu...

  • #2
    "siadanie tylu"

    Witam.

    Czy macie moze takie zjawisko, ze gdy hamujecie do zera to tyl sie unosi po czym mocno opada gdy juz wyhamujemy?Wedlug mnie tyl powinien pozostac na pewnej wysokosci gdy auto jest wyhamowane a pedal hamulca jeszcze nie zwolniony, dopiero po puszczeniu pedalu tyl powinien zejsc do pozycji normalnej.Dodam ze tylne cylinderki i szczeki(bebny) sa nowe a hamulce porzadnie odpowietrzone.Moze to amorki wysiadly bo sa jeszcze ori?przebieg prawie 160kkm
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

    Komentarz


    • #3
      boozee, takiego zachowania autka są zużyte lub prawie zużyte już amortyzatory niestety. Przejedź na stację diagnostyczną i sobie je sprawdź.
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez boozee
        Moze to amorki wysiadly bo sa jeszcze ori?przebieg prawie 160kkm
        Zamieszczone przez AdamB
        Przejedź na stację diagnostyczną i sobie je sprawdź.
        nie ma co sprawdzać
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez szkoda
          nie ma co sprawdzać
          W zasadzie to tak :szeroki_usmiech
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez boozee
            Moze to amorki wysiadly bo sa jeszcze ori?przebieg prawie 160kkm
            Na tym forum jak i na innych znajdziesz informację że u niektórych po takim przebiegu amory są w super stanie :lol: :lol: :lol:
            Chwali się to że sam to podejrzewasz ponieważ masz rację
            Sprawdź jeszcze wyregulowanie szczęk oraz napięcie linki hamulca ręcznego. W zasadzie z samoregulatorem w octavii nie ma problemów ale zbyt luźny ręczny może również osłabiać działanie tylnych hamulców.
            Zamieszczone przez AdamB
            Przejedź na stację diagnostyczną i sobie je sprawdź.
            O takim sprzęcie już kiedyś pisałem. Szybciej na wydruku zobaczysz jaka będzie pogoda niż prawdziwy stan amora :lol:
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz


            • #7
              O takim sprzęcie już kiedyś pisałem. Szybciej na wydruku zobaczysz jaka będzie pogoda niż prawdziwy stan amora :lol:
              Zgadza się, ale jakiś pogląd daje.
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz


              • #8
                Dziekuje za pomoc!

                Ale stacji diagnostycznej te oszolomy tu nie maja.Jak pojechalem na przeglad kiedys to myslalem, ze padne ze smiechuoprosilem goscia zeby sprawdzil mi amorki a ten zaczal spradzac recznie i stwierdzil, ze jest ok.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                Komentarz


                • #9
                  boozee, stacja Ci nie potrzebna amorki do wymiany i problem papa
                  Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez boozee
                    a ten zaczal spradzac recznie i stwierdzil, ze jest ok.
                    :haha: i to na stacji diagnostycznej.. Boże...
                    1.8T AGU L&K

                    2.0TDI BKD ELEGANCE

                    TOYOTA LAND CRUISER J95

                    Komentarz


                    • #11
                      boozee napisał/a:
                      a ten zaczal spradzac recznie i stwierdzil, ze jest ok.

                      :haha: i to na stacji diagnostycznej.. Boże...
                      Ogarnięty koleś ręcznie lepiej zbada niż na maszynie.
                      PerfectService by

                      Komentarz


                      • #12
                        absoutnie sie z tym zgadzam bio wyniki z tych maszyn sa co najmniej dziwne _-_. moich rodzicow auto chociazby, wg przegladu na maszynach trza wymienic amorki, ale zachowuje sie super, twardo stoi, nie siada, nie kolysze...
                        Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                          Sprawdź jeszcze /.../ napięcie linki hamulca ręcznego. W zasadzie z samoregulatorem w octavii/.../
                          Mam nowe auto, i nie bardzo się na tym znam, a o wymienionym wyżej sprzęcie słyszę pierwszy raz.
                          Czy to oznacza, że (oczywiście upraszczam) nie będę musiał nigdy regulować naciągu linki hamulca ręcznego, bo jest jakiś patent kasujący efekt zużycia tarczy/klocków/czegokolwiek-co-tam-jest?
                          Bo mając kiedyś 125p albo Poloneza z czasem/wiekiem/przebiegiem ręczny był słabszy, aż do niemal zaniku... W Octavii nie bedzie tego objawu?


                          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                          Zamieszczone przez AdamB
                          Przejedź na stację diagnostyczną i sobie je sprawdź.
                          O takim sprzęcie już kiedyś pisałem. Szybciej na wydruku zobaczysz jaka będzie pogoda niż prawdziwy stan amora
                          Prawda. Znowu trącę o jednym z moich Polonezów - na dwóch stacjach uzyskałem skrajnie różne wyniki: 20 i 75% zużycia.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez zurcio
                            amorki do wymiany i problem papa
                            a wiec KAYABA AGX niedlugo zawita do mych drzwi
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez boozee
                              a wiec KAYABA AGX niedlugo zawita do mych drzwi
                              :kciukgora

                              czytałeś: Forum - Octavia Club Polska :idea:
                              Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                              Komentarz


                              • #16
                                ehhh uwierz te kayaby mi wystarcza no i ta szybka regulacja,a wiekszosc wolego czasu spedzam z dzieckiem i duzo jezdzimy wiec to bedzie raczej optymalny wybor dla mnie no i cena tez jest przystepna.
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                                Komentarz


                                • #17
                                  boozee, najważniejsze w tym wszystkim żeby dla Ciebie pasowało a reszta się nie liczy
                                  Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X